Gå til innhold

Ble med en 26åring hjem inatt!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Sant det 😏🩷 jeg ble seksuelt misbrukt som 15åring, ble sjenket full/dopet ned og ble brukt en natt. Min første sex opplevelse ble et mareritt, ikke som jeg merket da men merker det flere år senere. Denne gang var det ikke hans feil, men det er følelsen etterpå av å ikke bety noe. Kunne jeg bare fått " Takk for igår, det var fint, men ønsker å være singel." Da har jeg iallefall fått svar. Ts

Anonymkode: 0a4c8...306

Beklager hi. Det skulle du aldri ha trengt å oppleve. Tror du at det kan ha farget ditt forhold til sex og at du lar seg avspise med smuler? At du ikke er verd mer innsats?

Anonymkode: 7bb3a...23d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Sex er samspill. Dersom mannen kommer lett så kan han enten sørge for at hun også nyter det ved å la henne komme først eller hjelpe henne etterpå. Fire jukk teller ikke som sex. Og om han i tillegg var edru som hi skriver er det arrogant. Og ut fra det hi skriver så var også gang to kort og for ham.

Er dere så desperate etter bekreftelse at dere finner dere i hva som helst for bekreftelse?

Og ja jeg liker orgasme. Ser ingen grunn til å ikke skulle ha det når jeg puler. Min mann vet godt at det blir strafferunde om ikke jeg får være med på moroa.

Jeg er ikke så opptatt av å skulle få orgasme unde sex, er det bare meg som er rar? Har en helhetsfølelse i sex og tenker at koser han seg så er det fordi han tennes på meg og nyter det. Samtidig er ettertiden viktig for meg, hvordan de er etterpå. Liker ikke kaldhet og at de forsvinner etter sexen. Da betyr orgasmen min isåfall lite. Skjønner? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Beklager hi. Det skulle du aldri ha trengt å oppleve. Tror du at det kan ha farget ditt forhold til sex og at du lar seg avspise med smuler? At du ikke er verd mer innsats?

Jeg tror det. Har aldri gått til psykolog. Etter det skjedde så gråt jeg mye under sex, men ble bedre da jeg kom i et fast forhold som varte i 10år. Etter det ble dating et mareritt da jeg bare kun ble avvist etter sex som jeg gjorde da jeg var 15. Da jeg var 15, 3 mnd før jeg fylte 16 så var jeg oppriktig forelsket i denne mannen på 17år. Men han stakk mens jeg sov og kjolen min var oppe, så venninnene mine mente dette var et seksuelt misbruk. Selvom jeg ikke helt innser dette enda. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 21.8.2025 den 23.07):

Man vet jo gjerne ikke hva man har før det allerede har gått litt tid. 

Det er jo klart at han her ikke blir av min interesse når han gir så lite lyd ifra seg. Syntes det hadde vært litt gøy å visst hva han tenkte da han våknet, om han fikk helt sjokk eller at han likte det. Da jeg begynte å ta på han, var han interessert i å ha sex - hvis ikke hadde han ikke fortsatte. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Man vet jo gjerne ikke hva man har før det allerede har gått litt tid. 

Det er jo klart at han her ikke blir av min interesse når han gir så lite lyd ifra seg. Syntes det hadde vært litt gøy å visst hva han tenkte da han våknet, om han fikk helt sjokk eller at han likte det. Da jeg begynte å ta på han, var han interessert i å ha sex - hvis ikke hadde han ikke fortsatte. 

Jeg skjønner at det er en uggen følelse. Det det forteller deg er i alle fall at han ikke er en fyr man skal kaste bort tiden på. Syns at det er helt på sin plass med en hyggelig tone dagen etter ons i alle fall. Ga han deg ingen indikasjon på at han var happy? Sa han ingenting etter at dere hadde sex dagen derpå? Han må jo ha kommunisert.. 

Prøv å legg det bort og gå videre. 

Anonymkode: 4dcd3...bf6

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Jeg skjønner at det er en uggen følelse. Det det forteller deg er i alle fall at han ikke er en fyr man skal kaste bort tiden på. Syns at det er helt på sin plass med en hyggelig tone dagen etter ons i alle fall. Ga han deg ingen indikasjon på at han var happy? Sa han ingenting etter at dere hadde sex dagen derpå? Han må jo ha kommunisert.. 

Jeg synes også det er ganske uhøflig å ikke gi noe som helst tilbake. Det burde være noe spesielt for begge, eller er vi alle blitt så avstumpet følelsesmessig? Kanskje misforstår han og er redd for at å gi lyd fra seg er forpliktende? Det burde vært en form for folkeskikk for slike ting også. Det er tross alt ikke en sensasjonell og uvanlig hendelse i dag, selv om det er noe stort å gi seg hen på en slik måte. Det er både stort og vanlig, på samme tid. En gentleman ville nok håndtert dette bedre. En mann burde være takknemlig for en slik opplevelse. At han ikke viser det på en bedre måte er kanskje litt kvinners skyld også? Vet ikke. Det er nok ganske individuelt. Det virker veldig arrogant å ikke gi noen tilbakemelding overhodet. Usympatisk og ufølsomt. 

Anonymkode: bc619...863

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes også det er ganske uhøflig å ikke gi noe som helst tilbake. Det burde være noe spesielt for begge, eller er vi alle blitt så avstumpet følelsesmessig? Kanskje misforstår han og er redd for at å gi lyd fra seg er forpliktende? Det burde vært en form for folkeskikk for slike ting også. Det er tross alt ikke en sensasjonell og uvanlig hendelse i dag, selv om det er noe stort å gi seg hen på en slik måte. Det er både stort og vanlig, på samme tid. En gentleman ville nok håndtert dette bedre. En mann burde være takknemlig for en slik opplevelse. At han ikke viser det på en bedre måte er kanskje litt kvinners skyld også? Vet ikke. Det er nok ganske individuelt. Det virker veldig arrogant å ikke gi noen tilbakemelding overhodet. Usympatisk og ufølsomt. 

Hva slags tilbakemelding burde han gitt mener du?

Anonymkode: 6626e...6e8

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Man kan jo si takk for i natt, det var hyggelig osv. i alle fall der og da etter sex når man er edru. Hadde jeg vært HI hadde jeg vært fornøyd med fen slik avslutning der og da, at han sa de tingene. Da hadde jeg ikke hatt behov for mer kontakt. Men HI beskriver han som stille.. det er jo weird om de hadde sex igjen på morgenen.. at han ikke sier noe om det som har skjedd liksom. Da må han jo rett og slett mangle sosiale antenner. 

Skrevet

Man kan jo si takk for i natt, det var hyggelig osv. i alle fall der og da etter sex når man er edru. Hadde jeg vært HI hadde jeg vært fornøyd med fen slik avslutning der og da, at han sa de tingene. Da hadde jeg ikke hatt behov for mer kontakt. Men HI beskriver han som stille.. det er jo weird om de hadde sex igjen på morgenen.. at han ikke sier noe om det som har skjedd liksom. Da må han jo rett og slett mangle sosiale antenner. 

Sa hi takk for i natt, det var hyggelig da?

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Sa hi takk for i natt, det var hyggelig da?

Jeg var ikke der. Det hadde vært sært… 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg var ikke der. Det hadde vært sært… 

Jøsses altså

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg mener han bør takke for en fin kveld/natt. Det er det minste. Så kan han tilføye evt etter hva omstendigheten tilsier, tonen mellom dem. Hvis hun virket usikker kunne han gjort henne trygg på at hun var fin osv, kanskje noen runde formuleringer hvor han forteller at hun er ei bra dame. Bare for å ta et eksempel. Vanskelig å si hva som passer inn. Men noe pent burde han legge igjen til henne. At han var glad han møtte henne. Taushet kan gi en ekkel følelse.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei han sa ingenting. Går i detlaj her ( oBs se bort dere høyt sensitive lesere😄🤓)

Kvelden før var han så veldig gira, altså helt på tuppa etter meg, virket heller ikke veldig full. Han bestemte seg for å ta meg med hjem, jeg sa jo ikke akkurat nei. Kjekk ung mann og ingenting å tape. Når vi kom hjem tok d ikke lange tiden før vi havnet i seng, men han kom jo på ca 1 minutt ca, om ikke 3å sek. Så etter det sovnet vi... Våknet neste morgen og jeg la meg litt inntil han, han snakket lite så jeg holdt det gående. Tok litt over dyna og kjente han var super stiv 😅 så jeg ymtet innpå sex og han ga ikke etter med ei gang men så klarte han ikke å holde igjen, så da begynte han å kline. Og jeg gjorde det samme jeg gjorde dagen før, satt oppå han og han kom kanskje innen 3 minutt denne gangen. Kan det være en flauhet fra hans side eller ? Siden han er så stille nå? Ser jo ut til at han likte det jeg gjorde. Jeg tror iallefall ikke at man er så tent om dama ikke er interessant,  elr hva? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Nei han sa ingenting. Går i detlaj her ( oBs se bort dere høyt sensitive lesere😄🤓)

Kvelden før var han så veldig gira, altså helt på tuppa etter meg, virket heller ikke veldig full. Han bestemte seg for å ta meg med hjem, jeg sa jo ikke akkurat nei. Kjekk ung mann og ingenting å tape. Når vi kom hjem tok d ikke lange tiden før vi havnet i seng, men han kom jo på ca 1 minutt ca, om ikke 3å sek. Så etter det sovnet vi... Våknet neste morgen og jeg la meg litt inntil han, han snakket lite så jeg holdt det gående. Tok litt over dyna og kjente han var super stiv 😅 så jeg ymtet innpå sex og han ga ikke etter med ei gang men så klarte han ikke å holde igjen, så da begynte han å kline. Og jeg gjorde det samme jeg gjorde dagen før, satt oppå han og han kom kanskje innen 3 minutt denne gangen. Kan det være en flauhet fra hans side eller ? Siden han er så stille nå? Ser jo ut til at han likte det jeg gjorde. Jeg tror iallefall ikke at man er så tent om dama ikke er interessant,  elr hva? 

Nei, han er ikke flau. Han er bare ikke interessert. Han har fått det han ville ha. Jeg synes du bare bør legge dette bak deg HI ❤️ 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Med den beskrivelsen tror jeg faktisk han er litt flau. 

Skrevet

Jeg tror du med fordel må slutte å forveksle kåthet med at en mann liker deg som noe mer enn et ligg. Sorry, men så brutal er virkeligheten. Han kunne ha bytta deg ut med en annen dame/jente og fremdeles vært like kåt.

Anonymkode: 637dd...bfc

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Alt tyder på at det var en engangsgreie, han er ikke interessert i noe mer. Jeg synes det er rart at du forventer mer kontakt fra han.

Skrevet

Med den beskrivelsen tror jeg faktisk han er litt flau. 

En mann som har one-night stands som kun tenker egen nytelse, er ikke flau. Hadde han vært det, så ville han ha tilbudt HI også å komme i mål. Dette er bare en ego fyr som tror at egen prestasjon er helt normal......

Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (2 timer siden):

En mann som har one-night stands som kun tenker egen nytelse, er ikke flau. Hadde han vært det, så ville han ha tilbudt HI også å komme i mål. Dette er bare en ego fyr som tror at egen prestasjon er helt normal......

Er nok det. Jeg har igrunnen glemt han her, men han kom fort inn i hodet mitt da jeg åpnet tråden. Sånne menn som han kan da umulig være ute etter kjærligheten? Da hadde han heller prøvd å nappe tak i et som han kunne se fremtid med? Jeg tror slike menn vil være singel, uansett hvor pen jeg hadde vært for han så ville han nok ikke hatt kontakt. 

Tror jeg! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Er nok det. Jeg har igrunnen glemt han her, men han kom fort inn i hodet mitt da jeg åpnet tråden. Sånne menn som han kan da umulig være ute etter kjærligheten? Da hadde han heller prøvd å nappe tak i et som han kunne se fremtid med? Jeg tror slike menn vil være singel, uansett hvor pen jeg hadde vært for han så ville han nok ikke hatt kontakt. 

Tror jeg! 

De kan helt fint være ute etter kjærlighet selv om de nyter ONS i mellomtiden.

Anonymkode: 637dd...bfc

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Tror jeg! 

Det handler ikke om hvor pen du er eller ei. Det var en one night stand. Ta det for det det var, ikke grubl på det mer, du bare graver deg selv ned med dette.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det handler ikke om hvor pen du er eller ei. Det var en one night stand. Ta det for det det var, ikke grubl på det mer, du bare graver deg selv ned med dette.

Da skjønner jeg ikke. Ta de hvilken som helst dame? Hvilket som helst utseende? 

Ja jeg er virkelig ikke noen one night stand'er

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

"Takk, det var deilig å få tømt seg igår. Hvis bua di er åpen for flere tømninger så si i fra! Jeg har mer på lager!", det er trass alt alt han var ute etter. Hi drømmer om noe romantisk med sterke følelser og alt det der. Men helt ærlig, det eneste han var ute etter var å få tømt den pur unge pungen sin. Ikke noe mer. Det ærlige er ofte det beste.

Anonymkode: 56d7c...f17

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Da skjønner jeg ikke. Ta de hvilken som helst dame? Hvilket som helst utseende? 

Ja jeg er virkelig ikke noen one night stand'er

Hva vil du egentlig med alle disse spørsmålene? Ingen her kan vite hva akkurat denne mannen tenker og føler. La det for guds skyld være! Du kan jo irritere en gråstein med gnålet ditt. 

Anonymkode: 6ea90...1ef

Skrevet

"Takk, det var deilig å få tømt seg igår. Hvis bua di er åpen for flere tømninger så si i fra! Jeg har mer på lager!", det er trass alt alt han var ute etter. Hi drømmer om noe romantisk med sterke følelser og alt det der. Men helt ærlig, det eneste han var ute etter var å få tømt den pur unge pungen sin. Ikke noe mer. Det ærlige er ofte det beste.

Anonymkode: 56d7c...f17

Pur ung? En mann på 26 år?

Hi - her ser du hva slags kommentarer du får fra det patetiske bunnslammet på forumet. De er kun opptatt av å spre dritten sin så de slipper å tenke over sine egne bedritne liv. 

Anonymkode: 6ea90...1ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...