Gå til innhold

Da var denne døren lukket

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går ble min far begravd. Vi fikk en så fin begravelse vi kunne få. 
Jeg sitter igjen med følelsen av tomhet, uro, utmattet, dårlig matlyst, sorg og savn, samtidig føler jeg på en lettelse fordi han slapp å ha vondt mer. En dør er lukket, og det for alltid. 
Jeg synes død er vanskelig. 
I dag kom ei venninne å hentet meg og vi var en gjeng med 5 jenter som var ute å spiste. Det var kjenoetungt i starten, men så klarnet det litt og det var godt å få tankene over på noe annet. 
Jeg står i vanskelige ting i livet fra før, så sorgen blir oppå det andre. 
Misunner alle som slipper unna for bratte motbakker, eller som har en hjerne og et sinn som håndterer motgang bedre 

Anonymkode: 8d6b2...fa2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondolerer❤️

Jeg begynner å nærme meg 50 og ingen jeg kjenner på min egen alder har gått gjennom livet uten motbakker. Det viktigste er å ha bra folk ved siden av seg når det er brattest. Det høres jo ut som du har det. Jeg håper du snart står på toppen av denne❤️

Anonymkode: 22c4e...a1f

Skrevet

Kondolerer ❤️

Sorg er tungt og vanskelig, men en del av livet det også. Ingen slipper unna noen motbakker, de må vi bare akseptere.

Men det er lov å ha gode dager selv i motbakkene, la vennene dine ta vare på deg og tillat deg selv å tenke på noe annet av og til, det er absolutt lov.

Anonymkode: c4381...f3a

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kondolerer ❤️

Sorg er tungt og vanskelig, men en del av livet det også. Ingen slipper unna noen motbakker, de må vi bare akseptere.

Men det er lov å ha gode dager selv i motbakkene, la vennene dine ta vare på deg og tillat deg selv å tenke på noe annet av og til, det er absolutt lov.

Anonymkode: c4381...f3a

Tusen takk ❤️ Det går nok bedre etter hvert, Det har vært tøft på slutten av pappas liv, så døde han, så mye planlegging av begravelse. Når begravelsen var over var jeg bare helt tom. Vi har opplevd veldig mye motbakker de siste årene, og jeg er sliten av å aldri få senke skuldrene og nyte noe som helst. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Kondolerer❤️

Jeg begynner å nærme meg 50 og ingen jeg kjenner på min egen alder har gått gjennom livet uten motbakker. Det viktigste er å ha bra folk ved siden av seg når det er brattest. Det høres jo ut som du har det. Jeg håper du snart står på toppen av denne❤️

Anonymkode: 22c4e...a1f

Nå er det virkelig vår tur å få stå på toppen av bakken og kjenne på ro og balanse. 

Skrevet

Det er tøft når man skjønner at dette er for alltid.  Du er heldig som har folk rundt deg som er der for deg ❤️ 

Anonymkode: 6c6c4...e8c

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er tøft når man skjønner at dette er for alltid.  Du er heldig som har folk rundt deg som er der for deg ❤️ 

Anonymkode: 6c6c4...e8c

Jeg har folk rundt meg, både egen familie, storfamilien og venner. Men likevel er følelsene ensom. Jeg har mest lyst å være alene. Man eller hvertfall jeg har en tendens til å isolere meg når jeg har det vondt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...