Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere blitt mobbet? 
jeg ble mobbet da jeg flyttet som barn og kom på ny skole. Guttene som mobbet. Det var mye fysisk og jeg var mye redd for å gå hjem fra skolen da de ofte sto å ventet på meg og banket meg. Gjerne 7-8 stk mot meg. Husker jeg hadde hjertebank, kaldsvettet og var ukonsentrert på skolen. Lærere gjorde ingenting. En gang jeg sa fra og ikke turte å gå ut av skolen etter endt dag ble jeg jaget ut. Måtte bare ta imot bank og gå hjem etterpå. Venninne mine trøstet etterpå. Turte ikke gripe inn. 
Etter et par år ble jeg sint. Jeg kunne tømme vann i sekken til de som mobbet meg og bøkene ble ødelagt. De fikk kjeft av lærer. Kunne ta matteboken til en av de og kaste den i do søpla. Han gikk i mnd vis med unnskyldning for å ha glemt bok hjemme. Jeg tok også han verste og banket han skikkelig. Jeg fikk respekt. Over på ung skolen smisket de med meg og ville holde seg inne med meg. Ingen turte å prøve seg. Jeg ble populær med mange venner. Men jeg hadde tapt mye skolegang. Jeg ble vanskelig mot lærere, frekk, og forstyrret undervisningen ved å sitte å klovne i klasserommet. Jeg utviklet panikkangst som jeg sliter med den dag i dag. Er nå 40 

jævel unger kaller jeg disse. Nå er de voksne de også. Mannen min spilte fotball med en av de verste. På en fest sa mannen min; hørte du drev å banket kona mi på skolen? Er du en sånn en? Som slår jenter? Shit! Fyren ble helt satt ut, nei det hadde han aldri gjort, det må være en misforståelse. Han sa det mest med et smil om munnen, med et stikk. De andre fotballgutta bare: var du en mobber? 

vil gjerne høre andres historier 

Anonymkode: c3e9f...17d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...