Anonym bruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Og hvilket strømområde tilhører du, NO1, NO2, NO3, NO4, eller NO5? Hvorfor velger du det du velger? Anonymkode: bd42f...45c
Anonym bruker Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august NO 2. Velger uten tvil Norgespris!! Anonymkode: 438b8...927
Anonym bruker Skrevet 18. august #3 Skrevet 18. august N01 og sjekket nå i appen til min leverandør og det ser ut til at jeg kan spare 1200 i året på norgespris. Anonymkode: 96d7e...581
Anonym bruker Skrevet 18. august #4 Skrevet 18. august Usikker. Bor i NO5. Heller mot å ikke velge Norgespris. Hadde jeg bodd i NO2, hadde jeg uten tvil valgt den. Trolig også i NO1 da strømmen har begynt å bli veldig dyr der også. Anonymkode: 7bf73...f82
Anonym bruker Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august NO3 og NO4 bør IKKE velge Norgespris. Anonymkode: 7bf73...f82
Anonym bruker Skrevet 18. august #6 Skrevet 18. august NO2. Går selvfølgelig for den nye avtalen. Alle i sør vil spare på det. Anonymkode: b13c8...480
Anonym bruker Skrevet 18. august #7 Skrevet 18. august Bor i NO1. Ser «alle» strømselskapene anbefaler Norgespris så da kommer jeg ikke til å velge det. Strømselskapene vil tjene penger og så lettlurt er jeg ikke at jeg går på en anbefaling fra dem. Anonymkode: 682a7...469
Anonym bruker Skrevet 19. august #8 Skrevet 19. august NO2, og kommer til å velge norgespris. Stor forskjell på 50 øre og 1 kr pr kwt… Anonymkode: 44f5b...103
Anonym bruker Skrevet 19. august #9 Skrevet 19. august Anonym bruker skrev (10 timer siden): Bor i NO1. Ser «alle» strømselskapene anbefaler Norgespris så da kommer jeg ikke til å velge det. Strømselskapene vil tjene penger og så lettlurt er jeg ikke at jeg går på en anbefaling fra dem. Anonymkode: 682a7...469 🙈 Anonymkode: 2cd2d...a69
prekæs Skrevet 19. august #10 Skrevet 19. august (endret) Kommer til å velge Norgespris og vil tjene på det. Men det er ikke dermed sagt at jeg er tilhenger av det som gjorde at vi havnet der. Endret 19. august av prekæs
Anonym bruker Skrevet 19. august #11 Skrevet 19. august Bor i NO1 og kommer nok til å velge Norgespris, ja. Men bruker ikke mer strøm selv om den er billig. Anonymkode: 835fe...65c
Anonym bruker Skrevet 19. august #12 Skrevet 19. august Nei. I sommerhalvåret er strømregningen 2 til 3 ganger billigere enn i vinterhalvåret, og vi er vant til å tilpasse familiebudsjettet etter det. For et lite rekkehus i NO1 uten hytte og el-bil blir det ingen forskjell i løpet av ett år. Anonymkode: a5307...9d3
Anonym bruker Skrevet 19. august #13 Skrevet 19. august Anonym bruker skrev (11 timer siden): Bor i NO1 og kommer nok til å velge Norgespris, ja. Men bruker ikke mer strøm selv om den er billig. Anonymkode: 835fe...65c Den blir ikke billig, men mindre dyr😄 Anonymkode: b13c8...480
Anonym bruker Skrevet 19. august #14 Skrevet 19. august Anonym bruker skrev (22 timer siden): Bor i NO1. Ser «alle» strømselskapene anbefaler Norgespris så da kommer jeg ikke til å velge det. Strømselskapene vil tjene penger og så lettlurt er jeg ikke at jeg går på en anbefaling fra dem. Anonymkode: 682a7...469 Veldig god idé. Ja, gjør det. Anonymkode: b13c8...480
Anonym bruker Skrevet 19. august #15 Skrevet 19. august Ja, skal gå for det. Bør i Innlandet ved Hamar Anonymkode: e0c17...b0e
prekæs Skrevet 20. august #16 Skrevet 20. august Anonym bruker skrev (21 timer siden): Nei. I sommerhalvåret er strømregningen 2 til 3 ganger billigere enn i vinterhalvåret, og vi er vant til å tilpasse familiebudsjettet etter det. For et lite rekkehus i NO1 uten hytte og el-bil blir det ingen forskjell i løpet av ett år. Anonymkode: a5307...9d3 Veldig overrasket etter å ha sjekket strømprisen i hele sommer. Ligget på i overkant av en kr. pr kw. Prisen hadde vært halvert med Norgespris.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. august #18 Skrevet 20. august (endret) Lektor Doppler med tillegg skrev (4 minutter siden): No1 - Norgespris. Men jeg er litt usikker på sekundærbolig ettersom den ikke er omtalt men fritidsbolig har et tak på 1000kwh i mnd.. Endret 20. august av Lektor Doppler med tillegg
Anonym bruker Skrevet 21. august #19 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (På 18.8.2025 den 21.22): Bor i NO1. Ser «alle» strømselskapene anbefaler Norgespris så da kommer jeg ikke til å velge det. Strømselskapene vil tjene penger og så lettlurt er jeg ikke at jeg går på en anbefaling fra dem. Anonymkode: 682a7...469 Tror du at strømprisen med strøstøtte vil bli lavere enn norgespris? Anonymkode: bd42f...45c
Anonym bruker Skrevet 21. august #20 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Tror du at strømprisen med strøstøtte vil bli lavere enn norgespris? Anonymkode: bd42f...45c Det kan være mulig for de som bruker smarthus aktivt for å treffe forbruk på riktig tid? Uten at jeg har regnet detaljert på det, tallene må bli historiske først. Men jeg synes norgespris er en underlig løsning hvis en ønsker incentiver for å unngå overbelastning på nettet. Nå er det jo bare å lade bilen når du vil, for det koster det samme uansett. Anonymkode: df913...439
Anonym bruker Skrevet 21. august #21 Skrevet 21. august No3, overhode ingen planer om å gå over til norgespris. Strømmen er jo nesten gratis her. Vil selvsagt bli dyrere til vinteren, men lønner seg uansett ikke med norgespris. Anonymkode: 82930...612
Anonym bruker Skrevet 21. august #22 Skrevet 21. august On 8/19/2025 at 8:08 AM, Anonym bruker said: Bor i NO1 og kommer nok til å velge Norgespris, ja. Men bruker ikke mer strøm selv om den er billig. Anonymkode: 835fe...65c Samm her, bruker samme mengde strøm uansett om den er billig eller dyr Anonymkode: c5f56...31b
Anonym bruker Skrevet 21. august #23 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (5 timer siden): Men jeg synes norgespris er en underlig løsning hvis en ønsker incentiver for å unngå overbelastning på nettet. Nå er det jo bare å lade bilen når du vil, for det koster det samme uansett. Anonymkode: df913...439 Dette stusser jeg og på. Det er ikke et veldig bra initiativ for å få folk til å spare strøm heller. Hi Anonymkode: bd42f...45c
Anonym bruker Skrevet 21. august #24 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Dette stusser jeg og på. Det er ikke et veldig bra initiativ for å få folk til å spare strøm heller. Hi Anonymkode: bd42f...45c Alt er jo lureri. Se dokumentaren Hvor ble det av penga. Anonymkode: 682a7...469
Anonym bruker Skrevet 21. august #25 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Dette stusser jeg og på. Det er ikke et veldig bra initiativ for å få folk til å spare strøm heller. Hi Anonymkode: bd42f...45c Det er jo litt spesielt mtp forslaget om makspris ble sablet ned som amatør med nettopp det som et argument, av de som foreslo nå norgesprisen 🤔 Anonymkode: df913...439
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå