Anonym bruker Skrevet 20. august #76 Skrevet 20. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Men var jeg ei "hvem som helst"? Eller syntes han jeg var fin? D er spm Anonymkode: 0a4c8...306 Han syns du var pulbar den kvelden! Han er IKKE interessert i å ha sex med deg flere ganger! Kanskje han angrer... Anonymkode: 423db...6e0
Anonym bruker Skrevet 21. august #77 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (8 timer siden): Ikke alltid lett å holde seg da. Han var tydelig kåt, syntes det er bedre enn at han ikke skulle kommet. Anonymkode: 0a4c8...306 Men fremdeles lite tilfredsstillende for en kvinne som ønsker å bli seksuelt tilfredsstilt. Så hvis seksuell tilfredsstillelse er målet, så skjønner jeg ikke hvorfor hi er så opptatt av akkurat han her. Anonymkode: 637dd...bfc
Anonym bruker Skrevet 21. august #78 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Men fremdeles lite tilfredsstillende for en kvinne som ønsker å bli seksuelt tilfredsstilt. Så hvis seksuell tilfredsstillelse er målet, så skjønner jeg ikke hvorfor hi er så opptatt av akkurat han her. Anonymkode: 637dd...bfc Samme lurer jeg også på, i tillegg til veldig opptatt av hva han måtte synes og tenke om det i etterkant. Mulig jeg er litt for godt vant, men å anse fire jukk som godt nok og ta kvelden, det har jeg til gode å oppleve. Heldigvis. For en nedtur. Anonymkode: 8ee1a...fdf
ulenissen Skrevet 21. august #79 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (14 timer siden): Det finnes så klart noen veldig få kvinner som har egen lyst og behov for sex, han selv vært utforskende en gang i ungdommen. Men jevnt over er det ikke derfor kvinner har sex med menn. Ei heller er det noe i tråden som understøtter din teori. Det er åpenbart at HI ikke er drevet av sin egen lyst eller behov for sex. Hun er opptatt av at han skal legge henne til på snap og at han liker henne, etc. Ikke minst, fyren kom etter tre-fire jukk. Er man kvinne og opptatt av sex, så behøver man slett ikke ta til takke med det. Anonymkode: b5da3...a35 Stakkars deg! Det må være utrolig kipt å ikke være kår, kjenne på lyst og tiltrekning. De fleste kvinner jeg omgås og ser m jeg snakker åpent med om dette (inkludert meg selv) har sex fordi vi har lyst på sex. Håper jeg aldri kommer dit du er! Hva Hi følte på eller ikke har du ingen forutsetninger for å vite, men vi kan være enig om at hun er litt for opptatt av kontakt i ettertid, og at fire jukk er nedtur.
Anonym bruker Skrevet 21. august #80 Skrevet 21. august Dette er egentlig ikke til HI, men til de innleggene som går på alder, lyst osv. Jeg hadde mistet lysten og troen på at sex ville være en del av livet mitt mer. Midt i førtiåra, og pepret med holdninger til modne damer som jeg har sett her i denne tråden. Typ «Også så han deg i dagslys» osv. Man er ikke sexy med mindre man tror på det selv. Jeg følte meg usynlig og ekkel om jeg tenkte i de baner. Så møtte jeg en mann som tente så mye på meg at han nesten ikke klarte å holde seg i sitt gode skinn 😂 Jeg skjønte ingenting. Når vi møtte hverandre så var/er han helt på styr. Klarer ikke holde fingrene for seg selv. Sier at ingen har tent han så mye som meg. Jeg begynte å tro på det, og en helt ny verden åpnet seg for meg. Jeg følte lyst, følte meg sexy, begynte å se at menn jeg møtte faktisk SÅ meg. En skikkelig glow up. Så nå er jeg mer omsvermet enn noengang. Jeg foretrekker menn på min alder, men har absolutt fått oppmerksomhet fra yngre. Fordi utstrålingen min er en helt annen enn den jeg hadde da jeg følte meg aseksuell og avdanket. Så vær så snill - drit i å alders-shame kvinner. La oss bygge hverandre opp til å tro på oss selv nok til at vi kan ta for oss av de godene livet har å tilby til den dagen vi ikke er mer.. Anonymkode: 4dcd3...bf6
Anonym bruker Skrevet 21. august #81 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (6 timer siden): Men fremdeles lite tilfredsstillende for en kvinne som ønsker å bli seksuelt tilfredsstilt. Så hvis seksuell tilfredsstillelse er målet, så skjønner jeg ikke hvorfor hi er så opptatt av akkurat han her. Anonymkode: 637dd...bfc Det er ganske typisk for kvinner å tro at de er så spesielle og vanskelig å forstå for menn, selv forstår de menn veldig godt, for de er så enkle. Dette blir ekstra spesielt når kvinner ikke engang skjønner kvinner. Hva er det egentlig kvinner forstår? I dette tilfellet spør ts fordi han hun tenker på var attraktiv, og det kan tross alt være en fin bekreftelse å vite at en kan tilfredsstille han så enkelt. Da var det vel godt for han? Det er vel ikke en så unik empatisk følelse å tenke på den andre? Er det ikke en fin egenskap om noen er opptatt av hva en selv kan gi andre, framfor å fokusere på hva en selv fikk? Anonymkode: bc619...863
Admin Skrevet 21. august #82 Skrevet 21. august Tråden er ryddet for brukerdebatt og brukerangrep. Admin
Anonym bruker Skrevet 21. august #83 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er ganske typisk for kvinner å tro at de er så spesielle og vanskelig å forstå for menn, selv forstår de menn veldig godt, for de er så enkle. Dette blir ekstra spesielt når kvinner ikke engang skjønner kvinner. Hva er det egentlig kvinner forstår? I dette tilfellet spør ts fordi han hun tenker på var attraktiv, og det kan tross alt være en fin bekreftelse å vite at en kan tilfredsstille han så enkelt. Da var det vel godt for han? Det er vel ikke en så unik empatisk følelse å tenke på den andre? Er det ikke en fin egenskap om noen er opptatt av hva en selv kan gi andre, framfor å fokusere på hva en selv fikk? Anonymkode: bc619...863 Et godt poeng 🥳👏 Anonymkode: 423db...6e0
Anonym bruker Skrevet 21. august #84 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Dette er egentlig ikke til HI, men til de innleggene som går på alder, lyst osv. Jeg hadde mistet lysten og troen på at sex ville være en del av livet mitt mer. Midt i førtiåra, og pepret med holdninger til modne damer som jeg har sett her i denne tråden. Typ «Også så han deg i dagslys» osv. Man er ikke sexy med mindre man tror på det selv. Jeg følte meg usynlig og ekkel om jeg tenkte i de baner. Så møtte jeg en mann som tente så mye på meg at han nesten ikke klarte å holde seg i sitt gode skinn 😂 Jeg skjønte ingenting. Når vi møtte hverandre så var/er han helt på styr. Klarer ikke holde fingrene for seg selv. Sier at ingen har tent han så mye som meg. Jeg begynte å tro på det, og en helt ny verden åpnet seg for meg. Jeg følte lyst, følte meg sexy, begynte å se at menn jeg møtte faktisk SÅ meg. En skikkelig glow up. Så nå er jeg mer omsvermet enn noengang. Jeg foretrekker menn på min alder, men har absolutt fått oppmerksomhet fra yngre. Fordi utstrålingen min er en helt annen enn den jeg hadde da jeg følte meg aseksuell og avdanket. Så vær så snill - drit i å alders-shame kvinner. La oss bygge hverandre opp til å tro på oss selv nok til at vi kan ta for oss av de godene livet har å tilby til den dagen vi ikke er mer.. Anonymkode: 4dcd3...bf6 Samme opplevde jeg! Fantastisk Anonymkode: 423db...6e0
Anonym bruker Skrevet 21. august #85 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Det er ganske typisk for kvinner å tro at de er så spesielle og vanskelig å forstå for menn, selv forstår de menn veldig godt, for de er så enkle. Dette blir ekstra spesielt når kvinner ikke engang skjønner kvinner. Hva er det egentlig kvinner forstår? I dette tilfellet spør ts fordi han hun tenker på var attraktiv, og det kan tross alt være en fin bekreftelse å vite at en kan tilfredsstille han så enkelt. Da var det vel godt for han? Det er vel ikke en så unik empatisk følelse å tenke på den andre? Er det ikke en fin egenskap om noen er opptatt av hva en selv kan gi andre, framfor å fokusere på hva en selv fikk? Anonymkode: bc619...863 Men er det spørsmålet da? Mulig jeg misforstår noe her, men det er vel mer hvorfor han ikke gir lyd fra seg, ikke et lite pip engang, som går igjen i tråden. På tross av ganske mange tilbakemelding at det er ikke helt slik en ons fungerer, ikke minst hans under pari prestasjon ikke akkurat tyder på at han går for gjenvalg her. For øvrig ikke uenig i noe du skriver, jeg bare oppfatter ikke spørsmålene her som fokus på hva en har gitt i grunn. Anonymkode: 8ee1a...fdf
Anonym bruker Skrevet 21. august #86 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er ganske typisk for kvinner å tro at de er så spesielle og vanskelig å forstå for menn, selv forstår de menn veldig godt, for de er så enkle. Dette blir ekstra spesielt når kvinner ikke engang skjønner kvinner. Hva er det egentlig kvinner forstår? I dette tilfellet spør ts fordi han hun tenker på var attraktiv, og det kan tross alt være en fin bekreftelse å vite at en kan tilfredsstille han så enkelt. Da var det vel godt for han? Det er vel ikke en så unik empatisk følelse å tenke på den andre? Er det ikke en fin egenskap om noen er opptatt av hva en selv kan gi andre, framfor å fokusere på hva en selv fikk? Anonymkode: bc619...863 Innleggene jeg svarte på diskuterer hvorvidt en kvinne har seksuelle behov eller ikke. Jeg mener at kvinner har seksuelle behov, men at dette ikke forklarer hvorfor vi er så opptatt av en fyr som kom etter fire jukk. Hvis det er seksuell tilfredsstillelse som er his fokus (noe det gjerne er på en ONS). Videre synes jeg det er rart hvor mye vekt enkelte kvinner tillegger den «bragden» de anser det som å kunne tilfredsstille en mann. Det er faktisk ingen bragd. Man er ikke unik fordi en mann fikk lyst på en og kom etter fire jukk. Sorry, de fleste menn lar seg tilfredsstille av en tilgjengelig kvinne. Selvsagt er det hyggelig at noen blir tent på en, og at man kan gi andre seksuell nytelse, men for min del må det gå begge veier. Om en fyr hadde kommet etter fire jukk hadde jeg følt meg som et tømmehull. Jeg hadde i hvert fall ikke smigret meg selv med at «ååååå så koselig, han var så kåt på meg, han syntes nok jeg var såååå digg!», for han hadde kommet etter fire jukk med en hvilken som helst annen kvinne også. Anonymkode: 637dd...bfc
Anonym bruker Skrevet 21. august #87 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (15 timer siden): Han syns du var pulbar den kvelden! Han er IKKE interessert i å ha sex med deg flere ganger! Kanskje han angrer... Anonymkode: 423db...6e0 Det vet jo ikke du om han er 🙉🤦♀️ Anonymkode: 0a4c8...306
Anonym bruker Skrevet 21. august #88 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (16 timer siden): Han er den eneste som vet svaret på det. Anonymkode: 6626e...6e8 Man er da ikke så full at man tar så feil av hvem man tar med hjem. Det nekter jeg å tro. Han var villig til sex om morgenen også, kom ganske kjapt. Hadde jeg ikke vært attraktiv hadde det vært mer logisk at han ikke hadde kommet i det hele tatt. At han kommer fort er jo et tegn på at det jeg gjorde var deilig for han. Jeg har faktisk hatt sex med en mann som ikke fikk opp penisen! Det er hakket pinligere!🙉 ts Anonymkode: 0a4c8...306
Anonym bruker Skrevet 21. august #89 Skrevet 21. august Ts her, det at han kom etter 4 jukk er ikke noe å rope halleluja etter. Det jeg mener er at jeg aldri kan tro at han ikke var tiltrukket av meg, at han våknet neste dag og tenkte "Shit, hvem har jeg tatt med meg hjem?! Fyllenrillene er ramlet av". For det første var han ikke så full. Gikk helt greit, snakket oppriktig og edruelig. Vi har også sett hverandre før så en kvelden der var han etter meg så og si hele tiden. At han kun har hatt lyst på meg er en annen sak. Jeg var sikkert bare et knull for han. Det at han var litt stille neste morgen var sikkert pga angst og muligens fyllesyke. Det kan også være at han holder på med ei annen ei og fikk et snev av dårlig samvittighet? Jeg ser ikke så dårlig ut til at han skal angre seg. Er over middels pen, fin kropp/personligheten er også attraktiv. Nå gir jeg litt selvskryt som hun her oppe i 40årene, jeg sliter ikke med dårlig selvtillit. Eneste er at man gjerne skulle hørt ifra denne karen iom at vi har hatt sex. Syntes åpen dialog er bedre enn å tie. Ikke bedre er det om vi treffes på butikk, da vil det fort bli kleinere for hans del. Dere er enige at det er fint å høre takk for gårsdagen "opplegg" når man har hatt seg? Av ren respekt Anonymkode: 0a4c8...306
Anonym bruker Skrevet 21. august #90 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (3 timer siden): Typ «Også så han deg i dagslys» osv. Kan ikke se at noen har skrevet det til meg ? Eller er jeg blind? 🫣 Anonymkode: 0a4c8...306
Anonym bruker Skrevet 21. august #91 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Eneste er at man gjerne skulle hørt ifra denne karen iom at vi har hatt sex. Syntes åpen dialog er bedre enn å tie. Ikke bedre er det om vi treffes på butikk, da vil det fort bli kleinere for hans del. Dere er enige at det er fint å høre takk for gårsdagen "opplegg" når man har hatt seg? Av ren respekt Anonymkode: 0a4c8...306 Ikke når det helt tydelig er en engangsgreie. Anonymkode: 6626e...6e8
Anonym bruker Skrevet 21. august #92 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Kan ikke se at noen har skrevet det til meg ? Eller er jeg blind? 🫣 Anonymkode: 0a4c8...306 Ja, noen skrev det i et innlegg. At han våknet dagen etter og så deg i dagslys. Vet ikke om det er et av de innleggene som ble fjernet av admin. Anonymkode: 4dcd3...bf6
Anonym bruker Skrevet 21. august #93 Skrevet 21. august Problemet i denne tråden er ikke at hi hadde ons, problemet er at hun har blitt behandlet som et hull - og romantiserer det. Ja de var begge kåte, men bare en ble tilfredsstilt. Det er knapt nok sex når det kun er for den enes glede. Du er en avansert runkeleke. Hi vær glad han ikke la deg til og ikke la deg utnytte igjen. Anonymkode: 7bb3a...23d
Anonym bruker Skrevet 21. august #94 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Problemet i denne tråden er ikke at hi hadde ons, problemet er at hun har blitt behandlet som et hull - og romantiserer det. Ja de var begge kåte, men bare en ble tilfredsstilt. Det er knapt nok sex når det kun er for den enes glede. Du er en avansert runkeleke. Hi vær glad han ikke la deg til og ikke la deg utnytte igjen. Anonymkode: 7bb3a...23d 👍🏻👍🏻👍🏻 Og enda verre blir det når hi og andre her inne synes disse fire jukkene var helt ok, for «det må jo bety at han synes jeg var så fiiiiiiiiin!». Som om ikke de fire jukkene hadde holdt med en hvilken som helst annen jente/dame. Anonymkode: 637dd...bfc
Anonym bruker Skrevet 21. august #95 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (11 minutter siden): 👍🏻👍🏻👍🏻 Og enda verre blir det når hi og andre her inne synes disse fire jukkene var helt ok, for «det må jo bety at han synes jeg var så fiiiiiiiiin!». Som om ikke de fire jukkene hadde holdt med en hvilken som helst annen jente/dame. Anonymkode: 637dd...bfc Hva er det som driver deg og dine like? Du klarer ikke å la dette fare, men MÅ innom for å virkelig trykke hi ned. Tenk om hun skal gå rundt og tenke at mannen likte henne 😱nei, dagen din er ikke fullendt før du har fått alle like miserable som deg. Patetisk! Anonymkode: 6ea90...1ef
Anonym bruker Skrevet 21. august #96 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Hva er det som driver deg og dine like? Du klarer ikke å la dette fare, men MÅ innom for å virkelig trykke hi ned. Tenk om hun skal gå rundt og tenke at mannen likte henne 😱nei, dagen din er ikke fullendt før du har fått alle like miserable som deg. Patetisk! Anonymkode: 6ea90...1ef Jeg tror en del kvinner hadde hatt godt av en aldri så liten realitetsorientering. Hi er så skremmende naiv oppi dette, og dere naive medsøstre bare bidrar til denne naiviteten. Jeg har heller aldri påstått at mannen ikke LIKTE henne. Det vet vi jo ikke. Han likte sikkert å ha sex med henne - menn pleier jo å like å ha sex med kvinner. Poenget er at han åpenbart ikke likte henne godt nok til å legge henne til på Snap etter at de hadde hatt sex. Men han likte henne godt nok til å ha sex med henne. Hva forteller det deg? Hadde du følt at en mann som du nettopp hadde hatt sex med, men som ikke aksepterte invitasjonen din på snap, LIKTE deg? Altså… DEG, som en hel person? Anonymkode: 637dd...bfc
Anonym bruker Skrevet 21. august #97 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Problemet i denne tråden er ikke at hi hadde ons, problemet er at hun har blitt behandlet som et hull - og romantiserer det. Ja de var begge kåte, men bare en ble tilfredsstilt. Det er knapt nok sex når det kun er for den enes glede. Du er en avansert runkeleke. Hi vær glad han ikke la deg til og ikke la deg utnytte igjen. Anonymkode: 7bb3a...23d Det er du som beskriver henne som et hull. Hun ble med han hjem, de sov sammen, våknet sammen, og hadde sex igjen. Og alt du ser i dette er et hull og ingen orgasme for henne. Det er bare deg dette ikke var tilfredsstillende for. Du er alt for opptatt av orgasme. Menn kan uheldigvis for dem komme veldig lett. For de fleste er sex mye mer enn bare dette. Derfor sitter ts fremdeles og undrer på det som skjedde, og om noe mer kommer til å skje. Det hadde hun ikke gjort om hun følte seg dårlig behandlet. Anonymkode: bc619...863
Anonym bruker Skrevet 21. august #98 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hadde du følt at en mann som du nettopp hadde hatt sex med, men som ikke aksepterte invitasjonen din på snap, LIKTE deg? Altså… DEG, som en hel person? Det er fornuftige tanker. Han hadde vel neppe muligheten til å danne seg et særlig omfattende bilde av henne, spesielt ikke når de var hjemme hos han. Men han inviterte henne hjem til seg, så han skjemtes vel ikke over henne da? Ts er kanskje nysgjerrig på om hun var en så god opplevelse at han vil ha mer? Det må det være lov til å gruble litt på. Anonymkode: bc619...863
Anonym bruker Skrevet 21. august #99 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det er du som beskriver henne som et hull. Hun ble med han hjem, de sov sammen, våknet sammen, og hadde sex igjen. Og alt du ser i dette er et hull og ingen orgasme for henne. Det er bare deg dette ikke var tilfredsstillende for. Du er alt for opptatt av orgasme. Menn kan uheldigvis for dem komme veldig lett. For de fleste er sex mye mer enn bare dette. Derfor sitter ts fremdeles og undrer på det som skjedde, og om noe mer kommer til å skje. Det hadde hun ikke gjort om hun følte seg dårlig behandlet. Anonymkode: bc619...863 Sant det 😏🩷 jeg ble seksuelt misbrukt som 15åring, ble sjenket full/dopet ned og ble brukt en natt. Min første sex opplevelse ble et mareritt, ikke som jeg merket da men merker det flere år senere. Denne gang var det ikke hans feil, men det er følelsen etterpå av å ikke bety noe. Kunne jeg bare fått " Takk for igår, det var fint, men ønsker å være singel." Da har jeg iallefall fått svar. Ts Anonymkode: 0a4c8...306
Anonym bruker Skrevet 21. august #100 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det er du som beskriver henne som et hull. Hun ble med han hjem, de sov sammen, våknet sammen, og hadde sex igjen. Og alt du ser i dette er et hull og ingen orgasme for henne. Det er bare deg dette ikke var tilfredsstillende for. Du er alt for opptatt av orgasme. Menn kan uheldigvis for dem komme veldig lett. For de fleste er sex mye mer enn bare dette. Derfor sitter ts fremdeles og undrer på det som skjedde, og om noe mer kommer til å skje. Det hadde hun ikke gjort om hun følte seg dårlig behandlet. Anonymkode: bc619...863 Sex er samspill. Dersom mannen kommer lett så kan han enten sørge for at hun også nyter det ved å la henne komme først eller hjelpe henne etterpå. Fire jukk teller ikke som sex. Og om han i tillegg var edru som hi skriver er det arrogant. Og ut fra det hi skriver så var også gang to kort og for ham. Er dere så desperate etter bekreftelse at dere finner dere i hva som helst for bekreftelse? Og ja jeg liker orgasme. Ser ingen grunn til å ikke skulle ha det når jeg puler. Min mann vet godt at det blir strafferunde om ikke jeg får være med på moroa. Anonymkode: 7bb3a...23d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå