Anonym bruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august Jeg er 37år ... Vi traff hverandre på et utested og kjente hverandre litt igjen fra før. Han ville absolutt jeg skulle bli med hjem. Vi endte i senga, tror det gikk 4 jukk så kom han😄🙈 idag på morgenen gjorde vi det også. Etter jeg gikk har jeg ikke hørt noe fra han. La han til på snap men godtar ikke (enda) . Vet dette ikke seriøst men hadde vært fint om han godtok meg. Kan det hende han likte meg ? Eller kun kåt på meg ? Anonymkode: 0a4c8...306
Anonym bruker Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august Han vil nok ikke ha kontakt. La det ligge. Anonymkode: 6ea90...1ef
Anonym bruker Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Han vil nok ikke ha kontakt. La det ligge. Anonymkode: 6ea90...1ef Forstår bare ikke hvorfor jeg var så interessant for han igår. Ikke idag Anonymkode: 0a4c8...306
Anonym bruker Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Forstår bare ikke hvorfor jeg var så interessant for han igår. Ikke idag Anonymkode: 0a4c8...306 Er du seriøs? Han var full og kåt, og du var tilgjengelig. Mulig han har fylleangst i dag, så la han vær. Anonymkode: 6ea90...1ef
Anonym bruker Skrevet 17. august #5 Skrevet 17. august Uff, ikke legg han til. Anonymkode: b5da3...a35
Anonym bruker Skrevet 17. august #6 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Jeg er 37år ... Vi traff hverandre på et utested og kjente hverandre litt igjen fra før. Han ville absolutt jeg skulle bli med hjem. Vi endte i senga, tror det gikk 4 jukk så kom han😄🙈 idag på morgenen gjorde vi det også. Etter jeg gikk har jeg ikke hørt noe fra han. La han til på snap men godtar ikke (enda) . Vet dette ikke seriøst men hadde vært fint om han godtok meg. Kan det hende han likte meg ? Eller kun kåt på meg ? Anonymkode: 0a4c8...306 Kun kåt, ja. Ellers ville han vartet deg opp over tid, ikke mast seg hjem til sengen din. Anonymkode: b5da3...a35
Anonym bruker Skrevet 17. august #7 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Kun kåt, ja. Ellers ville han vartet deg opp over tid, ikke mast seg hjem til sengen din. Anonymkode: b5da3...a35 Ante meg det. Men dette er en jeg lenge har sikt(l)et etter, så det var litt spennende å få napp på han igår. Reiner med han ikke ville hatt eg om jeg ikke så ut, men aldersforskjellen er for stor. Høres ut som de som er hissige her skulle fått seg et napp. Grinete folk☺️ Anonymkode: 0a4c8...306
Anonym bruker Skrevet 17. august #8 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ante meg det. Men dette er en jeg lenge har sikt(l)et etter, så det var litt spennende å få napp på han igår. Reiner med han ikke ville hatt eg om jeg ikke så ut, men aldersforskjellen er for stor. Høres ut som de som er hissige her skulle fått seg et napp. Grinete folk☺️ Anonymkode: 0a4c8...306 Sikker på han hadde en super kveld og morgen med deg. Kanskje han legger deg til etter hvert, kanskje ikke.. men dere hadde det sikkert bra så lenge det varte. Han hadde ikke villet gjøre det på ny i dag om det bare var i fylla han likte deg. Og til indremisjonen her: Det at to voksne mennesker møtes og har sex uten at foreldre involveres er ikke så sjokkerende. Det at det er 11 års aldersforskjell gjør hverken HI til en grus eller fyren til et freudiansk tilfelle. Det er bare to stykker som hadde lyst på hverandre, ingenting galt i det. Anonymkode: 4dcd3...bf6
Anonym bruker Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Forstår bare ikke hvorfor jeg var så interessant for han igår. Ikke idag Anonymkode: 0a4c8...306 Seriøst…? Anonymkode: 637dd...bfc
Anonym bruker Skrevet 17. august #10 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Ante meg det. Men dette er en jeg lenge har sikt(l)et etter, så det var litt spennende å få napp på han igår. Reiner med han ikke ville hatt eg om jeg ikke så ut, men aldersforskjellen er for stor. Høres ut som de som er hissige her skulle fått seg et napp. Grinete folk☺️ Anonymkode: 0a4c8...306 Å få seg et napp er sjelden et problem hvis man har vagina og puls. Kunsten enkelte synes å måtte lære et nettopp å skille mellom et napp og en relasjon. Man kan da ærlig talt ikke bli overrasket over at en gutt/mann ikke er interessert i å legge en dame han nettopp har fått napp hos på snap. Anonymkode: 637dd...bfc
Anonym bruker Skrevet 17. august #11 Skrevet 17. august 2 hours ago, Anonym bruker said: Forstår bare ikke hvorfor jeg var så interessant for han igår. Ikke idag Anonymkode: 0a4c8...306 Du skjønner ikke det? Ølbriller - fylla har skylda Anonymkode: 67b39...02c
Anonym bruker Skrevet 17. august #12 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ante meg det. Men dette er en jeg lenge har sikt(l)et etter, så det var litt spennende å få napp på han igår. Reiner med han ikke ville hatt eg om jeg ikke så ut, men aldersforskjellen er for stor. Høres ut som de som er hissige her skulle fått seg et napp. Grinete folk☺️ Anonymkode: 0a4c8...306 Tipper du ikke ville lagt merke til de kjipe folkene hvis han her hadde lagt deg til. Vil nok si det grenser mot selvskading, det å gå etter noen så pass mye yngre. Handler ikke om at du ikke er fin, men at du gjerne ikke er aktuell som kjæreste når noen er midten av tjueårene. Anonymkode: b5da3...a35
Anonym bruker Skrevet 17. august #13 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg er 37år ... Vi traff hverandre på et utested og kjente hverandre litt igjen fra før. Han ville absolutt jeg skulle bli med hjem. Vi endte i senga, tror det gikk 4 jukk så kom han😄🙈 idag på morgenen gjorde vi det også. Etter jeg gikk har jeg ikke hørt noe fra han. La han til på snap men godtar ikke (enda) . Vet dette ikke seriøst men hadde vært fint om han godtok meg. Kan det hende han likte meg ? Eller kun kåt på meg ? Anonymkode: 0a4c8...306 Mange nok voksne menn som ghoster etter ons, så ikke regn med at en så ung mann godtar noe friens request. Selv om kjærlighet mellom to med stor aldersforskjell skjer, også med en dame som eldst, tilhører det skjeldenheten. Hvis du har lyst til å ha han som friend med benefits, så kan du jo for all del forsøke å ha han som venn på some, men tror ikke han kommer til å ønske noe mer. Du ga han en skikkelig egoboost, vil jeg tro. Alltid stas for de å ha draget på eldre damer. Hadde latt det hele være. Vil han date deg, seriøst, hører du fra han. Renst biologisk og statistisk er det lite sannsynlig, uansett hvor flott og tiltrekkende du måtte være. Om han vil date deg, ville du virkelig hatt et forhold til en så mye yngre? Ser ikke helt hva du vil oppnå. Ons kan du få med hvem som helst. Menn er menn, bare å velge. Tror du gjerne ønsker at han aksepterer deg for å føle deg mindre brukt. Anonymkode: c62da...a36
Anonym bruker Skrevet 17. august #14 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Mange nok voksne menn som ghoster etter ons, så ikke regn med at en så ung mann godtar noe friens request. Selv om kjærlighet mellom to med stor aldersforskjell skjer, også med en dame som eldst, tilhører det skjeldenheten. Hvis du har lyst til å ha han som friend med benefits, så kan du jo for all del forsøke å ha han som venn på some, men tror ikke han kommer til å ønske noe mer. Du ga han en skikkelig egoboost, vil jeg tro. Alltid stas for de å ha draget på eldre damer. Hadde latt det hele være. Vil han date deg, seriøst, hører du fra han. Renst biologisk og statistisk er det lite sannsynlig, uansett hvor flott og tiltrekkende du måtte være. Om han vil date deg, ville du virkelig hatt et forhold til en så mye yngre? Ser ikke helt hva du vil oppnå. Ons kan du få med hvem som helst. Menn er menn, bare å velge. Tror du gjerne ønsker at han aksepterer deg for å føle deg mindre brukt. Anonymkode: c62da...a36 Hvor kommer disse tankene om at om man har hatt en ons så kan (skal?) man føle seg brukt? Det var sex mellom to samtykkende voksne, ikke lag så mye styr da. Anonymkode: 6ea90...1ef
Anonym bruker Skrevet 17. august #15 Skrevet 17. august La han være. Han er ikke interessert Anonymkode: c8d6f...52c
Anonym bruker Skrevet 17. august #16 Skrevet 17. august To voksne mennesker har hatt sex. Nå står ikke verden til påske. Anonymkode: ce114...58d
Anonym bruker Skrevet 17. august #17 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (33 minutter siden): To voksne mennesker har hatt sex. Nå står ikke verden til påske. Anonymkode: ce114...58d Hadde du sagt det samme om en 54 år gammel mann hadde hatt sex med en 20 år gammel "dame"? Er jo to voksne mennesker det også. Anonymkode: b7538...1d9
Anonym bruker Skrevet 17. august #18 Skrevet 17. august 24 minutes ago, Anonym bruker said: Hadde du sagt det samme om en 54 år gammel mann hadde hatt sex med en 20 år gammel "dame"? Er jo to voksne mennesker det også. Anonymkode: b7538...1d9 Det er det samme ja, men eksemplet ditt er ikke sammenlignbart med HI Anonymkode: 67b39...02c
Anonym bruker Skrevet 18. august #19 Skrevet 18. august Han likte deg, og var kåt på deg, det er ikke to forskjellige ting, slik mange ser ut til å tro. At dere hadde sex til frokost, uten ølbriller bekrefter at han likte deg. Nå føler han seg brukt og nedverdiget, så han holder seg borte. Neida, han er en mann, og tenker ikke som kvinner. Han kan godt komme tilbake, for mer, ikke bare sex altså. Han hadde det fint med deg, og trengte deg der og da. Hva framtiden bringer vet ingen. Menn kan være kompliserte. Anonymkode: bc619...863
Anonym bruker Skrevet 18. august #20 Skrevet 18. august Har du hørt fra han? Jeg synes ikke aldersforskjellen er noe å snakke om. Du var fortsatt et barn da han ble født. Jeg var gift med en mann som var 10 år yngre enn meg. Anonymkode: 22d9d...a60
Anonym bruker Skrevet 18. august #21 Skrevet 18. august Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Har du hørt fra han? Jeg synes ikke aldersforskjellen er noe å snakke om. Du var fortsatt et barn da han ble født. Jeg var gift med en mann som var 10 år yngre enn meg. Anonymkode: 22d9d...a60 Han aksepterte henne ikke på Snap. Hvorfor skal hun høre fra ham? Anonymkode: 637dd...bfc
Anonym bruker Skrevet 18. august #22 Skrevet 18. august Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Han aksepterte henne ikke på Snap. Hvorfor skal hun høre fra ham? Anonymkode: 637dd...bfc Han kan jo akseptere etter hvert da. Er ikke alle som er limt til snap Anonymkode: 4dcd3...bf6
Anonym bruker Skrevet 18. august #23 Skrevet 18. august Anonym bruker skrev (21 timer siden): Jeg er 37år ... Vi traff hverandre på et utested og kjente hverandre litt igjen fra før. Han ville absolutt jeg skulle bli med hjem. Vi endte i senga, tror det gikk 4 jukk så kom han😄🙈 idag på morgenen gjorde vi det også. Etter jeg gikk har jeg ikke hørt noe fra han. La han til på snap men godtar ikke (enda) . Vet dette ikke seriøst men hadde vært fint om han godtok meg. Kan det hende han likte meg ? Eller kun kåt på meg ? Anonymkode: 0a4c8...306 Hva ligger det i dette med at dere kjente hverandre litt igjen fra før? Anonymkode: bc619...863
Anonym bruker Skrevet 18. august #24 Skrevet 18. august Anonym bruker skrev (21 timer siden): Sikker på han hadde en super kveld og morgen med deg. Kanskje han legger deg til etter hvert, kanskje ikke.. men dere hadde det sikkert bra så lenge det varte. Han hadde ikke villet gjøre det på ny i dag om det bare var i fylla han likte deg. Og til indremisjonen her: Det at to voksne mennesker møtes og har sex uten at foreldre involveres er ikke så sjokkerende. Det at det er 11 års aldersforskjell gjør hverken HI til en grus eller fyren til et freudiansk tilfelle. Det er bare to stykker som hadde lyst på hverandre, ingenting galt i det. Anonymkode: 4dcd3...bf6 Takk ☺️ Ja det er ikke verre enn det. Han har fortsatt ikke godtatt på snap. Morgenen etter så tok jeg initiativet til sex, vi lå i sengen og han hadde den harde 🤭 Så jeg begynte men han stoppet meg ikke. Mulig han rett og slett ikke likte meg? Er av et vanlig + utseende. Anonymkode: 0a4c8...306
Anonym bruker Skrevet 18. august #25 Skrevet 18. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva ligger det i dette med at dere kjente hverandre litt igjen fra før? Anonymkode: bc619...863 Nei vi kjente hverandre ikke, men vi er fra samme plass. Så jeg har sett han litt rundt forbi, butikken osv. Har alltid syntes han er fin, så jeg ble veldig revet med og ble litt sånn klype meg i armen opplevelse. Han har et utrolig fibt utseende. Bare plager meg litt at han var stille dagen etter OG han ikke har godtatt snap. Så tenker han er null interessert. Eller holder på med ei annen ei? Kvelden før så sa han hvor fin jeg var . Så merkelig om d snus på en, to tre Anonymkode: 0a4c8...306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå