Anonym bruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Ser at for vår familie 2 barn over 16 år koster det 8300 us dollar, for en tur. Med egen luftballong. 2300 us dollar for 4 i ballong delt med andre, litt av noen priser. De tjener greit med penger der nede på turismen med safari. Anonymkode: a9317...1f0
Anonym bruker Skrevet 18. august #3 Skrevet 18. august 80.000 for en ballongtur??? Anonymkode: ccb91...efe
Anonym bruker Skrevet 18. august #4 Skrevet 18. august Det var voldsomt. Hvor lenge varer den turen? Anonymkode: da7b0...403
Anonym bruker Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): De tjener greit med penger der nede på turismen med safari. Anonymkode: a9317...1f0 Ja, det er jo hele poenget med turisme. De gidder jo ikke å jobbe for dere hvis de ikke tjener penger på det. Anonymkode: f6eda...3ac
Anonym bruker Skrevet 19. august #6 Skrevet 19. august Ja. Det er veldig solide priser på mye knyttet til turisme i Tanzania. Men luftballong er jo ikke så spennende, så dropp det? Billigere å gjøre i f.eks Tyrkia en annen gang. Dyrene i Serengeti ser du best fra bakken. Anonymkode: fffd7...23f
Anonym bruker Skrevet 19. august #7 Skrevet 19. august Med alle de ulykkene som har vært i det siste, hadde jeg ikke krøpet oppi en luftballong om jeg FIKK 80.000,- for det engang. Anonymkode: e1fa2...397
Anonym bruker Skrevet 19. august #8 Skrevet 19. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Med alle de ulykkene som har vært i det siste, hadde jeg ikke krøpet oppi en luftballong om jeg FIKK 80.000,- for det engang. Anonymkode: e1fa2...397 Tenkte akkurat det samme Anonymkode: 636eb...f70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå