Gå til innhold

Ble med en 26åring hjem inatt!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Okei, greit å høre det fra en manns side 😉 han må vel ha likt meg, eller har verken utseende eller personlighet noe å si i en slik sammenheng? Virker som han er litt vant til akkurat dette, han har jo også vært singel ei stund.

Anonymkode: 0a4c8...306

Kunnskap og prevensjonsmidler gjør at menn kan være ansvarsløse og ikke trenger å tenke lenger enn kropp, og kvinnekroppen er skapt for å være attraktiv for en mann. Det kvinner har, er det menn vil ha, mer komplekst er det ikke. Derfor må kvinner disponere over fordelene sine på en klok måte, og menn må lære seg måtehold og respekt for andre behov enn sine egne. Kvinner må holde fast ved det de vil ha, og ikke gi mannen det de vil ha uten at de selv får sitt. Ønsker begge sex, som i HI, så blir en raskt enige. For en mann teller den seksuelle siden så uendelig mye mer enn alt det andre som hører med, da er det lett for en mann å velge sex, om kvinnen lar han velge. Andre hensyn kommer på et senere stadium, da er mannen nesten like seriøs som kvinnen i sitt valg av partner. Utseende og personlighet har en betydning også for seksuell lyst, men betyr til sammen langt mindre enn ikke sex, fordi driften kvinner skaper er så sterk at veldig få andre alternativer enn sex er i nærheten av å være like interessante for en mann. Burka har derfor en viktig funksjon i kulturer hvor kvinner ikke respekteres slik de skal.

Anonymkode: bc619...863

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ulenissen skrev (8 timer siden):

Være villig… som om kvinner ikke har en egen lyst og behov for sex..

De var villige begge to. Poenget er at hi neppe hadde blitt med fyren hjem om han hadde sagt «jeg synes du egentlig er for gammel, og du er ikke spesielt pen, men jeg får ikke napp på noe bedre i kveld så du må gjerne bli med meg hjem så vi kan pule». Altså, han sa det han følte han måtte si for at hi skulle ha sex med ham. Det kan da umulig overraske noen?

Anonymkode: 637dd...bfc

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

De var villige begge to. Poenget er at hi neppe hadde blitt med fyren hjem om han hadde sagt «jeg synes du egentlig er for gammel, og du er ikke spesielt pen, men jeg får ikke napp på noe bedre i kveld så du må gjerne bli med meg hjem så vi kan pule». Altså, han sa det han følte han måtte si for at hi skulle ha sex med ham. Det kan da umulig overraske noen?

Det er riktig at det kan høres falskt ut, men for han er det ikke ren løgn, smiger ja, men ikke komplimenter hentet fra løse luften. Fordi sex er for han så verdifullt at det er en stor skala av kvinner som kan tilfredsstille den lysten, og hvordan en mann vurderer en kvinne kan påvirkes sterkt av i hvilken grad hun gjør sex sannsynlig for han. Dersom TS har har gitt tydelige signal om at hun var positiv til han, at hun ga hint om at det kunne bli noe seksuelt mellom dem, da vil hans syn på henne bli sterkt preget av det. Hun blir med ett interessant for han på en helt annen måte. Er muligheten for sex faktisk til stede, da vil hennes verdi i hans øyne stige betraktelig. Det skulle bare mangle, å åpne for sex er det største en kvinne kan gi en mann. Jeg tror det er mye mye større enn andre veien. For kvinnen er det å bli elsket det aller største, elsket som hel kvinne altså. Derfor er smiger så effektfullt. Menn vil sjelden falle for en kvinne som smigrer, om hun ikke sier noe som kan oppfattes som dristig og frekt seksuelt, da kan smiger ha en stor effekt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Mulig han følte seg litt dum ja 😅 men på kvelden med 4 jukk og dagen derpå sex med litt mer, så vil nok ikke en mann være stolt av det. Samtidig er det jo bare bra og godt gjort å komme😉 ser heller positivt på det. 

Får se det som en opplevelse, om ikke annet 😅

Men er det noe interessant å ha kontakt i etterkant eller satse på noe runde to? Ville blitt litt mer imponert om han tok seg bryet å heise flagget på nytt for å bjuda på litt mer enn fire jukk. Overtenning kan skje alle, men greit å stille kløen for begge når en først byr til dans 🤭🤭 

Anonymkode: 8ee1a...fdf

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og avsporinger. 

Admin

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor tar du det for gitt at mannen tok til takke med hi? Det er jo absolutt størst mulighet for at han syns hun var sexy og lekker, de fleste må ha en tenning for å pule. 

Anonymkode: 6ea90...1ef

Skrevet

Jeg har daglig kontakt med en som er 20 år yngre enn meg. Vi møtes for å kun snakke og kysse. Har hatt sex og. Det er mulig 

Anonymkode: 423db...6e0

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor tar du det for gitt at mannen tok til takke med hi? Det er jo absolutt størst mulighet for at han syns hun var sexy og lekker, de fleste må ha en tenning for å pule. 

Jeg er enig med deg. Er ts her altså, men jeg merket han var gira på meg hele kvelden. Han virket veldig tent på meg, ikke bare fordi jeg har et hull. For de fleste menn så må de også ha renning og noe sexy å se på. Jeg er da ikke hvilken som helst dame😊

På morgenen våknet han med en veldig hardt. Jeg kjente det over dyna. Han ble ikke mindre kåt da jeg tok på han, men han var stille og lå der bare før han ikke klarte å holde igjennig ville ha meg over. Jeg måtte ta initiativ. Mulig han var dårlig, men altså dette er første gang det går den veien. Hva tenker dere ? Hvorfor så stille? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Hvorfor så stille? 

Lurer du helt oppriktig på dette enda? Er det ikke åpenbart?

Skrevet

Hva tenker dere ? Hvorfor så stille? 

Det har du jo fått mange svar på.

Anonymkode: 6626e...6e8

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg er enig med deg. Er ts her altså, men jeg merket han var gira på meg hele kvelden. Han virket veldig tent på meg, ikke bare fordi jeg har et hull. For de fleste menn så må de også ha renning og noe sexy å se på. Jeg er da ikke hvilken som helst dame😊

På morgenen våknet han med en veldig hardt. Jeg kjente det over dyna. Han ble ikke mindre kåt da jeg tok på han, men han var stille og lå der bare før han ikke klarte å holde igjennig ville ha meg over. Jeg måtte ta initiativ. Mulig han var dårlig, men altså dette er første gang det går den veien. Hva tenker dere ? Hvorfor så stille? 

Fordi det virker som du ønsker mer når du legger til på snap og oppsøker videre kontakt. Han var opplagt ikke ute etter det, hvis du er det så leverer du ikke under pari. Fire jukk er under pari. 

Anonymkode: 8ee1a...fdf

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg tror ikke ons er noe for deg, du bruker for mye tid på å gruble og vurdere. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror ikke ons er noe for deg, du bruker for mye tid på å gruble og vurdere. 

Neida jeg er over det nå😅 tror heller ikke ons er noe for meg. 

Men sånn er det. Gjort er gjort og angrer ikke. Han kunne jo bare gitt et lite pip etter da 😂

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep.

Admin

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Neida jeg er over det nå😅 tror heller ikke ons er noe for meg. 

Men sånn er det. Gjort er gjort og angrer ikke. Han kunne jo bare gitt et lite pip etter da 😂

Hvis man kun er ute etter ons, så gir man jo ikke noe pip etterpå, det er det jo ingen hensikt i.

Skrevet
ulenissen skrev (På 19.8.2025 den 7.33):

Være villig… som om kvinner ikke har en egen lyst og behov for sex..

Det finnes så klart noen veldig få kvinner som har egen lyst og behov for sex, han selv vært utforskende en gang i ungdommen. Men jevnt over er det ikke derfor kvinner har sex med menn. Ei heller er det noe i tråden som understøtter din teori.

Det er åpenbart at HI ikke er drevet av sin egen lyst eller behov for sex. Hun er opptatt av at han skal legge henne til på snap og at han liker henne, etc. Ikke minst, fyren kom etter tre-fire jukk. Er man kvinne og opptatt av sex, så behøver man slett ikke ta til takke med det. 

Anonymkode: b5da3...a35

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 19.8.2025 den 16.18):

Menn vil sjelden falle for en kvinne som smigrer, om hun ikke sier noe som kan oppfattes som dristig og frekt seksuelt, da kan smiger ha en stor effekt. 

Nå snakker du deg vekk. Så klart faller menn for smiger, selv om den ikke er dristig eller frekk eller handler om sex.

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Det finnes så klart noen veldig få kvinner som har egen lyst og behov for sex, han selv vært utforskende en gang i ungdommen. Men jevnt over er det ikke derfor kvinner har sex med menn. Ei heller er det noe i tråden som understøtter din teori.

Det er åpenbart at HI ikke er drevet av sin egen lyst eller behov for sex. Hun er opptatt av at han skal legge henne til på snap og at han liker henne, etc. Ikke minst, fyren kom etter tre-fire jukk. Er man kvinne og opptatt av sex, så behøver man slett ikke ta til takke med det. 

Veldig få kvinner som har egen lyst og behov for sex? Det er noe av det sørgeligste jeg har hørt! Og veldig feil, heldigvis. De fleste kvinner liker, og trenger, sex. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Veldig få kvinner som har egen lyst og behov for sex? Det er noe av det sørgeligste jeg har hørt! Og veldig feil, heldigvis. De fleste kvinner liker, og trenger, sex. 

De færreste kvinner blir seksuelt tilfredsstilt av fire jukk, så hvis hi er opptatt av å bli tilfredsstilt så burde hun kanskje glemme han her og finne en med mer peiling.

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

De færreste kvinner blir seksuelt tilfredsstilt av fire jukk, så hvis hi er opptatt av å bli tilfredsstilt så burde hun kanskje glemme han her og finne en med mer peiling.

Ikke alltid lett å holde seg da. Han var tydelig kåt, syntes det er bedre enn at han ikke skulle kommet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvis man kun er ute etter ons, så gir man jo ikke noe pip etterpå, det er det jo ingen hensikt i.

Men var jeg ei "hvem som helst"? Eller syntes han jeg var fin? D er spm 

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Ja, huff.

Best å stikke hodet i jorden og ikke forholde seg til virkeligheten, den er så trist.

Bedre å tro på julenissen og ulenissen og noe som er politisk korrekt - selv når man er midt inne i en tråd som sier det motsatte.

:lol: 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du burde se den filmen HAN ER FAKTISK IKKE INTERESSERT om og om og om igjen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Han er den eneste som vet svaret på det.

Skrevet

Han syns du var fin, men han er ikke interessert i noe mer. Og så må du gi deg nå, du åpner kun opp for ufine kommentarer her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...