Anonym bruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Lett inne på profil, rediger mm, men finner ingen opplagt plass. Noen som vet? Anonymkode: c912b...155
Anonym bruker Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Tror du må sende melding til moderator. Anonymkode: 22a18...982
Anonym bruker Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august Det må Admin gjøre for deg. Anonymkode: ed436...1e8
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 16:32 #4 Skrevet onsdag kl 16:32 Jeg er sikkert digitalt analfabet her nå, men hvordan i huleste kontakter man admin? Det er jo ingenting å finne under profil eller meny. 🤷🏼♀️ Herregud så idiotisk, før kunne du da bytte eget nick uten alt det her. Anonymkode: c912b...155
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 16:41 #5 Skrevet onsdag kl 16:41 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg er sikkert digitalt analfabet her nå, men hvordan i huleste kontakter man admin? Det er jo ingenting å finne under profil eller meny. 🤷🏼♀️ Herregud så idiotisk, før kunne du da bytte eget nick uten alt det her. Anonymkode: c912b...155 Gå inn på ris og ros sidene, så ser du moderator der og når du holder over nicket hennes, så får du opp send melding. Eller du kan lage samme tråden som dette på ris&ros. Anonymkode: 22a18...982
Admin Skrevet onsdag kl 16:44 #6 Skrevet onsdag kl 16:44 Man må enten poste med nick og be om ønsket nytt nick, eller sende PM til meg.
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 21:50 #7 Skrevet onsdag kl 21:50 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Gå inn på ris og ros sidene, så ser du moderator der og når du holder over nicket hennes, så får du opp send melding. Eller du kan lage samme tråden som dette på ris&ros. Anonymkode: 22a18...982 Herregud. Tusen takk for forklaring, det er ikke deg jeg sier herregud over 🙏🏻 Jeg endrer mening til at dette forumet er digital analfabet med en så tungvint løsning. Nevn noe som var bedre før. Dette! Anonymkode: c912b...155
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 21:55 #8 Skrevet onsdag kl 21:55 Admin skrev (5 timer siden): Man må enten poste med nick og be om ønsket nytt nick, eller sende PM til meg. Må jeg spørre pent om du kan slette brukeren min også, eller er det noe jeg kan fikse selv? Anonymkode: c912b...155
Admin Skrevet torsdag kl 07:45 #9 Skrevet torsdag kl 07:45 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Må jeg spørre pent om du kan slette brukeren min også, eller er det noe jeg kan fikse selv? Anonymkode: c912b...155 Også sletting av bruker er noe jeg må gjøre. Dette for å hindre at folk sletter seg når de møter motstand og oppretter nye brukere stadig.
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 07:54 #10 Skrevet torsdag kl 07:54 Admin skrev (3 minutter siden): Også sletting av bruker er noe jeg må gjøre. Dette for å hindre at folk sletter seg når de møter motstand og oppretter nye brukere stadig. Du burde ha en linje i forumreglene om at folk må kontakte deg for å endre brukernavn og. I den klistrete tråden står det bare om sletting. Anonymkode: 22a18...982
Admin Skrevet torsdag kl 08:05 #11 Skrevet torsdag kl 08:05 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Du burde ha en linje i forumreglene om at folk må kontakte deg for å endre brukernavn og. I den klistrete tråden står det bare om sletting. Anonymkode: 22a18...982 Har forandret tråden her nå siden det står om det i regelene alt
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 08:11 #12 Skrevet torsdag kl 08:11 Admin skrev (6 minutter siden): Har forandret tråden her nå siden det står om det i regelene alt 😊 Anonymkode: 22a18...982
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå