Anonym bruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Kan man ha med f eks pastasalat, eller er det utrygt pga mange timer i romtemperatur? Ønsker også tips om andre ting 😊 Anonymkode: 21724...0bf
Anonym bruker Skrevet 16. august #2 Skrevet 16. august Det går helt fint. Alternativ til brødmat: pasta, egg, wok, grønnsaker, pannekaker, fiskekake, grøt. Men husk at barna trenger fiber også. Så kan du bruke variert pålegg. Lover deg- du orker ikke lage slike matpakker hver dag. Anonymkode: eae99...127
Anonym bruker Skrevet 16. august #3 Skrevet 16. august Mine jenter baker pizzasnurrer og ostebriks som de putter i frysa. Tas frosne om morgenen og puttes i matboksen, tiner til lunsj og spises kalde. Anonymkode: fdaa0...45e
Anonym bruker Skrevet 16. august #5 Skrevet 16. august Hvorfor vil du ikke ha brødmat? Anonymkode: eae99...127
Anonym bruker Skrevet 16. august #6 Skrevet 16. august Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Kan man ha med f eks pastasalat, eller er det utrygt pga mange timer i romtemperatur? Ønsker også tips om andre ting 😊 Anonymkode: 21724...0bf Hvis du er bekymret for degt, så kan du få matbokser med kjøleelement. Anonymkode: d14d8...e4f
Anonym bruker Skrevet 16. august #7 Skrevet 16. august Omelett, fylte horn, potetlomper med pålegg, matmuffins, omelettmuffins, kjøleskapsgrøt, knekkebrød med pålegg ved siden av, pizzasnurrer, fiskeburger, grove vafler med pålegg, varmmat på mattermos. Anonymkode: d14d8...e4f
Anonym bruker Skrevet 16. august #8 Skrevet 16. august Lag litt mer middag enn dere spiser og putt restene i matboks til neste dag. Anonymkode: 5134e...980
Anonym bruker Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (21 timer siden): Hvorfor vil du ikke ha brødmat? Anonymkode: eae99...127 Vi bruker masse brødmat. Alt for mye kanskje. Derfor er det ikke det jeg trenger tips om, men ting vi kan variere med som ikke er brød. Hi Anonymkode: 21724...0bf
Anonym bruker Skrevet 17. august #10 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (22 timer siden): Det går helt fint. Alternativ til brødmat: pasta, egg, wok, grønnsaker, pannekaker, fiskekake, grøt. Men husk at barna trenger fiber også. Så kan du bruke variert pålegg. Lover deg- du orker ikke lage slike matpakker hver dag. Anonymkode: eae99...127 Hun lager matpakken selv, så det er ikke noe problem for meg. Takk for mange gode tips 😊 Anonymkode: 21724...0bf
Himmel og hav Skrevet 17. august #11 Skrevet 17. august Lag tortillaomelett https://www.rema.no/oppskrifter/egg/tortilla-med-omelett-og-avocado/ Jeg pleier å kjøpe små tortillaer som passer i matboksen. Når de er kalde fyller jeg de med salat, paprika, agurk i strimler og annet jeg føler for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå