Anonym bruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Sønnen min skal få ny skolesekk i bursdagsgave, men jeg er usikker på størrelsen! Vi bor grisgrendt til, så den må bestilles på nett og vi får ikke prøvd😅 hvilken størrelse har deres ungdomsskoleelever? Anonymkode: 82e3c...fdc
Anonym bruker Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Har både 25 l og 30 l i hus. 30 l er den som egner seg best som skolesekk. Er lite plass i 25 l. ikke plass til pc f eks. Anonymkode: 6ebb4...49b
MissSaigon Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august Min 8. klassing har 25 l, men det er fordi han fikk den i 6. klasse. Nå hadde jeg uten tvil kjøpt 30 l. De går også som håndbagasje på fly, og rommer mye.
Anonym bruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august Takk for svar dere. Tenkte faktisk på at den bør kunne brukes som håndbagasje også😅 men da går vi for 30l 🥰 HI Anonymkode: 82e3c...fdc
Kira Skrevet 19. august #5 Skrevet 19. august Begge på ungdomsskolen her har hatt 25 l. Jeg har 30 l selv, og synes den er for stor til daglig bruk. Bruker den kun når jeg skal ut og reise osv, den går som håndbagasje på fly.
Anonym bruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august Min 8. klassing har 25l. Prøvde 30l, men hu syntes den var for stor. Hun er ikke så stor selv heller. Anonymkode: cb7c6...1a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå