Gå til innhold

Ble med en 26åring hjem inatt!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nei vi kjente hverandre ikke, men vi er fra samme plass. Så jeg har sett han litt rundt forbi, butikken osv. Har alltid syntes han er fin, så jeg ble veldig revet med og ble litt sånn klype meg i armen opplevelse. Han har et utrolig fibt utseende. 

Bare plager meg litt at han var stille dagen etter OG han ikke har godtatt snap. Så tenker han er null interessert. Eller holder på med ei annen ei? 

Kvelden før så sa han hvor fin jeg var . Så merkelig om d snus på en, to tre

Anonymkode: 0a4c8...306

Til raskere du aksepterer at dette var en en gangs hendelse jo raskere kommer du deg videre. Han sa og gjorde det som måtte til, det betyr ikke at han ikke likte deg der og da, men han er ikke interessert i noe mer. Se på det som noe positivt som skjedde, og gå videre. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Nei vi kjente hverandre ikke, men vi er fra samme plass. Så jeg har sett han litt rundt forbi, butikken osv. Har alltid syntes han er fin, så jeg ble veldig revet med og ble litt sånn klype meg i armen opplevelse. Han har et utrolig fibt utseende. 

Bare plager meg litt at han var stille dagen etter OG han ikke har godtatt snap. Så tenker han er null interessert. Eller holder på med ei annen ei? 

Jeg tenker dette var en ONS for han. Ikke noe mer. Det er vel egentlig det samme om han har noen andre i kikkerten eller ei, jeg vil tro at han hadde vært med på om han ville bli mer kjent. Du får ta det som er fin opplevelse og prøve å la det ligge 🙂

PS! Du skal ikke se bort fra at han plutselig kan legge deg til, med forespørsel om å gjenta det som skjedde i helgen......

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Da tenker jeg som de andre at du bør komme deg videre. Bare se på det som noe fint for deg, og en fin bekreftelse. Å dvele ved noe mer kan gjøre det til en dårlig erfaring. 

Anonymkode: bc619...863

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Det er det samme ja, men eksemplet ditt er ikke sammenlignbart med HI

Anonymkode: 67b39...02c

Jo, det er det. 

Anonymkode: b7538...1d9

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Han sa det han måtte for at du skulle være villig. Du må få deg litt selvrespekt.

Anonymkode: 56d7c...f17

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Han kan jo akseptere etter hvert da. Er ikke alle som er limt til snap

Anonymkode: 4dcd3...bf6

Mulig han har oversett det ja. Jeg får ikke opp mine forespørsler på snap. 

Jeg er 12 år eldre enn han, jeg er 87 modell. Syntes det er en god del, men var fortsatt et barn da han ble født. Tenker ikke mye over det 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Må nå si at du virker mer og mer umoden med dette voldsomme utseendefokuset ditt. For alt du vet synes han at du er umoden. Jeg kjenner ingen menn som er så utseendefokusert som dette etter de har bikket 25. Det at han er yngre er ingen garanti for at han er mindre moden.

Anonymkode: b5da3...a35

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Må nå si at du virker mer og mer umoden med dette voldsomme utseendefokuset ditt. For alt du vet synes han at du er umoden. Jeg kjenner ingen menn som er så utseendefokusert som dette etter de har bikket 25. Det at han er yngre er ingen garanti for at han er mindre moden.

Man slutter da aldri å sette pris på en kjekk og pen mann! Håper jeg i hvertfall. 

Anonymkode: 6ea90...1ef

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Man slutter da aldri å sette pris på en kjekk og pen mann! Håper jeg i hvertfall. 

Kjør på, men ikke forvent at vi andre holder ut. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei nettopp. Jeg vet personligheten er viktigst i et forhold men utseende må også til for at jeg skal tiltrekkes. Det trenger ikke å være en modell mann, snarere tvert imot, jeg liker når de ikke er helt perfekte. Han her var alldeles kjekk, det må jeg få lov til å si uten å virke umoden. 

Jeg er en ganske moden 37åring. 🫡

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kjør på, men ikke forvent at vi andre holder ut. 

Hæh? Jeg har da ingen interesse av at du skal ‘holde ut’!

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei nettopp. Jeg vet personligheten er viktigst i et forhold men utseende må også til for at jeg skal tiltrekkes. Det trenger ikke å være en modell mann, snarere tvert imot, jeg liker når de ikke er helt perfekte. Han her var alldeles kjekk, det må jeg få lov til å si uten å virke umoden. 

Jeg er en ganske moden 37åring. 🫡

Man skjønner liksom hvor det skjærer seg…

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hæh? Jeg har da ingen interesse av at du skal ‘holde ut’!

Snakket om sånne som han fyren til HI. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Fremdeles hæh? Hva skal det holdes ut?

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du tenker at de pene mannfolka bare er noe ræl? Godt mulig. Han beviste iallefall at dette var en ONS. Så får jeg bare blame meg selv, jeg var like mye med på det. Og han har ikgen forpliktelser til meg, men han gjør nok helt sikkert dette med mange andre også. Hadde vært fint med én mld etterpå da !

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Du tenker at de pene mannfolka bare er noe ræl? Godt mulig. Han beviste iallefall at dette var en ONS. Så får jeg bare blame meg selv, jeg var like mye med på det. Og han har ikgen forpliktelser til meg, men han gjør nok helt sikkert dette med mange andre også. Hadde vært fint med én mld etterpå da !

Nei, ikke i det hele tatt. Jeg er pen selv.

Jeg tenker at de mindre pene, de som går etter utseendet til andre, er noe ræl, for å bruke dine ord. Lukter lang vei at disse bare er ute etter utseendet mitt, og ikke har andre interessert. 

Skrevet

Det går forresten helt fint an å finne noen tiltrekkende, som du kaller det, uten at det handler om utseendet. Mange av oss er intelligente og morsomme og kunnskapsrike i tillegg til at vi er pene. Og mange av oss tiltrekkes slike ting i større grad enn utseendet. 

Skrevet

Når det er snakk om fylla sex så er det som er tingen😆det er bare sex, man bruker hverandre fordi man er kåte

Anonymkode: 25e5b...089

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Han sa det han måtte for at du skulle være villig. Du må få deg litt selvrespekt.

Anonymkode: 56d7c...f17

Være villig… som om kvinner ikke har en egen lyst og behov for sex..

Skrevet

Bare la dette gå. Det var et ons. Dere var begge kåte og beruset. Han er ikke interessert i noe mer. Ingen ting å si på aldersforskjellen. Men et ligg kan helt fint bare være et ligg uten at man må ha noe mer kontakt. Håper du hadde en fin natt og morgen. 

Skrevet
ulenissen skrev (6 timer siden):

Bare la dette gå. Det var et ons. Dere var begge kåte og beruset. Han er ikke interessert i noe mer. Ingen ting å si på aldersforskjellen. Men et ligg kan helt fint bare være et ligg uten at man må ha noe mer kontakt. Håper du hadde en fin natt og morgen. 

Det var nok det. Tror aldri han tar kontakt igjen eller ? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Han tar muligens kontakt igjen hvis han trenger sex. 

Anonymkode: c1f6a...74f

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Mest trolig ikke. Og om han tar kontakt igjen er det mest trolig bare for uforpliktende sex mellom to voksne mennesker og ikke noe mer en det.

Skrevet
ulenissen skrev (4 minutter siden):

Mest trolig ikke. Og om han tar kontakt igjen er det mest trolig bare for uforpliktende sex mellom to voksne mennesker og ikke noe mer en det.

Okei, greit å høre det fra en manns side 😉 han må vel ha likt meg, eller har verken utseende eller personlighet noe å si i en slik sammenheng? Virker som han er litt vant til akkurat dette, han har jo også vært singel ei stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...