Gå til innhold

Eksdama kom bort da jeg var på date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på et utested og der dukket eksen min opp som jeg gjorde det slutt med i mars. Vi var sammen kun 3 mnd . Hun kom bort og spurte meg om vi datet, eller om jeg var singel. Vi kysset foran henne og hun følte seg brydd. Da gikk min date og beklaget seg og ville ikke hun skulle bli såret.... da ble eksen sur , så henne ikke mer. Hun laget drama av ingenting? ? 

Anonymkode: a0dc1...fd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troll! 
det er jo du og daten som lager drama. Ikke eksen. 
Hun spurte bare om du datet eller var singel, og sa hei. Hun visste vel sikkert ikke at du var på date? 
Hvorfor ba daten din eksen om unnskyldning? Det er jo bare flaut. Hvorfor skulle eksen som du var kort sammen med for et halvt år siden bry seg om du dater eller ei nå? Man kysser heller ikke foran en eks. Må være kleint 

Anonymkode: 90de1...075

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Troll! 
det er jo du og daten som lager drama. Ikke eksen. 
Hun spurte bare om du datet eller var singel, og sa hei. Hun visste vel sikkert ikke at du var på date? 
Hvorfor ba daten din eksen om unnskyldning? Det er jo bare flaut. Hvorfor skulle eksen som du var kort sammen med for et halvt år siden bry seg om du dater eller ei nå? Man kysser heller ikke foran en eks. Må være kleint 

Forsåvidt enig, forstår det slik at det er HI som lager drama, ikke daten. At det var derfor daten ba om unnskyldning, at hun ikke visste hva hun var med på. 

Anonymkode: 40040...a9d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Forsåvidt enig, forstår det slik at det er HI som lager drama, ikke daten. At det var derfor daten ba om unnskyldning, at hun ikke visste hva hun var med på. 

Så du mener jeg gjorde dette for å gjøre henne sjalu? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Har ingen formening om hvorfor du gjorde det, nei. Eneste jeg vet er at hadde jeg vært daten din så hadde det vært siste daten. For et drama!

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvem lager drama? Eksen eller daten? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Har ingen formening om hvorfor du gjorde det, nei. Eneste jeg vet er at hadde jeg vært daten din så hadde det vært siste daten. For et drama!

Ja er d eksen min som feilet da. Hun kunne latt vær å komme bort 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Kysset du daten foran henne for å provosere?

Anonymkode: 50c29...597

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Kysset du daten foran henne for å provosere?

Nei vi koste bare... tenkte hun ville dra når vi kysset. Det gjorde hun ikke. Men daten min gikk bort å sa at jeg skulle gjøre henne sjalu, så jeg fikk den mld idag av eksen. Hun lurte på hva som foregikk 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei vi koste bare... tenkte hun ville dra når vi kysset. Det gjorde hun ikke. Men daten min gikk bort å sa at jeg skulle gjøre henne sjalu, så jeg fikk den mld idag av eksen. Hun lurte på hva som foregikk 

Jøss, for en røre. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men daten min gikk bort å sa at jeg skulle gjøre henne sjalu,

Hvor gikk daten? bort til deg? Dere koste jo allerede. Du skriver litt krøkkete, litt vanskelig å få tak på situasjonen.

Skrevet

Er dib blitt en barnehage? 

Anonymkode: 88351...faf

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Absolutt ikke. Deg og bare deg. Men det trenger ikke jeg å fortelle deg, det vil du nok merke når den nye daten din heller ikke gidder mer.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Duh

Anonymkode: 1130e...aed

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Du og dama. Tullete å begynne å kline foran  exen. Lættis! Men uansett..  Who cares? Bare fortsett livet! Eller... vil du ha drama? At damene skal sloss over deg? 

Anonymkode: 1130e...aed

Skrevet
7 hours ago, Anonym bruker said:

Vi var på et utested og der dukket eksen min opp som jeg gjorde det slutt med i mars. Vi var sammen kun 3 mnd . Hun kom bort og spurte meg om vi datet, eller om jeg var singel. Vi kysset foran henne og hun følte seg brydd. Da gikk min date og beklaget seg og ville ikke hun skulle bli såret.... da ble eksen sur , så henne ikke mer. Hun laget drama av ingenting? ? 

Ting som aldri har skjedd

Anonymkode: ed071...42c

Skrevet

Det skjedde 

Skrevet

Hva skjedde egentlig? Føles ut som dagen etter nach det her. Hun sa, den mente, vi kyssa, en ble sur og noe drama 🤷🏼‍♀️ 

Dere var på date, din eks kom bort… hvem gjør og sier hva derifra? 

Anonymkode: 82c55...d2a

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hva skjedde egentlig? Føles ut som dagen etter nach det her. Hun sa, den mente, vi kyssa, en ble sur og noe drama 🤷🏼‍♀️ 

Dere var på date, din eks kom bort… hvem gjør og sier hva derifra? 

Vi kom på et utested, der dukket eksen opp og kom bort å hilste. Jeg satt da med ny date og hun syntes det var hyggelig å treffe på oss. Da vi etterhvert begynte å kysse så sa daten min "går d bra med deg" , da gikk hun og virket sur. Min date hadde visst nok etter da gått bort til henne å sagt jeg skulle gjøre henne sjalu. Hun virket bare sur igrunnen. Drama drama 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vi kom på et utested, der dukket eksen opp og kom bort å hilste. Jeg satt da med ny date og hun syntes det var hyggelig å treffe på oss. Da vi etterhvert begynte å kysse så sa daten min "går d bra med deg" , da gikk hun og virket sur. Min date hadde visst nok etter da gått bort til henne å sagt jeg skulle gjøre henne sjalu. Hun virket bare sur igrunnen. Drama drama 

Din eks krasjet daten og ble sur? Din date gikk etter din eks for å si at du ville gjøre henne sjalu? 

Høres ut som skruller begge to 🥴 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...