Anonym bruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august Jeg sitter i sofaen og tenker på at jeg skal kle på meg å gå en tur, jeg blir sittende. Bare tanken på å ha tenkt på tur er nesten tur Ibsen selv. Jeg kommer meg bare ikke opp og ut. Flere? Anonymkode: 7cdc1...db1
Anonym bruker Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august Har det samme i dag, gjort klar til skolestart for tenåringene, småryddet litt. Men siste 3 timene bare sittet og tenkt at jeg må ut på tur, men skikkelig sperre ...påvist lav b12 og jern og holder på bygge opp lagrene, kanskje litt av grunnen..lov å ta det litt rolig og på en søndag tenker jeg... Anonymkode: c7f36...a86
Anonym bruker Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august Har fatigue som følge av en del kroniske sykdommer, så kjenner godt igjen følelsen av å ikke orke noe. I dag blir det middag og å gjøre klart til skolestart, og det er rett og slett det jeg kommer til å få til. Anonymkode: c618b...532
Anonym bruker Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Har fatigue som følge av en del kroniske sykdommer, så kjenner godt igjen følelsen av å ikke orke noe. I dag blir det middag og å gjøre klart til skolestart, og det er rett og slett det jeg kommer til å få til. Anonymkode: c618b...532 En angrer sjelden på at man kommer seg ut, men godt å slappe av hjemme når en ikke har overskudd Anonymkode: 7cdc1...db1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå