Anonym bruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Det er jo ikke normalt. Hvordan er det mulig å ikke klarer å rydde pga psykisk helse ? Anonymkode: 99f76...eeb
Anonym bruker Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Vet ikke. Jeg har ikke gjort en dritt ute i hele sommer. Har ikke gidder å klippe plenen en gang. Ser ikke ut. Og så bryr jeg meg ikke. Er ikke lykkelig, men jeg lever. Vet ikke hva jeg feiler. Anonymkode: 80baf...b99
Anonym bruker Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august Har du noen som kan komme og hjelpe deg? Det er jo ikke helt uvanlig at man ikke klarer å holde boligen i orden når man har vanskelige perioder. Anonymkode: 92d8a...46a
Anonym bruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august Vanlig å nedprioritere slike ting når en ikke har det bra. Det blir et stort ork å sette igang med noe. Men hvis du bestemmer deg for at i morgen kl 13 skal du vaske og rydde badet. Dagen etter tar du et annet rom. Del det opp. Da vil du bli fornøyd med deg selv og du får det ryddigere rundt deg. Anonymkode: d4395...b84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå