Anonym bruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Hva tenker dere om at det nå er slutt på anonyme innlegg i "Krig og Politikk" forumet? Er redd det kommer til å dø ut, har jo vært ganske stille der i utgangspunktet etter at det ble til et eget underforum Anonymkode: 2cd75...151
Anonym bruker Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Idioti. Når skjedde det? Det er tydeligvis noen nickbrukere som har hylt om det, en ny form for knebling. Da dør det forumet helt ut, så få de som ikke liker at det snakkes om de tingene som de vil. Anonymkode: 960ec...fb5
Anonym bruker Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august Jeg har ikke brukt «brukernavnet» på en evighet, noe jeg opprettet før internett ble noe du passet deg for. Så vrient det er å endre det nå, tror jeg den diskusjonen foregår på en annen arena. Ikke var jeg en av de utrivelige engang. Takk for meg, er det ikke det man sier? 😅 Anonymkode: f945e...2fc
Anonym bruker Skrevet 20. august #4 Skrevet 20. august Er vel fordi en del politikere blir trakassert og hengt ut på nett. Det er helt motbydelig. Diskuter gjerne politikk og saker konstruktivt, men la for all del være å hetse politikere. Erna Solberg sin kropp har vært hetset mye, og det er så lavmål Anonymkode: c1313...e73
Anonym bruker Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Er vel fordi en del politikere blir trakassert og hengt ut på nett. Det er helt motbydelig. Diskuter gjerne politikk og saker konstruktivt, men la for all del være å hetse politikere. Erna Solberg sin kropp har vært hetset mye, og det er så lavmål Anonymkode: c1313...e73 Det er absolutt ikke det som er grunnen. Anonymkode: 960ec...fb5
Anonym bruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Er vel fordi en del politikere blir trakassert og hengt ut på nett. Det er helt motbydelig. Diskuter gjerne politikk og saker konstruktivt, men la for all del være å hetse politikere. Erna Solberg sin kropp har vært hetset mye, og det er så lavmål Anonymkode: c1313...e73 Det er absolutt ikke det som er grunnen. Anonymkode: 960ec...fb5
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 04:13 #7 Skrevet onsdag kl 04:13 De har en god forklaring på hvorfor de må gå til et slikt skritt, og dere kan jo takke dere selv. Jeg har helt sluttet å både delta og lese, så mye ekkelt grums har jeg ingen interesse av. Anonymkode: c9227...d2d
sug lut Skrevet onsdag kl 04:20 #8 Skrevet onsdag kl 04:20 Jøss, det var ikke verst. Folk får stå for grumset sitt. Ikke at det stopper destabiliserende utenlandskstøttet påvirkning, men det er bedre enn den grå anonymiteten.
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 05:03 #10 Skrevet onsdag kl 05:03 Vi burde gå enda lenger. I Storbritannia har de innført "the online safety act". Der må du nå identifisere deg på nett for å kunne utføre en hel del politiske oppgaver. Wikipedia, for eksempel, får ikke lov å drive mer før de har ordnet det slik at deres brukere identifiserer seg. https://www.bbc.co.uk/news/articles/cjr11qqvvwlo Ved at vi vet hvem alle er vil alle også bli personlig ansvarlige for grumset sitt. Det kan faktisk hende at forumet blir underlagt ofcom sine lover og regler, da forumet er tilgjengelig fra Storbritannia. Anonymkode: d978c...88e
Østerdølen Skrevet onsdag kl 05:17 #11 Skrevet onsdag kl 05:17 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Idioti. Når skjedde det? Det er tydeligvis noen nickbrukere som har hylt om det, en ny form for knebling. Da dør det forumet helt ut, så få de som ikke liker at det snakkes om de tingene som de vil. Anonymkode: 960ec...fb5 Åh! Så man blir kneblet fordi man må stå for eget rasistisk oppgulp? Er man ikke så tøff at man kan stå for egne meninger, men må gjemme seg som en anonym, vet man innerst inne at de meningene man kommer med ikke tåler dagens lys.
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 05:25 #12 Skrevet onsdag kl 05:25 Østerdølen skrev (6 minutter siden): Åh! Så man blir kneblet fordi man må stå for eget rasistisk oppgulp? Er man ikke så tøff at man kan stå for egne meninger, men må gjemme seg som en anonym, vet man innerst inne at de meningene man kommer med ikke tåler dagens lys. Ikke drit deg ut... Anonymkode: 4fb57...081
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 05:54 #13 Skrevet onsdag kl 05:54 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Ikke drit deg ut... Anonymkode: 4fb57...081 Det er ikke hun som driter seg ut, altså. Anonymkode: c9227...d2d
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 06:25 #14 Skrevet onsdag kl 06:25 Østerdølen skrev (1 time siden): Åh! Så man blir kneblet fordi man må stå for eget rasistisk oppgulp? Er man ikke så tøff at man kan stå for egne meninger, men må gjemme seg som en anonym, vet man innerst inne at de meningene man kommer med ikke tåler dagens lys. Det er jo ikke sånn at vi vet hvem du er heller… Anonymkode: d49b4...a2b
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 06:31 #15 Skrevet onsdag kl 06:31 sug lut skrev (2 timer siden): Jøss, det var ikke verst. Folk får stå for grumset sitt. Ikke at det stopper destabiliserende utenlandskstøttet påvirkning, men det er bedre enn den grå anonymiteten. Ingen vet jo strengt tatt hvem du egentlig er heller. Du har ikke logget inn med bankID vel? Anonymkode: bc27b...4f1
Lus Skrevet onsdag kl 06:38 #16 Skrevet onsdag kl 06:38 Det å poste med "nick" eller anonymt, er to sider av samme sak på et forum som dette. Det er ingen som vet hvem som skjuler seg bak uansett. Derfor er det fort gjort å kjenne på at det ligger vikarierende motiver bak. Men når jeg har tenkt meg om, ser jeg egentlig ikke så negativt på det. Det er ganske mange konservative røster her etter hvert, og det kan kanskje være både nyttig og hyggelig, når man gjenkjenner de man kan ha en konstruktiv diskusjon med.
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 06:58 #17 Skrevet onsdag kl 06:58 Trist at sensuren griper om seg over alt. Alle vet hvor den kommer fra, og det er IKKE høyresiden. Grunnen til å skrive anonymt er fordi hvis ikke vil alle med fordommer stemple deg for resten av din tid uansett hva du skriver og mener her inne. Og her inne er det enormt mange fordommer. Det er umulig å diskutere følsomme temaer uten å bli beskyldt for grums eller rasisme. Nå vil dette få leve videre, mens det frie ord dør ut. Det er Norge anno 2025. Valgåret i et veldig oppskrytt demokrati. Det er noen som ødelegger dette forumet, og den personen er IKKE anonym. Nå er vi tilbake til et strikkeforum. Værsågod. Anonymkode: 1386f...81b
TheWitch Skrevet onsdag kl 07:02 #18 Skrevet onsdag kl 07:02 Jeg tenker også at dette kan bli til noe positivt. Jeg stemmer Frp og er ikke flau over å si det. Jeg mener også at innvandring har gått for langt og kjenner at jeg ikke har noen problemer med å diskutere med nick. Det jeg tenker er at det kommer til å bli stille fra venstreradikale.
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 07:04 #19 Skrevet onsdag kl 07:04 Anonym bruker skrev (1 time siden): Vi burde gå enda lenger. I Storbritannia har de innført "the online safety act". Der må du nå identifisere deg på nett for å kunne utføre en hel del politiske oppgaver. Wikipedia, for eksempel, får ikke lov å drive mer før de har ordnet det slik at deres brukere identifiserer seg. https://www.bbc.co.uk/news/articles/cjr11qqvvwlo Ved at vi vet hvem alle er vil alle også bli personlig ansvarlige for grumset sitt. Det kan faktisk hende at forumet blir underlagt ofcom sine lover og regler, da forumet er tilgjengelig fra Storbritannia. Anonymkode: d978c...88e Herregud som jeg gleder meg til den første fra ytre venstre blir dømt for ytringer p.g.a. denne loven. Anonymkode: 05619...6b9
Admin Skrevet onsdag kl 08:15 #20 Skrevet onsdag kl 08:15 Tråden er ryddet for brukerangrep og brukerdebatt. Admin
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:29 #21 Skrevet onsdag kl 08:29 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Vi burde gå enda lenger. I Storbritannia har de innført "the online safety act". Der må du nå identifisere deg på nett for å kunne utføre en hel del politiske oppgaver. Wikipedia, for eksempel, får ikke lov å drive mer før de har ordnet det slik at deres brukere identifiserer seg. https://www.bbc.co.uk/news/articles/cjr11qqvvwlo Ved at vi vet hvem alle er vil alle også bli personlig ansvarlige for grumset sitt. Det kan faktisk hende at forumet blir underlagt ofcom sine lover og regler, da forumet er tilgjengelig fra Storbritannia. Anonymkode: d978c...88e Engelske myndigheter har også nå et stort problem. De innførte en ny lov som sikret utleiere inntekt i 5 år om de overlot leilighetenen til Serco som er et selskap som sørger for bolig til ulovlige migranter. Det som nå skjer er at engelskmenn blir kastet ut og ulovlige migranter flytter inn. Det er jo ikke ønskelig at dette kommer ut. Anonymkode: 05619...6b9
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 09:10 #22 Skrevet onsdag kl 09:10 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er jo ikke sånn at vi vet hvem du er heller… Anonymkode: d49b4...a2b Det er vel hele poenget. Når man ikke klarer å stå for meningene sine med et anonymt nick engang, da bør man virkelig tenke over egne holdninger. Anonymkode: c9227...d2d
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 09:23 #23 Skrevet onsdag kl 09:23 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Engelske myndigheter har også nå et stort problem. De innførte en ny lov som sikret utleiere inntekt i 5 år om de overlot leilighetenen til Serco som er et selskap som sørger for bolig til ulovlige migranter. Det som nå skjer er at engelskmenn blir kastet ut og ulovlige migranter flytter inn. Det er jo ikke ønskelig at dette kommer ut. Anonymkode: 05619...6b9 Det er samme prosessen i Norge. Det pågår en intens kamp i kulissene for å holde fakta borte fra offentligheten. Folk orker ikke den offentlige mobbingen som følger med sannheten. Det er ikke bare trist, men skremmende hvordan ytringsfriheten filtreres. Vi nærmer oss stadig, ikke bare svenske, men også russiske tilstander. Anonymkode: 1386f...81b
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 10:20 #24 Skrevet onsdag kl 10:20 Jeg kommer ikke til å skrive på krig og politikk med nick. Ikke det at jeg ikke står for meningene min - det gjør jeg gjerne - men fordi da blir man gjenkjent på resten av forumet, og farget av det. Anonymkode: 33798...b86
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 10:23 #25 Skrevet onsdag kl 10:23 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg kommer ikke til å skrive på krig og politikk med nick. Ikke det at jeg ikke står for meningene min - det gjør jeg gjerne - men fordi da blir man gjenkjent på resten av forumet, og farget av det. Anonymkode: 33798...b86 Så du vil ikke at andre skal bedømme deg for meningene dine? Det er det kun dem på høyresiden som er bekymret for. Vi som stemmer sosialistisk er stolt av det og står for hva vi stemmer. Anonymkode: c9227...d2d
Anbefalte innlegg