oslofrk Skrevet onsdag kl 20:02 #1 Skrevet onsdag kl 20:02 Noen som har gjort det og kan fortelle litt/anbefale klinikk?
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 20:52 #2 Skrevet onsdag kl 20:52 Ja, hadde implantater i mangen år. Tok ut og tok løft med eget vev. Små, men veldig fornøgd. Aleris nestun Anonymkode: 03605...977
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 21:11 #3 Skrevet onsdag kl 21:11 Det er forskjellige ting - løft med eget vev og egen fett.. Vil også høre fra de som har gjort det med egen fett - det er opptil 5 timers operasjon i motsetning til «vanlige» brystoperasjoner på 3t, så jeg lurer på om det kan gjøres kanskje i to omganger ?.. Anonymkode: cbb26...619
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 21:29 #4 Skrevet onsdag kl 21:29 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Det er forskjellige ting - løft med eget vev og egen fett.. Vil også høre fra de som har gjort det med egen fett - det er opptil 5 timers operasjon i motsetning til «vanlige» brystoperasjoner på 3t, så jeg lurer på om det kan gjøres kanskje i to omganger ?.. Anonymkode: cbb26...619 Eg tok ut implantat. Så brystløft med eget fett/vev, Ikkje sugd fett fra mage ol. Men samlet det vevet eg hadde i brystene og løftet skinnfillene. Laget brystvortene mindre og. Anonymkode: 03605...977
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå