Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor Nprge tar inn flere folk som trenger helshjelp når vi har lange helsekøer allerede. 

Anonymkode: 74341...0ca

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg forstår ikke hvorfor Nprge tar inn flere folk som trenger helshjelp når vi har lange helsekøer allerede. 

Fordi de norske politikerene liker å sole seg i glansen av å være best i klassen utenlands.

Anonymkode: 9ed8e...bdc

Skrevet

Heia Mette. Respekt!

Anonymkode: 79237...ae5

Skrevet

@Admin, jeg håper dere følger med på det grumsete ekkokammeret her inne. 

Skrevet
sug lut skrev (24 minutter siden):

At man heier på en Arbeiderparti politiker i Danmark? Wow

Skrevet
sug lut skrev (57 minutter siden):

HI her, hva er grumsete i denne tråden?

Anonymkode: 75618...4fb

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

HI her, hva er grumsete i denne tråden?

Anonymkode: 75618...4fb

Ikke noe. Det er bare en måte å forsøke å stoppe debatten. Det kalles gjerne brunbeising, hitling ol. Man slås i hartkorn med noe man ikke ønsker å assosieres med. Det gjøres for å få folk med konservative holdninger til å holde munn. Men i disse dager så virker det langt dårligere enn før, fordi realitetene har begynt å synke inn hos flere.

Anonymkode: 79237...ae5

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Norge hadde trengt en Mette Frederiksen.

Anonymkode: 9ed8e...bdc

Jepp

Anonymkode: 2bc1a...638

Skrevet

Jeg er imot folkemordet i Gaza, ferdig med det. Jeg er for annerkjennelse av Palestina, det skulle da bare mangle. Annerkjennelse kan være symbolpolitikk om ikke andre sanksjoner blir gjort. De som er imot har ikke nok i toppen til å være med på debatten engang så de er ikke verdt bryet engang. 

Anonymkode: 3f74e...341

Skrevet
37 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg er imot folkemordet i Gaza, ferdig med det. Jeg er for annerkjennelse av Palestina, det skulle da bare mangle. Annerkjennelse kan være symbolpolitikk om ikke andre sanksjoner blir gjort. De som er imot har ikke nok i toppen til å være med på debatten engang så de er ikke verdt bryet engang. 

Det sa Hitler og nazistene også

Anonymkode: 3c12c...dff

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, samt store mengder tekst fra AI. Det finnes allerede tråder om konflikten rundt Israel og Gaza og debatten tas i den tråden. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Jeg tenker motsatt jeg. Hva har DU mellom øra egentlig, som ikke tåler at folk har forskjellig mening om dette.

Skrevet

Hva nesten 4000 normenn mener om Norge sitt engasjement i Gaza-krigen(fra tv2 i kveld): 

Screenshot_20250819_224532_Chrome.thumb.jpg.d35e0cd38eaea5e2e5ffceb7b6c7532b.jpg

Skrevet
TheWitch skrev (8 timer siden):

Hva nesten 4000 normenn mener om Norge sitt engasjement i Gaza-krigen(fra tv2 i kveld): 

Screenshot_20250819_224532_Chrome.thumb.jpg.d35e0cd38eaea5e2e5ffceb7b6c7532b.jpg

Au da, hehe.

Skrevet
Lus skrev (1 time siden):

Au da, hehe.

Det skumle er at dette ikke lenger er lov å si for da er man rasist, idiot, ufølsom, psykopat. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...