Gå til innhold

Ble med en 26åring hjem inatt!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Pur ung? En mann på 26 år?

Hi - her ser du hva slags kommentarer du får fra det patetiske bunnslammet på forumet. De er kun opptatt av å spre dritten sin så de slipper å tenke over sine egne bedritne liv. 

Anonymkode: 6ea90...1ef

Skjønte det 😆

Tenk å deilig det er for de å få ut det de sitter med over på andre. Ikke sikkert de er like heldige å få en "pur ung mann"  i senga heller. 

Anonymkode: 0a4c8...306

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Skjønte det 😆

Tenk å deilig det er for de å få ut det de sitter med over på andre. Ikke sikkert de er like heldige å få en "pur ung mann"  i senga heller. 

Men var du egentlig så heldig…? Føler du at du satt igjen med noe? ONS er ikke for alle, og hvis når du sitter igjen med så mange spørsmål, så er det kanskje ikke noe for deg heller? Selv må jeg som et minimum like en fyr, på et mer personlig plan, for å i det hele tatt ha lyst på sex med ham. Og jeg vet ikke om jeg liker ham så veldig godt etter bare noen timer på byen. Uansett hvor ung og pen han måtte være.

Anonymkode: 637dd...bfc

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Skjønte det 😆

En pur ung mann som gjør seg ferdig på 3 minutter? Nei takk, lite sjarmerende 🥴 vil ikke si du er heldig.. 

Anonymkode: 2d059...a16

Skrevet

Hadde en ons prøvd å legge meg til på sosiale medier, hadde jeg mest sannsynlig blokkert han.

En ons er en ons, er ikke ute etter noe koseprat etterpå da. Jeg er såpass trygg på meg selv at jeg sørger for at mannen tilfredsstiller meg først. Han får ikke komme inn før jeg har fått én orgasme. Når jeg er ute etter en ons, er jeg ute etter å bli tilfredsstilt, ikke å tilfredsstille. 

Nå trenger jeg ikke ons lenger, for har fått en fast, fantastisk elsker. Jeg kommer så mange ganger at jeg til slutt må be han om å komme, så vi blir ferdige. For når jeg bryr meg om partneren, vil jeg selvfølgelig at han også blir tilfredsstilt. Selv om han er en skikkelig mann og syns det er nok å se meg kose meg og nyte, så digger jeg at mannen kommer og vil gjerne gi han den nytelsen. Fordi jeg bryr meg om han. 

Anonymkode: 8a50e...1e3

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Skjønte det 😆

Men ga det deg noe da? Det eneste jeg kan se at du fikk ut av dette er usikkerhet rundt utseendet ditt og personligheten din, usikkerhet om du var bra nok og pen nok. Usikkerhet og gnagende tanker om hva, hvorfor og hvorfor ikke han gjorde ditt eller datt.

Tror ikke one night stands er noe for deg.

Anonymkode: 6626e...6e8

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Skjønte det 😆

Heldig og heldig.....Jeg hadde kanskje forventet at en 26 åring holdt ut litt lenger enn en tenåring 😄 Det er jo ulempen med en yngre fyr, de er ikke så erfarne i senga. 

Anonymkode: c1f6a...74f

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Heldig og heldig.....Jeg hadde kanskje forventet at en 26 åring holdt ut litt lenger enn en tenåring 😄 Det er jo ulempen med en yngre fyr, de er ikke så erfarne i senga. 

Anonymkode: c1f6a...74f

26 år er altså ikke veldig ungt i noen sammenheng, bortsett fra om de dør!

Skrevet

Er det surpompene som har tatt over nå? TS har hatt sin opplevelse, og sitter med noen spørsmål rundt dette. Hva er vitsen med å nedsnakke henne og hele historien? Det som skjedde det skjedde. Mange av innvendingene er gode, og passer for meg også, men dette var altså hennes historie. 

Anonymkode: bc619...863

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 26.8.2025 den 14.33):

Er det surpompene som har tatt over nå? TS har hatt sin opplevelse, og sitter med noen spørsmål rundt dette. Hva er vitsen med å nedsnakke henne og hele historien? Det som skjedde det skjedde. Mange av innvendingene er gode, og passer for meg også, men dette var altså hennes historie. 

😄 

Jeg har ikkke hørt ett pip fra han, men gjett hvem som kom opp med et pling på Facebook'n min som venneforlsag? Joda, han. Vi har ingen felles venner, eller jo, én. 

Ikke har vi hverandre i kontaktlisten heller og ikke snap. Så lurer på om han har funnet meg på facebook siden han "tilfeldig" kom opp nå etter sexen og ikke før? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 25.8.2025 den 23.09):

Hadde en ons prøvd å legge meg til på sosiale medier, hadde jeg mest sannsynlig blokkert han.

En ons er en ons, er ikke ute etter noe koseprat etterpå da. Jeg er såpass trygg på meg selv at jeg sørger for at mannen tilfredsstiller meg først. Han får ikke komme inn før jeg har fått én orgasme. Når jeg er ute etter en ons, er jeg ute etter å bli tilfredsstilt, ikke å tilfredsstille. 

Nå trenger jeg ikke ons lenger, for har fått en fast, fantastisk elsker. Jeg kommer så mange ganger at jeg til slutt må be han om å komme, så vi blir ferdige. For når jeg bryr meg om partneren, vil jeg selvfølgelig at han også blir tilfredsstilt. Selv om han er en skikkelig mann og syns det er nok å se meg kose meg og nyte, så digger jeg at mannen kommer og vil gjerne gi han den nytelsen. Fordi jeg bryr meg om han. 

Kommer du så lett, virkelig? Jeg innrømmer at jeg ikke kommer lett med andre med mindre jeg er trygg på partneren. Nei jeg er ikke så opptatt av å komme før mannen jeg altså. Kommer du vaginalt hver gang? 😶 ts

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

😄

Jeg har ikkke hørt ett pip fra han, men gjett hvem som kom opp med et pling på Facebook'n min som venneforlsag? Joda, han. Vi har ingen felles venner, eller jo, én. 

Ikke har vi hverandre i kontaktlisten heller og ikke snap. Så lurer på om han har funnet meg på facebook siden han "tilfeldig" kom opp nå etter sexen og ikke før? 

Forslag til venn?

Anonymkode: 423db...6e0

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

😄

Nei. Han har ikke funnet deg på Facebook, det har algoritmene gjort. La det nå for all del fare!

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

😄

Du griper etter hamlstrå hi.

Anonymkode: 6626e...6e8

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kommer du så lett, virkelig? Jeg innrømmer at jeg ikke kommer lett med andre med mindre jeg er trygg på partneren. Nei jeg er ikke så opptatt av å komme før mannen jeg altså. Kommer du vaginalt hver gang? 😶 ts

Jeg vet hva som skal til for at jeg skal komme og er ikke redd for å veilede og si hva jeg liker. Jeg er så rart skrudd sammen at jeg kommer (omtrent alltid) like etter mannen har kommet. Men han må komme inni meg da, hjelper ikke å runke liksom. 

Heldigvis har jeg vært heldig med mine partnere/ligg så langt (er 42 år). De aller, aller fleste har vært opptatt av få meg til å komme, så det brukes både tunge og fingre. Og nå som greit voksen, tar jeg ansvar for min egen nytelse ved å veilede de som trenger det. Min nåværende (og forhåpentligvis vedvarende) elsker er fantastisk på alle måter. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 21.8.2025 den 11.34):

Dette er egentlig ikke til HI, men til de innleggene som går på alder, lyst osv.

Jeg hadde mistet lysten og troen på at sex ville være en del av livet mitt mer. Midt i førtiåra, og pepret med holdninger til modne damer som jeg har sett her i denne tråden. Typ «Også så han deg i dagslys» osv. 

Man er ikke sexy med mindre man tror på det selv. Jeg følte meg usynlig og ekkel om jeg tenkte i de baner.

Så møtte jeg en mann som tente så mye på meg at han nesten ikke klarte å holde seg i sitt gode skinn 😂 Jeg skjønte ingenting. Når vi møtte hverandre så var/er han helt på styr. Klarer ikke holde fingrene for seg selv. Sier at ingen har tent han så mye som meg.

Jeg begynte å tro på det, og en helt ny verden åpnet seg for meg. Jeg følte lyst, følte meg sexy, begynte å se at menn jeg møtte faktisk SÅ meg. En skikkelig glow up.

Så nå er jeg mer omsvermet enn noengang. Jeg foretrekker menn på min alder, men har absolutt fått oppmerksomhet fra yngre. 

Fordi utstrålingen min er en helt annen enn den jeg hadde da jeg følte meg aseksuell og avdanket.

Så vær så snill - drit i å alders-shame kvinner. La oss bygge hverandre opp til å tro på oss selv nok til at vi kan ta for oss av de godene livet har å tilby til den dagen vi ikke er mer.. 

Anonymkode: 4dcd3...bf6

Jaaa!!! Amen!!🙏 

Anonymkode: 22d9d...a60

Skrevet

Dette er egentlig ikke til HI, men til de innleggene som går på alder, lyst osv.

Jeg hadde mistet lysten og troen på at sex ville være en del av livet mitt mer. Midt i førtiåra, og pepret med holdninger til modne damer som jeg har sett her i denne tråden. Typ «Også så han deg i dagslys» osv. 

Man er ikke sexy med mindre man tror på det selv. Jeg følte meg usynlig og ekkel om jeg tenkte i de baner.

Så møtte jeg en mann som tente så mye på meg at han nesten ikke klarte å holde seg i sitt gode skinn 😂 Jeg skjønte ingenting. Når vi møtte hverandre så var/er han helt på styr. Klarer ikke holde fingrene for seg selv. Sier at ingen har tent han så mye som meg.

Jeg begynte å tro på det, og en helt ny verden åpnet seg for meg. Jeg følte lyst, følte meg sexy, begynte å se at menn jeg møtte faktisk SÅ meg. En skikkelig glow up.

Så nå er jeg mer omsvermet enn noengang. Jeg foretrekker menn på min alder, men har absolutt fått oppmerksomhet fra yngre. 

Fordi utstrålingen min er en helt annen enn den jeg hadde da jeg følte meg aseksuell og avdanket.

Så vær så snill - drit i å alders-shame kvinner. La oss bygge hverandre opp til å tro på oss selv nok til at vi kan ta for oss av de godene livet har å tilby til den dagen vi ikke er mer.. 

Du har allerede fått en ja og amen fra andre med innlegget ditt, Jeg vil gi deg det samme. Jeg vil understreke siste avsnittet ditt, fordi det er det viktigste. Ikke for å invitere til at kvinner skal ta for seg, fordi de kan, det er feminisme og egoisme, men være stolt av å være kvinner og sexobjekt for menn. Det er ikke verdens undergang at menn blir dritkåte av å drømme om musa di. Menn er ikke skitne og ufyselige av den grunn. Det er feil å bebreide menn for det. Alle kvinner er kvinner til de dør, hvis de vil. Og menn er menn. Det er ikke ondskap som gjør at de vil. Det ligger faktisk noe fint bak. Om du sorterer tankene riktig. Det er natur.

Skrevet

Selvsagt skal kvinner ta for seg av godene livet har å by på, uansett alder. Poenget til mange her er ikke å alders-shame eller at kvinner ikke skal ta for seg. Men hvor mye tar man for seg når man aksepterer fire jukk og i tillegg blir deppa over at fyren ikke gir lyd fra seg i etterkant…? Virker ikke akkurat som om denne opplevelsen har gitt hi verken god sex eller bedre selvtillit. Så hn opplevde det motsatte av det du forfekter. Skal man ta for seg av livets goder bør man som et minimum ha noe igjen for det.

Anonymkode: 637dd...bfc

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 28.8.2025 den 21.55):

😄

Det er nok fordi dere har hengt sammen og du har søkt han opp. Du skrev jo til og med at du la han til på snap, men han ikke har godtatt. Ikke det minste rart han dukker opp som venneforslag på facebook da.

Anonymkode: 5ff18...2be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...