Gå til innhold

Si fra til familievern dama at hun tar fars side

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er barnets far veldig flink til å manipulere og prøve å få folk til å synes synd på han uansett om det er barnet alt går utover, mens selvsagt er det jeg som får tilsnakk av dama fra fvk. Så jeg spurte dama «at jeg trodde de skulle være (finner ikke på ordet nå men ordet mener de ikke skal velge side),» jo mer dama pratet meg ned jo mer selvtillit fikk far. Følte som det var meg mot dem 2. hun dama er en vi fikk etter han andre vi hadde i fvk fikk pappa permisjon for han var flink og tok ingen side og stoppet oss så fort han følte det ble uenigheter. Mens denne nye dama hadde ikke noe i mot om vi kunne blåst hverandre der og da. Han vi hadde før ville vi skulle glemme fortiden mens hun nye begynte å spørre og da gikk alt til helvete fordi det vi hadde låst igjen fra fortiden ble åpnet igjen..  jeg er ikke redd for å si fra vis jeg føler noe ikke stemmer som det jeg sa at jeg føler at hun er på han sin side, jeg vet jo at de ikke har noe makt men foresatt skjipt å få tilsnakk mens far kan bare hive seg på og bli stemplet som «dakar! Han trenger oss»

Anonymkode: 11220...058

Videoannonse
Annonse
Skrevet

upartisk

Anonymkode: 55ad3...619

Skrevet

Nøytral.

Anonymkode: c8a4f...3f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...