Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Sitter og ser på en valgsending, og Kirsti Bergsjø i SV" høres i aller høyeste grad ut som politikk?

Anonymkode: 3bc2d...29b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden ble flyttet i sta :) 

Skrevet

Samme med denne.

Skrevet

Dette er vel også politikk?

Skrevet

Og dette?

Skrevet

Om de passer best inn under politikkforumet blir tråder flyttet evt slettet når de oppdages. Det er ingen moderator her online 24/7 og flytter tråder med en gang de blir opprettet. 

Skrevet
Admin skrev (1 minutt siden):

Tråder blir flyttet evt slettet når de oppdages. Det er ingen moderator her online 24/7 og flytter tråder med en gang de blir opprettet. 

Det er ganske mange som stiller spørsmål som på en eller annen måte kan knyttes til politikk i skravle-forumet. Skal det være slutt på å stille politiske spørsmål som anonym så skal det. Jeg hjelper gjerne til med å sikre at anonyme ikke får diskutere politiske saker altså!

Skrevet
Admin skrev (4 minutter siden):

Om de passer best inn under politikkforumet blir tråder flyttet evt slettet når de oppdages. Det er ingen moderator her online 24/7 og flytter tråder med en gang de blir opprettet. 

Om en skal ha norgesstrøm eller ei er da virkelig ikke politikk.

Anonymkode: 5951f...827

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Om en skal ha norgesstrøm eller ei er da virkelig ikke politikk.

Og det er jeg helt enig i. Det er stor forskjell på å diskutere politikk, og det å spørre om hva noen velger som her, eller som tråden med Donorbarn hvor meningen bak tråden er å forstå noe, ikke for å diskutere det politiske aspektet rundt det. 

Skrevet
Admin skrev (12 timer siden):

Og det er jeg helt enig i. Det er stor forskjell på å diskutere politikk, og det å spørre om hva noen velger som her, eller som tråden med Donorbarn hvor meningen bak tråden er å forstå noe, ikke for å diskutere det politiske aspektet rundt det. 

Hva går under forumet "politikk"?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva går under forumet "politikk"?

Som skrevet, diskusjoner rundt politikk o.l. De to innleggene jeg har nevnt er ikke tråder om politikk, men spørsmål om hva folk ønsker å gjøre, eller erfaringer om donorbarn. 

Skrevet
Admin skrev (13 minutter siden):

Som skrevet, diskusjoner rundt politikk o.l. De to innleggene jeg har nevnt er ikke tråder om politikk, men spørsmål om hva folk ønsker å gjøre, eller erfaringer om donorbarn. 

Så det er lov å lage tråder om politiske ting i andre fora så lenge det ikke handler om politikk i seg?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Så det er lov å lage tråder om politiske ting i andre fora så lenge det ikke handler om politikk i seg?

Om hensikten med tråden er å diskutere politikk vil den høre under Politikk forumet. 

Skrevet
Admin skrev (1 time siden):

Om hensikten med tråden er å diskutere politikk vil den høre under Politikk forumet. 

Altså, du er utydelig. Du skriver i en annen tråd at hvis temaet avsporer eller sidesporer litt til å handle om ting som dreier seg om politiske standpunkt, løsninger, syn, så hører hele tråden hjemme under Politikk-forumet. Eller hvis tråden handler om politiske ting, selv om den ikke diskuterer politikk, så hører den også inn under Politikk-forumet.

Jeg skjønner det er enkelt for deg, for hvis du synes den hører hjemme der så gjør den det. Men det er litt vanskelig å vite hva du kan synes. Det hadde vært kjekt med noen klare og tydelige regler innimellom, Admin. Det er liksom derfor jeg spør.

Admin skrev (33 minutter siden):

Innvandring er defintivt noe som går under politikk da det er ett politisk tema. Islam og butikkmonopolet er ikke direkte politisk, men vil fort kunne dras den veien. Om politkere er duster eller ei vil gå under persondebatt og mest trolig personangrep og vil bli slettet. 

Eksemplene som ble gitt i den andre tråden var ett spørsmål om donorbarn, det var altså ikke en diskusjon rundt politikken rundt det, da ville den blitt flyttet til politikkforumet. Den andre tråden var ett spørsmål om noen ville velge norgesstrøm eller ikke, der var heller ikke temaet politikken, men hva noen ville valgt. Hadde noen av disse debattene handlet om politikken rundt det ville de blitt flyttet/slettet, men det var altså ikke det som var temaet i tråden. 

Skrevet

Er dette politikk?

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Er dette politikk?

Nei

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei

Det er politikk, det vil si, styring av samfunnet (i dette tilfelle skolene, artikkelen og saken dreier seg om hvordan skolene skal styres når det gjelder barn med autisme). Men det er opp til Admin hva som går under underforumet Politikk. Frem til Admin er tydelig på det så kommer jeg til å være usikker og spørre.

image.thumb.png.f203136947c3df3b079bb53cf29c5048.png

https://ordbokene.no/nob/bm/politikk

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Er dette politikk?

Denne tråden passer ikke under politikk nei. Det blir flyttet kanskje 3-6 tråder i halvåret fra skravle til politikk, det blir altså ingen forandring som er merkbar for de aller fleste. De eneste som vil merke at trådene deres blir borte er i størst grad de som bevist omgår å poste på politikkforumet fordi de ikke vil poste under brukernavn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...