Gå til innhold

Ok å ha en date på overnatting når datter er hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Hadde du ikke datet han i 4 år? 

Anonymkode: 55871...7ea

*skulle stå 4 mndr

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har barnet mitt 100%. Jeg er ALDRI alene her hjemme! 

Jeg har ikke rørt en mann på 4 år ! Hvor mye skade kan hun ta av en overnatting  ? 

Anonymkode: df0f3...ed6

Har hun møtt han?

Anonymkode: 0366a...1ee

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hadde du ikke datet han i 4 år? 

4 mnd. 

Skrevet

Har hun møtt han?

Nei. Skal det i samme slengen ☺️☺️

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hva tenker du selv om dette da? Om du virkelig setter deg ned og prøver å sette deg inn i en trettenårings tanker og følelser om at mamma tar med en fremmed mann hjem og lar han sove over første gang?

Jeg støtter hun som forslår foreldreveiledning, for dette fikser du ikke. 

Anonymkode: 7a9e8...7c8

Skrevet
8 minutes ago, Anonym bruker said:

Du troller åpenbart

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det er ikke greit.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hva tenker du selv om dette da? Om du virkelig setter deg ned og prøver å sette deg inn i en trettenårings tanker og følelser om at mamma tar med en fremmed mann hjem og lar han sove over første gang?

Jeg støtter hun som forslår foreldreveiledning, for dette fikser du ikke. 

Det går nok fint

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det går nok fint

Så hva er det du lurer på egentlig....?

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det går nok fint

Jada, hun dør jo ikke av det. 

Hva lurte du på, egentlig?

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

4 mnd.

Det er altfor kort tid!

Du kjenner ikke denne mannen godt nok enda! Og så synes du det er en god idé å ha ham over på natten, i naborom til din 13 år unge datter?

At du har din datter 100 % det gjør det selvfølgelig noe mer utfordrende å date for deg. MEN, en god mann som er oppegående og som respekterer deg (og din datter), ville selv ikke overnattet hos deg enda. 

Har din datter i det hele tatt møtt ham enda?

Du og daten din får møtes når dere kan. Møt hverandre når din datter er hos andre, når hun overnatter hos venner, er hos annen familie, når hun er på aktiviteter utenom skolen, i lunsjpauser, kom hjem en time senere fra jobb av og til osv. 

Når du kjenner denne mannen langt (!)  bedre enn du gjør i dag, så kan du introdusere mannen for henne. Så må du gi henne/dem god tid til å bli kjent med hverandre, du må gi henne tid til å avfinne seg med at du har fått deg kjæreste, og hun må få tid til å venne seg til at han blir inkludert i deres lille familien. Først kortere stunder sammen med ham, så kanskje litt lengre tid på dagtid, så at han kanskje kommer og spiser pizza på lørdags kveld (eller lignende). Og når alt dette går bra - da kan det være tid for å la ham overnatte. Frem til da må du og han finne andre måter å møtes om dere skal ha sex sammen!

Riktig mann forstår og respekterer dette...

Anonymkode: 2af94...64b

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Det er altfor kort tid!

Du kjenner ikke denne mannen godt nok enda! Og så synes du det er en god idé å ha ham over på natten, i naborom til din 13 år unge datter?

At du har din datter 100 % det gjør det selvfølgelig noe mer utfordrende å date for deg. MEN, en god mann som er oppegående og som respekterer deg (og din datter), ville selv ikke overnattet hos deg enda. 

Har din datter i det hele tatt møtt ham enda?

Du og daten din får møtes når dere kan. Møt hverandre når din datter er hos andre, når hun overnatter hos venner, er hos annen familie, når hun er på aktiviteter utenom skolen, i lunsjpauser, kom hjem en time senere fra jobb av og til osv. 

Når du kjenner denne mannen langt (!)  bedre enn du gjør i dag, så kan du introdusere mannen for henne. Så må du gi henne/dem god tid til å bli kjent med hverandre, du må gi henne tid til å avfinne seg med at du har fått deg kjæreste, og hun må få tid til å venne seg til at han blir inkludert i deres lille familien. Først kortere stunder sammen med ham, så kanskje litt lengre tid på dagtid, så at han kanskje kommer og spiser pizza på lørdags kveld (eller lignende). Og når alt dette går bra - da kan det være tid for å la ham overnatte. Frem til da må du og han finne andre måter å møtes om dere skal ha sex sammen!

Riktig mann forstår og respekterer dette...

Datteren min er ALDRI, da mener jeg ALDRI ut av huset. Kun av og til på skolen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Hun er 13!

Det er bare noen få år igjen. Dette er hennes oppvekst, du må faktisk sette deg selv på vent litt. 

Anonymkode: 15089...be4

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du troller åpenbart

Det finnes faktisk sånne…

Skrevet
31 minutes ago, Anonym bruker said:

Det finnes faktisk sånne…

Håper for evt datter sin skyld at hele HI er et troll

Skrevet

Hvorfor ikke det, da?

Jeg hadde blitt alvorlig bekymret for en 13-åring som aldri var ute av huset.

Og når 13-åringen aldri er ute av huset så mener du det er en god idé å dra fremmede menn, som du ikke vet nok om, inn i huset på nattetid.

Jeg håper for din påståtte datter at dette er en trolletråd, for hvis ikke bør du søke foreldreveiledning.

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Jeg er ALDRI alene her hjemme! ALDRI. Hi

Tipper du er dum nok til å gjøre stikk motsatte av det alle skriver her inne. For du gidder ikke å høre. Har jeg rett, Hi? 

Anonymkode: cb8ec...53f

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Av og til på skolen? Skole er daglig og hun må jo gjøre NOE annet og ikke være limt til deg døgnet rundt. Hvis ikke er det virkelig med din datter du må legge inn støtet. Ikke med menn.

Anonymkode: 9a68a...099

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Vel, da har du en utfordring på hjemmebane. Da skal du i hvert fall ikke dra det som for tenåringen er ukjent mann inn i hjemmet, som er tenåringens trygge sone. 

Anonymkode: cf5c6...23e

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Da må du jo sette inn støtet der. En trettenåring skal være på skolen hver dag, hun skal ha venner og fritidsinteresser. 

Helt oppriktig så må du søke hjelp, datteren din fortjener bedre enn dette.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Så hun er på skolen bare av og til? Hun skal være på skolen hver dag! Hva feiler det deg som mor egentlig? Det er ofte at man får høre hvor udugelig man er som mor her på dib, men dette er jo hårreisende. 

Anonymkode: cb8ec...53f

Skrevet

Hi her.

Han kan komme etter at hun er lagt. No problem! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hi her.

Bare slutt! Jeg vet det finnes idiotiske foreldre, men det er alltid opprørende å treffe på noen 

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Hi her.

Hvorfor i all verden laget du en tråd her inne i det hele tatt og spør, når du allerede har bestemt deg.  Det eneste du bryr deg om er få et ligg.

Håper virkelig at du er et troll.

Skrevet

Hvorfor i all verden laget du en tråd her inne i det hele tatt og spør, når du allerede har bestemt deg.  Det eneste du bryr deg om er få et ligg.

Håper virkelig at du er et troll.

Nei. Er jævlig lett å få seg et ligg altså 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...