Anonym bruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august Danmark gjør det Norge ikke tør. Bra gjort Danmark! https://www.vg.no/nyheter/i/732vPV/tiden-er-ikke-inne-for-dansk-anerkjennelse-av-palestina-mener-statsminister-mette-frederiksen Anonymkode: 75618...4fb
Anonym bruker Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august Hun er faktisk ei tøff dame. Danmark har nå også forbud mot burka o.l. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/norge-bor-innfore-forbud-mot-nikab-og-burka/o/5-95-2546851 Anonymkode: 74341...0ca
Anonym bruker Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august Jeg forstår ikke hvorfor Nprge tar inn flere folk som trenger helshjelp når vi har lange helsekøer allerede. Anonymkode: 74341...0ca
Anonym bruker Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg forstår ikke hvorfor Nprge tar inn flere folk som trenger helshjelp når vi har lange helsekøer allerede. Anonymkode: 74341...0ca Fordi de norske politikerene liker å sole seg i glansen av å være best i klassen utenlands. Anonymkode: 9ed8e...bdc
Anonym bruker Skrevet 17. august #5 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hun er faktisk ei tøff dame. Danmark har nå også forbud mot burka o.l. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/norge-bor-innfore-forbud-mot-nikab-og-burka/o/5-95-2546851 Anonymkode: 74341...0ca Norge hadde trengt en Mette Frederiksen. Anonymkode: 9ed8e...bdc
sug lut Skrevet 17. august #7 Skrevet 17. august @Admin, jeg håper dere følger med på det grumsete ekkokammeret her inne.
Anonym bruker Skrevet 17. august #8 Skrevet 17. august sug lut skrev (24 minutter siden): @Admin, jeg håper dere følger med på det grumsete ekkokammeret her inne. At man heier på en Arbeiderparti politiker i Danmark? Wow Anonymkode: 74341...0ca
Anonym bruker Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august sug lut skrev (57 minutter siden): @Admin, jeg håper dere følger med på det grumsete ekkokammeret her inne. HI her, hva er grumsete i denne tråden? Anonymkode: 75618...4fb
Anonym bruker Skrevet 17. august #10 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): HI her, hva er grumsete i denne tråden? Anonymkode: 75618...4fb Ikke noe. Det er bare en måte å forsøke å stoppe debatten. Det kalles gjerne brunbeising, hitling ol. Man slås i hartkorn med noe man ikke ønsker å assosieres med. Det gjøres for å få folk med konservative holdninger til å holde munn. Men i disse dager så virker det langt dårligere enn før, fordi realitetene har begynt å synke inn hos flere. Anonymkode: 79237...ae5
Anonym bruker Skrevet 17. august #11 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hun er faktisk ei tøff dame. Danmark har nå også forbud mot burka o.l. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/norge-bor-innfore-forbud-mot-nikab-og-burka/o/5-95-2546851 Anonymkode: 74341...0ca Selvsagt har de det. Er bare dumme Norge og Ap som ikke gjør det. Danmark er så mye bedre enn Norge. Anonymkode: 2bc1a...638
Anonym bruker Skrevet 17. august #12 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (4 timer siden): Norge hadde trengt en Mette Frederiksen. Anonymkode: 9ed8e...bdc Jepp Anonymkode: 2bc1a...638
Anonym bruker Skrevet 18. august #13 Skrevet 18. august Anonym bruker skrev (På 17.8.2025 den 11.28): Hun er faktisk ei tøff dame. Danmark har nå også forbud mot burka o.l. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/norge-bor-innfore-forbud-mot-nikab-og-burka/o/5-95-2546851 Anonymkode: 74341...0ca Det forbudet burde vært i Norge og. Men det kommer nok aldri norske politikere til å gjennomføre. Anonymkode: 9ed8e...bdc
Anonym bruker Skrevet 18. august #14 Skrevet 18. august Jeg er imot folkemordet i Gaza, ferdig med det. Jeg er for annerkjennelse av Palestina, det skulle da bare mangle. Annerkjennelse kan være symbolpolitikk om ikke andre sanksjoner blir gjort. De som er imot har ikke nok i toppen til å være med på debatten engang så de er ikke verdt bryet engang. Anonymkode: 3f74e...341
Anonym bruker Skrevet 18. august #15 Skrevet 18. august 37 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg er imot folkemordet i Gaza, ferdig med det. Jeg er for annerkjennelse av Palestina, det skulle da bare mangle. Annerkjennelse kan være symbolpolitikk om ikke andre sanksjoner blir gjort. De som er imot har ikke nok i toppen til å være med på debatten engang så de er ikke verdt bryet engang. Anonymkode: 3f74e...341 Det sa Hitler og nazistene også Anonymkode: 3c12c...dff
Admin Skrevet 19. august #16 Skrevet 19. august Tråden er ryddet for avsporinger, samt store mengder tekst fra AI. Det finnes allerede tråder om konflikten rundt Israel og Gaza og debatten tas i den tråden.
Lus Skrevet 19. august #17 Skrevet 19. august Anonym bruker skrev (21 timer siden): Jeg er imot folkemordet i Gaza, ferdig med det. Jeg er for annerkjennelse av Palestina, det skulle da bare mangle. Annerkjennelse kan være symbolpolitikk om ikke andre sanksjoner blir gjort. De som er imot har ikke nok i toppen til å være med på debatten engang så de er ikke verdt bryet engang. Anonymkode: 3f74e...341 Jeg tenker motsatt jeg. Hva har DU mellom øra egentlig, som ikke tåler at folk har forskjellig mening om dette.
TheWitch Skrevet 19. august #18 Skrevet 19. august Hva nesten 4000 normenn mener om Norge sitt engasjement i Gaza-krigen(fra tv2 i kveld):
Lus Skrevet 20. august #19 Skrevet 20. august TheWitch skrev (8 timer siden): Hva nesten 4000 normenn mener om Norge sitt engasjement i Gaza-krigen(fra tv2 i kveld): Au da, hehe.
TheWitch Skrevet 20. august #20 Skrevet 20. august Lus skrev (1 time siden): Au da, hehe. Det skumle er at dette ikke lenger er lov å si for da er man rasist, idiot, ufølsom, psykopat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå