Anonym bruker Skrevet 21. august #76 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Admin her er den samme som på kvinneguiden, flere av moderatorene er og de samme. Anonymkode: a3563...b18 Dette stemmer bare halvveis. Ja, admin er samme person, men hun er jo nesten den eneste som moderere her inne, og så vidt jeg vet nesten ikke modererer på kvinneguiden. Og de moderatorene som hjelper til her inne har åpenbart fått beskjed om å ikke herje uhemmet rundt slik de gjør på kvinneguiden. Det er mye mer profesjonelt her inne enn det er på kvinneguiden. Anonymkode: 9f7cb...79c
sug lut Skrevet 22. august #77 Skrevet 22. august Rhapsody in blue skrev (7 timer siden): Helt uenig, det får jo oss andre til å gjøre diverse undersøkelser, samt sende klager.. Etterpå kan vi vurdere om vi også ønsker å stikke. Og det er heller ikke et problem.
Rhapsody in blue Skrevet 22. august #78 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (På 22.8.2025 den 0.22): Det er ingen forumer som har lyst på rømlinger. Grunnen til at dere ikke passer inn ett sted, vil forfølge dere til det neste. Anonymkode: 9f7cb...79c Javisst ja, jeg tenker at jeg passer bedre inn hos Shareville, fordi temaene der interesserer meg mer. Det er jo ikke slik at forumet hvor ungen spyr på deg passer meg lengre, siden ungen min nå er 23 år.
Anonym bruker Skrevet 22. august #79 Skrevet 22. august Rhapsody in blue skrev (14 minutter siden): Javisst ja, jeg tenker at jeg passer bedre inn hos Shareville, fordi temaene der interesserer meg mer. Ja, men det blir noe annet enn de som ikke klarer å oppføre seg og så blir kastet ut og deretter finner nytt forum. Selv har jeg havnet så ofte på Jakt og fiske når jeg er på jakt (sic) etter noe, at jeg skulle tro jeg burde heller være der. Leser også en del på Fragrantica. Det finnes en hel drøss med små forumer rundt forbi, hvor stor deltagelsen er varierer nok en del. Er man vant med at det tikker inn hundre innlegg i timen, kan det bli litt lite når man må vente dagesvis på svar. Samtidig så kan det jo bli desto mer givende når svaret først kommer. Lykke til på Shareville! (Litt ironisk at en som er interessert i fornuftig investering, spør sug lut om noe som helst.) Anonymkode: 9f7cb...79c
Anonym bruker Skrevet 23. august #80 Skrevet 23. august Litt fasinerende å se at alle de som roper så høyt om at man skal skrive med nick og får stå for meningene sine, og ikke har skrevet i krig og politikk forumet på grunn av anonymbrukere ikke er der nå heller. Anonymkode: a3563...b18
sug lut Skrevet 23. august #81 Skrevet 23. august Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Litt fasinerende å se at alle de som roper så høyt om at man skal skrive med nick og får stå for meningene sine, og ikke har skrevet i krig og politikk forumet på grunn av anonymbrukere ikke er der nå heller. Anonymkode: a3563...b18 Er det noen som har sagt de ikke er der pga anonyme? For min del er det fordi det er kjedelig - en overvekt av forutsigbare, enkelt møblerte, stort sett anonyme innlegg med masse bitterhet og vrange forestillinger, og noen få oppegående - uavhengig av politisk ståsted - som stort sett er nickbrukere. At man i tillegg ikke ser hvem man snakker med var bare med på å gjøre det enda mindre attraktivt.
Anonym bruker Skrevet 23. august #82 Skrevet 23. august sug lut skrev (4 timer siden): Er det noen som har sagt de ikke er der pga anonyme? For min del er det fordi det er kjedelig - en overvekt av forutsigbare, enkelt møblerte, stort sett anonyme innlegg med masse bitterhet og vrange forestillinger, og noen få oppegående - uavhengig av politisk ståsted - som stort sett er nickbrukere. At man i tillegg ikke ser hvem man snakker med var bare med på å gjøre det enda mindre attraktivt. Åja, for du har liksom så innmari mye fornuftig å komme med? Næh. For min del er det motsatt. Det er de anonyme som har de intelligente og gjennomtenkte innleggene. Nickbrukerne er bare politisk korrekte. Anonymkode: 9fb57...875
Anonym bruker Skrevet 23. august #83 Skrevet 23. august sug lut skrev (5 timer siden): Er det noen som har sagt de ikke er der pga anonyme? Ja, Anonymkode: a3563...b18
Anonym bruker Skrevet 23. august #84 Skrevet 23. august sug lut skrev (6 timer siden): Er det noen som har sagt de ikke er der pga anonyme? For min del er det fordi det er kjedelig - en overvekt av forutsigbare, enkelt møblerte, stort sett anonyme innlegg med masse bitterhet og vrange forestillinger, og noen få oppegående - uavhengig av politisk ståsted - som stort sett er nickbrukere. At man i tillegg ikke ser hvem man snakker med var bare med på å gjøre det enda mindre attraktivt. Det er de som bruker nick som er enkelt møblert. Anonymkode: 41371...344
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. august #85 Skrevet 23. august Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Det er de som bruker nick som er enkelt møblert. Anonymkode: 41371...344 Jasså? Hvorfor det?
Admin Skrevet 24. august #86 Skrevet 24. august Tråden er ryddet for brukerdebatt og brukerangrep. Admin
Anonym bruker Skrevet 24. august #87 Skrevet 24. august Anonym bruker skrev (21 timer siden): Åja, for du har liksom så innmari mye fornuftig å komme med? Næh. For min del er det motsatt. Det er de anonyme som har de intelligente og gjennomtenkte innleggene. Nickbrukerne er bare politisk korrekte. Anonymkode: 9fb57...875 Det er min erfaring også. Å flagge selvfølgeligheter, og politisk korrekthet, under eget nick, for deretter å sladre til admin om andre med andre meninger, er ikke noe jeg assosierer med mot. Det er mer narsissisme i det enn mot. Anonymkode: 43201...64e
Spurvugla Skrevet 24. august #88 Skrevet 24. august Jeg har innimellom forsøkt å delta i tråder om politikk eller andre alvorlige temaer her inni, men jeg syns ikke formatet er egnet for det. Man opplever stadig vekk at noen kommer med påstander som er direkte feil i en tråd (enten i hovedinnlegg eller tidlig), men om man bruker masse tid og krefter til å skrive et godt svar og tilbakevise påstandene, så svarer ikke vedkommende videre. Det blir stille i tråden, men så, en dag eller to senere dukker det opp en ny tråd med akkurat de samme feilaktige påstandene. Det hele blir bare frustrerende, hva er vitsen med å skrive gjennomførte svar om de bare blir ignorert? Det kan tenkes krav om nick kommer til å hjelpe på dette, men foreløpig er jeg ikke overbevist og føler ingen trang til å kaste meg inn i dette.
Østerdølen Skrevet 24. august #89 Skrevet 24. august Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Det er min erfaring også. Å flagge selvfølgeligheter, og politisk korrekthet, under eget nick, for deretter å sladre til admin om andre med andre meninger, er ikke noe jeg assosierer med mot. Det er mer narsissisme i det enn mot. Anonymkode: 43201...64e Sladre? Er ikke noe verre enn å følge reglene, så er det ikke noe problem. Det er regelbrudd som blir fjernet, ikke meninger (utenom de klart rasistiske, som igjen er regelbrudd). Så ikke skyld på andre fordi du ikke klarer å følge regler...
Anonym bruker Skrevet 24. august #90 Skrevet 24. august Østerdølen skrev (Akkurat nå): Sladre? Er ikke noe verre enn å følge reglene, så er det ikke noe problem. Det er regelbrudd som blir fjernet, ikke meninger (utenom de klart rasistiske, som igjen er regelbrudd). Så ikke skyld på andre fordi du ikke klarer å følge regler... Kremt kremt, den var god...😂 Anonymkode: a3563...b18
Østerdølen Skrevet 24. august #91 Skrevet 24. august Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Kremt kremt, den var god...😂 Anonymkode: a3563...b18 Men jeg står for mine regelbrudd, jeg sutrer ikke som en fireåring over at noen "sladrer" over egne feil...
Anonym bruker Skrevet 24. august #92 Skrevet 24. august Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Kremt kremt, den var god...😂 Anonymkode: a3563...b18 Tenkte det samme🤣 På seg selv kjenner man andre. Så flaut😂 Anonymkode: 41371...344
Anonym bruker Skrevet 24. august #93 Skrevet 24. august 17 minutes ago, Anonym bruker said: Tenkte det samme🤣 På seg selv kjenner man andre. Så flaut😂 Anonymkode: 41371...344 Hun tør i det minste å skrive med nick da Anonymkode: 3d1d6...97d
Anonym bruker Skrevet 24. august #94 Skrevet 24. august Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Det er min erfaring også. Å flagge selvfølgeligheter, og politisk korrekthet, under eget nick, for deretter å sladre til admin om andre med andre meninger, er ikke noe jeg assosierer med mot. Det er mer narsissisme i det enn mot. Anonymkode: 43201...64e Jeg skjønner ikke helt dette ‘politisk korrekt’ som tydligvis blir brukt som et skjellsord? Hva mener man om man er politisk korrekt? Dere snakker som det kun er den ene siden av norsk politikk som anses som korrekt, mens den andre siden består av velgere som ikke helt våger å stå for meningene sine og dermed beskylder folk med annet synspunkt for å hetse dem. Om man for eksempel stemmer FrP så er det vel den politikken som passer en best, og altså er politisk korrekt. Jeg spør oppriktig om dette, for jeg opplever begrepet i nesten alle diskusjoner og det er aldri venstresiden som bruker det. Er det slik at de som stemmer sosialistisk er mer trygge i sitt standpunkt og ikke har så stort behov for å undergrave andre? Anonymkode: fb8ea...b50
Anonym bruker Skrevet 24. august #95 Skrevet 24. august Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Tenkte det samme🤣 På seg selv kjenner man andre. Så flaut😂 Anonymkode: 41371...344 Du trenger neppe å være flau på andres vegne. Aller minst for en som faktisk skriver med nick som flere etterlyser her. Du selv kaller andre for enkelt møblert, men tør ikke poste med nick selv, så du er vel ikke helt i posisjon til å le av andre. Anonymkode: fb8ea...b50
Anonym bruker Skrevet 24. august #96 Skrevet 24. august Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt dette ‘politisk korrekt’ som tydligvis blir brukt som et skjellsord? Hva mener man om man er politisk korrekt? Dere snakker som det kun er den ene siden av norsk politikk som anses som korrekt, mens den andre siden består av velgere som ikke helt våger å stå for meningene sine og dermed beskylder folk med annet synspunkt for å hetse dem. Om man for eksempel stemmer FrP så er det vel den politikken som passer en best, og altså er politisk korrekt. Jeg spør oppriktig om dette, for jeg opplever begrepet i nesten alle diskusjoner og det er aldri venstresiden som bruker det. Er det slik at de som stemmer sosialistisk er mer trygge i sitt standpunkt og ikke har så stort behov for å undergrave andre? Anonymkode: fb8ea...b50 Jeg opplever bruken her litt som med konspirasjonsteorier. De som er enig med myndighetene eller er ganske moderate i sine meninger er i følge denne gruppen en del av en saueflokk som ikke har forstått hva det egentlig dreier seg om. De som bruker 'politisk korrekt' som skjellsord har litt samme type mening. Spesielt er dette brukt når man diskuterer innvandring. Da mener man gjerne at de som stemmer og/eller har meninger på venstresiden (og til dels i midten) gjør det for å være politisk korrekte; fordi de enten ikke ser virkeligheten slik den virkelig er (de har altså ikke forstått det og er en del av en dum saueflokk) eller fordi de er for redde eller for woke for å stå opp for det de egentlig mener. De ytterst mot høyre mener disse støtter opp om en snillisme der det å være 'polisk korrekt' er et mål i seg selv og der man holder seg for ører og øyne og heller lar Norge kollapse enn å våge å gjøre forskjell, stille krav og føre en mer det venstresiden vil kalle brutal poltikk. Anonymkode: c83ae...c46
Anonym bruker Skrevet 24. august #97 Skrevet 24. august Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt dette ‘politisk korrekt’ som tydligvis blir brukt som et skjellsord? Hva mener man om man er politisk korrekt? Dere snakker som det kun er den ene siden av norsk politikk som anses som korrekt, mens den andre siden består av velgere som ikke helt våger å stå for meningene sine og dermed beskylder folk med annet synspunkt for å hetse dem. Om man for eksempel stemmer FrP så er det vel den politikken som passer en best, og altså er politisk korrekt. Jeg spør oppriktig om dette, for jeg opplever begrepet i nesten alle diskusjoner og det er aldri venstresiden som bruker det. Er det slik at de som stemmer sosialistisk er mer trygge i sitt standpunkt og ikke har så stort behov for å undergrave andre? Anonymkode: fb8ea...b50 Åmen kjære tid, du kan vel google politisk korrekt, og se hva det betyr? Trådene her inne består ofte nesten mer av at man ber om opplæring og opplysning om de mest selvfølgelige ting, enn det består av å legge frem sitt syn og sine argumenter. Har ikke tall på alle de gangene jeg blir bedt om å forklare meg og hengt ut for å ikke ville gjøre det, men å komme med motargumenter, nei, det klarer man ikke. Vi er alle voksne. Vi har alle hatt tilbud om gratis skolegang. Vi har alle, på et eller annet vis, klart å logge oss på et nettforum. Det skulle bare mangle at man da kan google eller lese seg til ting. Anonymkode: 9f7cb...79c
Anonym bruker Skrevet 24. august #98 Skrevet 24. august Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Åmen kjære tid, du kan vel google politisk korrekt, og se hva det betyr? Trådene her inne består ofte nesten mer av at man ber om opplæring og opplysning om de mest selvfølgelige ting, enn det består av å legge frem sitt syn og sine argumenter. Har ikke tall på alle de gangene jeg blir bedt om å forklare meg og hengt ut for å ikke ville gjøre det, men å komme med motargumenter, nei, det klarer man ikke. Vi er alle voksne. Vi har alle hatt tilbud om gratis skolegang. Vi har alle, på et eller annet vis, klart å logge oss på et nettforum. Det skulle bare mangle at man da kan google eller lese seg til ting. Anonymkode: 9f7cb...79c Så du klarer heller ikke å se logikken i det. Anonymkode: fb8ea...b50
Anonym bruker Skrevet 24. august #99 Skrevet 24. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Så du klarer heller ikke å se logikken i det. Anonymkode: fb8ea...b50 Jo, jeg ser logikken der den er. Igjen, hva med å oppsøke kunnskap på andre arenaer og deretter komme med egne argumenter her inne, som man er en voksen? Anonymkode: 9f7cb...79c
Anonym bruker Skrevet 24. august #100 Skrevet 24. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Åmen kjære tid, du kan vel google politisk korrekt, og se hva det betyr? Trådene her inne består ofte nesten mer av at man ber om opplæring og opplysning om de mest selvfølgelige ting, enn det består av å legge frem sitt syn og sine argumenter. Har ikke tall på alle de gangene jeg blir bedt om å forklare meg og hengt ut for å ikke ville gjøre det, men å komme med motargumenter, nei, det klarer man ikke. Vi er alle voksne. Vi har alle hatt tilbud om gratis skolegang. Vi har alle, på et eller annet vis, klart å logge oss på et nettforum. Det skulle bare mangle at man da kan google eller lese seg til ting. Anonymkode: 9f7cb...79c Er det du som er allergisk mot å legge ut linker? Anonymkode: a3563...b18
Anbefalte innlegg