Anonym bruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Hvis dere som voksne har diaré? Jeg har løpt på do siden i går kveld, men føler meg ellers ok i formen. Jobber på skole, så er i kontakt med mange gjennom dagen. Føler meg ikke dårlig nok til å bli hjemme, men vil jo ikke smitte andre. Anonymkode: ed9ad...bf3
Anonym bruker Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august Hadde det vært meg så hadde jeg tatt hjemmekontor. Siden du jobber på skole antar jeg at du ikke har den muligheten, og da ville jeg blitt hjemme Anonymkode: 1a049...d9e
Anonym bruker Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Hvis dere som voksne har diaré? Jeg har løpt på do siden i går kveld, men føler meg ellers ok i formen. Jobber på skole, så er i kontakt med mange gjennom dagen. Føler meg ikke dårlig nok til å bli hjemme, men vil jo ikke smitte andre. Anonymkode: ed9ad...bf3 Ja Anonymkode: 6e570...e9c
Anonym bruker Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august Ja, ville selvfølgelig blitt hjemme. Man kan ha omgangssyke selv om det bare er diare. Anonymkode: 35156...85f
Anonym bruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august Jeg er butikksjef og jeg hadde blitt hjemme. Det går an å gå på jobb med litt løs mage om man har en åpenbar grunn, f.eks har jeg en ansatt med chrons og en datter som alltid blir litt løs i magen ved mens Men løper man på do med skikkelig diaré gjennom hele natten er det mest sannsynlig et magevirus og det vil man ikke smitte videre. Anonymkode: f7721...3c4
Anonym bruker Skrevet 20. august #7 Skrevet 20. august Nei. Passer på god håndhygiene og går på jobb. Anonymkode: f8051...3f0
Anonym bruker Skrevet 20. august #8 Skrevet 20. august Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nei. Passer på god håndhygiene og går på jobb. Anonymkode: f8051...3f0 Du vet at det er dråpesmitte? Som kommer ut av munnen din i dråper, som legger seg på bord og diverse? Anonymkode: 18f5e...a83
Anonym bruker Skrevet 20. august #9 Skrevet 20. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Du vet at det er dråpesmitte? Som kommer ut av munnen din i dråper, som legger seg på bord og diverse? Anonymkode: 18f5e...a83 Ja tenk det vet jeg, men man greier holde avstand. Anonymkode: f8051...3f0
Anonym bruker Skrevet 20. august #10 Skrevet 20. august Nei. Jobber på sykehus. Anonymkode: ff7b6...85e
Anonym bruker Skrevet 20. august #11 Skrevet 20. august Nei, underviser i 1.klasse, store deler av dagen alene så ikke aktuelt å løpe fra dem for å komme på do i tide.... Anonymkode: fad11...89b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå