Anonym bruker Skrevet onsdag kl 23:02 #2 Skrevet onsdag kl 23:02 Hadde ikke gjort det Anonymkode: 55871...7ea
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 23:03 #3 Skrevet onsdag kl 23:03 Selvsagt ikke. Herlighet, at du spør er jo krise. Anonymkode: 7a9e8...7c8
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 23:49 #5 Skrevet onsdag kl 23:49 Nei, selvfølgelig ikke! Hvor lenge har dere datet/kjent hverandre? Anonymkode: 2af94...64b
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 00:08 #6 Skrevet torsdag kl 00:08 For et dumt spørsmål... Anonymkode: cb8ec...53f
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 04:12 #7 Skrevet torsdag kl 04:12 Heite, så kvalmt. Anonymkode: 9a68a...099
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 04:40 #8 Skrevet torsdag kl 04:40 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Nei, selvfølgelig ikke! Hvor lenge har dere datet/kjent hverandre? Anonymkode: 2af94...64b 4 mnd. Anonymkode: df0f3...ed6
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 08:47 #9 Skrevet torsdag kl 08:47 Min forrige kjæreste sov over ganske tidlig. Vi hadde da ett soverom, så sønnen og jeg delte seng som vanlig og kjæresten tok sofaen. Det var en overgangsleilighet sønnen og jeg bodde i i 6 mnd. Han var 11 år. Dere må jo ikke dele seng. Du kan sove på rommet til din datter, eller daten kan ta sofaen. Bare ikke foreslå at daten kan ta datters seng. Anonymkode: 48a52...81e
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 10:02 #11 Skrevet torsdag kl 10:02 Så lenge det bare er en date, helt klart nei. Kjæreste, etter noen måneder Anonymkode: 9bb6f...7d5
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 10:03 #12 Skrevet torsdag kl 10:03 Anonym bruker skrev (5 timer siden): 4 mnd. Anonymkode: df0f3...ed6 Hvor ofte treffes dere da? Anonymkode: 0366a...1ee
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 11:05 #13 Skrevet torsdag kl 11:05 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvor ofte treffes dere da? Anonymkode: 0366a...1ee Ofte ❤️ Anonymkode: df0f3...ed6
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 11:07 #14 Skrevet torsdag kl 11:07 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ofte ❤️ Anonymkode: df0f3...ed6 Og det vil si? Har barnet ditt møtt han? Anonymkode: 0366a...1ee
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 11:11 #15 Skrevet torsdag kl 11:11 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ofte ❤️ Anonymkode: df0f3...ed6 Og da ser du han garantert ofte nok til at du ikke trenger å ha han på overnatting når hun er hjemme. Du setter selvfølgelig dine greier til side selv om du er kjempeforelsket! At du i det hele tatt spør… Anonymkode: 57d22...be5
MissSaigon Skrevet torsdag kl 12:01 #16 Skrevet torsdag kl 12:01 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Hun er 13 Anonymkode: df0f3...ed6 Anonym bruker skrev (7 timer siden): 4 mnd. Anonymkode: df0f3...ed6 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Ofte ❤️ Anonymkode: df0f3...ed6 Hvorfor i alle helsikke kan du ikke bruke ordene dine og forklare dilemmaet ditt på en ordentlig måte i stede for å svare som et mehe? Hvis du ikke klarer å tenke deg til at det er fullstendig idiotisk å ha en mann som ikke engang er kjæresten din på overnatting når barnet ditt er hjemme så må du søke hjelp så du kan få litt foreldreveiledning, for her er det mye som skurrer!
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 13:15 #17 Skrevet torsdag kl 13:15 Hvis dere uansett sees ofte så skjønner jeg ikke hvorfor han må sove over når datteren din er hjemme (og jeg tolker det da som at hun jevntlig ikke er det)? La dem i hvert fall bli godt kjent først uten overnatting så hun blir komfortabel med ham. Det er forskjell på å presentere en kjæreste for et lite barn som ikek har særlig konsept om hva det innebærer og en tenåring som veldig godt skjønner. Jeg var alene med eldste i 14 av 19 år før hun flyttet ut. Bortsett fra min ekssamboer som jeg var sammen med i fem år fra hun var 3-8 hadde jeg vel én overnatting, da hadde jeg vært sammen med kjæresten over ett år. Hun sa etterpå at det var litt kleint, så vi droppet det. Jeg sov hos ham når hun ble stor nok til å være alene en natt, eller han var hos meg om hun var på overnatting el. (han hadde heldigvis et travelt liv utenom meg), Ble slutt av andre grunner . Nå har jeg plutselig annenhver uke ledig (har et yngre barn med ekssamboer 50/50), vet ikke helt hva jeg skal ta meg til 😄 Anonymkode: 20139...5a4
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 15:53 #18 Skrevet torsdag kl 15:53 Så klart ikke. Anonymkode: 15089...be4
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 15:54 #19 Skrevet torsdag kl 15:54 MissSaigon skrev (3 timer siden): Hvorfor i alle helsikke kan du ikke bruke ordene dine og forklare dilemmaet ditt på en ordentlig måte i stede for å svare som et mehe? Hvis du ikke klarer å tenke deg til at det er fullstendig idiotisk å ha en mann som ikke engang er kjæresten din på overnatting når barnet ditt er hjemme så må du søke hjelp så du kan få litt foreldreveiledning, for her er det mye som skurrer! Vi forstår vel alle det? Anonymkode: 15089...be4
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 16:01 #20 Skrevet torsdag kl 16:01 Nei og absolutt ikke. Det kan du gjøre når hun ikke er der. Dater av og til selv. Og mine barn omgås ikke de jeg dater. Og hadde blitt kleint for mine to tenåringsbarn om jeg plutselig skulle ha en mann på overnatting. Anonymkode: 0f0c9...f54
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 16:18 #21 Skrevet torsdag kl 16:18 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Nei og absolutt ikke. Det kan du gjøre når hun ikke er der. Dater av og til selv. Og mine barn omgås ikke de jeg dater. Og hadde blitt kleint for mine to tenåringsbarn om jeg plutselig skulle ha en mann på overnatting. Anonymkode: 0f0c9...f54 Jeg er ALDRI alene her hjemme! ALDRI. Hi Anonymkode: df0f3...ed6
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 16:20 #22 Skrevet torsdag kl 16:20 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvis dere uansett sees ofte så skjønner jeg ikke hvorfor han må sove over når datteren din er hjemme (og jeg tolker det da som at hun jevntlig ikke er det)? La dem i hvert fall bli godt kjent først uten overnatting så hun blir komfortabel med ham. Det er forskjell på å presentere en kjæreste for et lite barn som ikek har særlig konsept om hva det innebærer og en tenåring som veldig godt skjønner. Jeg var alene med eldste i 14 av 19 år før hun flyttet ut. Bortsett fra min ekssamboer som jeg var sammen med i fem år fra hun var 3-8 hadde jeg vel én overnatting, da hadde jeg vært sammen med kjæresten over ett år. Hun sa etterpå at det var litt kleint, så vi droppet det. Jeg sov hos ham når hun ble stor nok til å være alene en natt, eller han var hos meg om hun var på overnatting el. (han hadde heldigvis et travelt liv utenom meg), Ble slutt av andre grunner . Nå har jeg plutselig annenhver uke ledig (har et yngre barn med ekssamboer 50/50), vet ikke helt hva jeg skal ta meg til 😄 Anonymkode: 20139...5a4 Jeg har barnet mitt 100%. Jeg er ALDRI alene her hjemme! Jeg har ikke rørt en mann på 4 år ! Hvor mye skade kan hun ta av en overnatting ? Anonymkode: df0f3...ed6
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 16:21 #23 Skrevet torsdag kl 16:21 MissSaigon skrev (4 timer siden): Hvorfor i alle helsikke kan du ikke bruke ordene dine og forklare dilemmaet ditt på en ordentlig måte i stede for å svare som et mehe? Hvis du ikke klarer å tenke deg til at det er fullstendig idiotisk å ha en mann som ikke engang er kjæresten din på overnatting når barnet ditt er hjemme så må du søke hjelp så du kan få litt foreldreveiledning, for her er det mye som skurrer! Mye som skurrer ? Anonymkode: df0f3...ed6
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 16:22 #24 Skrevet torsdag kl 16:22 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Heite, så kvalmt. Anonymkode: 9a68a...099 Kvalmt ? Anonymkode: df0f3...ed6
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 16:26 #25 Skrevet torsdag kl 16:26 6 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg har barnet mitt 100%. Jeg er ALDRI alene her hjemme! Jeg har ikke rørt en mann på 4 år ! Hvor mye skade kan hun ta av en overnatting ? Anonymkode: df0f3...ed6 Hadde du ikke datet han i 4 år? Anonymkode: 55871...7ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå