Anonym bruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Sex, er det limet for dere i forholdet deres? Har litt samlivsproblemer og psykologen jeg har snakket med sier det er viktig med sex, at det er limet i forholdet. Stemmer dette?Hvor ofte har dere sex med partneren?🤔 Anonymkode: 33825...8c6
Anonym bruker Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august Vi har ikke sex. Har ikke hatt det på 4 år. Så møtte jeg en som gir meg alt det jeg mangler. Og jeg var utro. Så sex er kanskje limet? Anonymkode: 3330b...bf8
Anonym bruker Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august Ja, det er en del av det. Og humor. Anonymkode: c851c...862
Anonym bruker Skrevet 20. august #4 Skrevet 20. august Selvfølgelig er sex limet i forholdet. Uten sex er det vennskap, ikke kjærlighet Anonymkode: cbff7...fe7
Anonym bruker Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august Enig med 862. Latter er limet. Men tror ikke vi hadde hatt like god grunnstemning hvis vi ikke hadde delt intimiteten og fortroligheten sex gir. Anonymkode: 5c013...ff3
Anonym bruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august For oss er sex en veldig viktig del av forholdet🥰 Vi har vært sammen i 27 år og har sex ca 2 ganger pr uke. Sex skaper nærhet i forholdet og har man nærhet så ønsker man mer av det👍 For oss er både nærhet og sex viktig. Er det som gjør oss til ektefeller og ikke bare veldig gode venner. Anonymkode: cca82...d3d
Anonym bruker Skrevet 20. august #7 Skrevet 20. august Sex er det som skiller mellom en kompis og en partner tenker jeg. Den nærheten og intimiteten er noe av det som gjør at man er kjærester og ikke bare venner. Vi har vært sammen i snart 30 år, ihvertfall 27-28, haha, og har sex 2-4 ganger i måneden. Så vi har ikke så mye sex lenger, men vi har jo sex. Anonymkode: d2040...936
Anonym bruker Skrevet 20. august #9 Skrevet 20. august Ja, det er det for oss. Er i et komplisert, ofte skrantende forhold. Det seksuelle fungerer imidlertid supert. Det hadde ikke vært liv laga hvis ikke. Anonymkode: e9891...eda
Anonym bruker Skrevet 20. august #10 Skrevet 20. august Anonym bruker skrev (4 timer siden): Sex, er det limet for dere i forholdet deres? Har litt samlivsproblemer og psykologen jeg har snakket med sier det er viktig med sex, at det er limet i forholdet. Stemmer dette?Hvor ofte har dere sex med partneren?🤔 Anonymkode: 33825...8c6 Ja, det stemmer. Sex og nærhet er viktig for forhold. Anonymkode: 272ab...c94
Himmel og hav Skrevet 20. august #11 Skrevet 20. august Nei, sex er ikke limet i vårt forhold. Nærhet, trygghet, intimitet, tillit, humor, barna og felles historie og verdier er limet. Sex er krydderet.
Anonym bruker Skrevet 20. august #12 Skrevet 20. august Det er en viktig del av et samliv og følelsen av å være nær den andre, men ikke selve limet. Det må mer enn sex til for det. Hva slags psykolog har du vært hos egentlig? Enig med himmel og hav. Sex er krydderet. Men limet er salt, som alltid er der uansett hva du lager og gjør maten verdt å spise, uansett hva livet byr på av råvarer 🤭 Velkommen til metaforisk hjørne. Anonymkode: c6e1c...f27
Anonym bruker Skrevet 21. august #13 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (6 timer siden): Men limet er salt, som alltid er der uansett hva du lager og gjør maten verdt å spise, uansett hva livet byr på av råvarer 🤭 Velkommen til metaforisk hjørne Håper at ikke metaforer er limet i dine relasjoner 🤨 Anonymkode: abcd9...90f
Anonym bruker Skrevet 21. august #14 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Håper at ikke metaforer er limet i dine relasjoner 🤨 Anonymkode: abcd9...90f 😂 det ville vel vært veldig spesielt i så fall. Anonymkode: c6e1c...f27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå