Anonym bruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Jeg har aldri bodd på vanlig hotell i f.eks Spania eller Hellas. Vi har alltid valgt 2- eller 3-roms leilighet. Dette fordi vi liker å lage frokost og kanskje lunsj på rommet og så går vi på restaurant og spiser middag. Hva gjør man når man velger hotell da? Er det ingen kjøkkenkrok der? Anonymkode: 54bdb...e83
Anonym bruker Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august Du har vel bodd på hotell i andre land? Anonymkode: f78da...570
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 18. august #3 Skrevet 18. august Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Jeg har aldri bodd på vanlig hotell i f.eks Spania eller Hellas. Vi har alltid valgt 2- eller 3-roms leilighet. Dette fordi vi liker å lage frokost og kanskje lunsj på rommet og så går vi på restaurant og spiser middag. Hva gjør man når man velger hotell da? Er det ingen kjøkkenkrok der? Anonymkode: 54bdb...e83 Hva man gjør? Man spiser vel enten frokost på hotellet eller lager enkel frokost på rommet. Kjøkkenkrok trengs ikke for å spise litt ferske rundstykker med pålegg. Ofte finnes et lite kjøleskap. Dette beskrives jo godt i informasjonen om hotellet /rommet. Lunsj spiser vi sjelden på rommet, det synes vi blir litt stusslig . Ofte blir det noe på stranden eller feks en gyros i Hellas eller noe påsmurt i Italia.
Anonym bruker Skrevet 18. august #4 Skrevet 18. august Fleste hotell rom har sånn mini bar. Jeg hatet frokosten i hotellet så valgte heller å kjøpe inn litt brød og pålegg Anonymkode: 56779...b76
Anonym bruker Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august Ofte kjøkkenkrok på hoteller. Det må du lese i rombeskrivelsen rett og slett. Bodde på hotell i syden forrige uke. Med kjøkkenkrok. Men når det er sagt så klarer man jo fint å lage enkel frukost uten kjøkken. Anonymkode: 222d3...645
Anonym bruker Skrevet 18. august #6 Skrevet 18. august Bestilte dobbeltrom en gang og leste ikke så nøye på hva som var på rommet. Det ble en uke i varmen uten kjøleskap. Nå bestiller vi alltid leilighet. Anonymkode: 20219...47c
Anonym bruker Skrevet 18. august #7 Skrevet 18. august Takk for alle svar. Jeg tenkte kanskje hotellene der var noe bedre utstyrt for matlaging, men da skjønner jeg at det riktige for oss er å fortsette med leilighet 😊 Jeg blir så sinnsykt lei av restaurantmat utover i uka, så trenger noen pauser med bare litt suppe eller noe lett og hjemmelaget. Hi Anonymkode: 54bdb...e83
Anonym bruker Skrevet 18. august #8 Skrevet 18. august Det er flere hotell som har hotellrom med kjøkkenkrok der man kan lage mat selv. Disse rommene er ofte litt større og derfor gjerne litt dyrere, men det trenger ikke være slik. På de fleste hotell står det godt merket hva som er på de forskjellige rommene. Et slikt kjøkken heter gjerne kitchenette. Anonymkode: 05979...786
Anonym bruker Skrevet 18. august #9 Skrevet 18. august Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er flere hotell som har hotellrom med kjøkkenkrok der man kan lage mat selv. Disse rommene er ofte litt større og derfor gjerne litt dyrere, men det trenger ikke være slik. På de fleste hotell står det godt merket hva som er på de forskjellige rommene. Et slikt kjøkken heter gjerne kitchenette. Anonymkode: 05979...786 Takk for tipset 😊 Anonymkode: 54bdb...e83
Anonym bruker Skrevet 18. august #10 Skrevet 18. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Takk for alle svar. Jeg tenkte kanskje hotellene der var noe bedre utstyrt for matlaging, men da skjønner jeg at det riktige for oss er å fortsette med leilighet 😊 Jeg blir så sinnsykt lei av restaurantmat utover i uka, så trenger noen pauser med bare litt suppe eller noe lett og hjemmelaget. Hi Anonymkode: 54bdb...e83 Det finnes flere leilighetshoteller og mange har jo også leiligheter i tillegg til rom Anonymkode: 7097c...ea8
Anonym bruker Skrevet 19. august #11 Skrevet 19. august Anonym bruker skrev (13 timer siden): Jeg har aldri bodd på vanlig hotell i f.eks Spania eller Hellas. Vi har alltid valgt 2- eller 3-roms leilighet. Dette fordi vi liker å lage frokost og kanskje lunsj på rommet og så går vi på restaurant og spiser middag. Hva gjør man når man velger hotell da? Er det ingen kjøkkenkrok der? Anonymkode: 54bdb...e83 Da er det ofte frokost på hotellet tror jeg. Anonymkode: 1f145...e3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå