Gå til innhold

Stoppe bimbofication

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter har fylt 18 år. Hun har siste året endret seg mye siste året, hun er nå svært opptatt av hvordan hun ser ut, farget håret platina blondt, bruker veldig mye sminke, tar i fillers i leppene og slikt.  Hun har fått helt nye venner som er som henne. Hun følger hva jeg ville kalle bimboer på some og sjekket søkehistorikken hennes og der det mye søk på bimbfication. Hun har nå bestilt seg en time for å få silikon. Hvordan kan jeg få henne til å stoppe?

Anonymkode: 47edb...45c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Min datter har fylt 18 år. Hun har siste året endret seg mye siste året, hun er nå svært opptatt av hvordan hun ser ut, farget håret platina blondt, bruker veldig mye sminke, tar i fillers i leppene og slikt.  Hun har fått helt nye venner som er som henne. Hun følger hva jeg ville kalle bimboer på some og sjekket søkehistorikken hennes og der det mye søk på bimbfication. Hun har nå bestilt seg en time for å få silikon. Hvordan kan jeg få henne til å stoppe?

Du sjekket søkehistorikken til en voksen datter? Det er overhode ikke greit! Der har du tråkket over streken.

Ellers er dette noe hun må få bestemme over selv, og ikke noe du har noe med. Hennes kropp, hennes valg. Det er ikke noe galt å å bry seg om utseendet. 

Anonymkode: 1b776...89c

Skrevet

Hva sier hun når du snakker med henne om det?

Anonymkode: 144eb...7f1

Skrevet

Det er bare trist det du opplever. Det eneste du kan gjøre er å mene ditt og fortelle det på snilleste måte. Det er en turbulent alder hun er i, hun finner nok ut selv hvor dumt det er det hun har hengt seg opp i. Du må bare fortsette å være glad i henne som mor. Ungdom gjør mye dumt, vi har alle vært unge og dumme en gang. Eneste forskjell er at i dag er det så mye mer dumt du kan finne på. Bry deg minst mulig, du må være glad i henne og ikke det hun gjør. Da får du størst innflytelse på henne.

Anonymkode: 11ce0...d9f

Skrevet
5 hours ago, Anonym bruker said:

Hva sier hun når du snakker med henne om det?

Anonymkode: 144eb...7f1

Hun blir sint å sier at jeg ikke har noe med det.

Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

Det er bare trist det du opplever. Det eneste du kan gjøre er å mene ditt og fortelle det på snilleste måte. Det er en turbulent alder hun er i, hun finner nok ut selv hvor dumt det er det hun har hengt seg opp i. Du må bare fortsette å være glad i henne som mor. Ungdom gjør mye dumt, vi har alle vært unge og dumme en gang. Eneste forskjell er at i dag er det så mye mer dumt du kan finne på. Bry deg minst mulig, du må være glad i henne og ikke det hun gjør. Da får du størst innflytelse på henne.

Anonymkode: 11ce0...d9f

Skal prøve på det du sier her, føler vi bare krangler nå. Hun er egentlig en veldig snill og grei jente så vil ikke bare kjefte og krangle. Men jeg klarer liksom ikke la være, er redd hun havner borti noe hun kommer til å angre resten av livet.

Skrevet
On 8/17/2025 at 11:44 AM, Anonym bruker said:

Du sjekket søkehistorikken til en voksen datter? Det er overhode ikke greit! Der har du tråkket over streken.

Ellers er dette noe hun må få bestemme over selv, og ikke noe du har noe med. Hennes kropp, hennes valg. Det er ikke noe galt å å bry seg om utseendet. 

Anonymkode: 1b776...89c

Ja jeg sjekket den, hun bor jo hjemme fortsatt. Hun vet ikke at jeg har sjekket og jeg skal heller ikke si det til henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...