Anonym bruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Vil gjerne ha masse tips! Anonymkode: 856ef...a0d
Anonym bruker Skrevet 16. august #3 Skrevet 16. august At folk kommer og vil grille, spise is og kose seg sammen med meg. Har bursdag midt i juli og har to utflyttede barn. Av gaver blir jeg glad for alt som kan spises og brukes opp, pluss blomster. I år fikk jeg alt fra hjemmestrikka votter til fortsalt, sjokolade og blomster, pluss enn vase og flere fine kubbelys. Helt topp alt sammen. Anonymkode: 34b98...f35
Himmel og hav Skrevet 16. august #4 Skrevet 16. august Noe som viser at noen har tenkt på meg. I år ble jeg superglad og rørt for en paraply. En maken til min glade, fine, 10 år gamle paraply som hadde knekt. Ikke hverken fancy eller dyr, men en som gjorde regnværsdager litt morsommere. Mannen min hadde sporet oppe en butikk som fortsatt hadde en og hadde fått fraktet den hit. En liten ting, kanskje, men han visste at jeg hadde prøvd å skaffe maken uten å finne den. Blomster blir jeg alltid glad for, ente det er til huset eller hagen. Nå på denne tiden er det ofte slag på stauder og busker og om mottakeren har hage så er det mye som er gøy å få.
Elizabeth Skrevet 16. august #5 Skrevet 16. august Sjokolade, whiskey, rødvin eller vinyl/gavekort på vinyl.
Anonym bruker Skrevet 16. august #7 Skrevet 16. august At folk husker dagen og sender meg en hilsen. Det holder i massevis. Pluss middag ute med mann og de av barna som måtte være i nærheten. Anonymkode: d3330...ad9
Anonym bruker Skrevet 16. august #8 Skrevet 16. august Det er gaver som viser at giver kjenner meg. Jeg f.eks liker ikke å få blomster. Jeg elsker å få bøker, helst kokebøker. Jeg elsker å få hjemmestrikk og hjemmesydd. Og i motsetning til nærmest alle (i hvert fall her inne) elsker jeg å få uanmeldt besøk på en hverdag! Anonymkode: 45a6a...58c
Anonym bruker Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august Jeg blir glad for gratulasjoner og at folk setter pris på meg. At de husker på meg og vil gi meg en liten oppmerksomhet. Inform av en liten blomster, sjokolade. Trenger ikke være noe stort Anonymkode: 560f9...0e4
Anonym bruker Skrevet 17. august #10 Skrevet 17. august At familie og venner husker på meg, en god klem, sjokolade og vin, en god middag osv Av mannen fikk jeg ny garmin klokke da den gamle ble ødelagt ( brukes døgnet rundt 🙈) Anonymkode: 41f15...b16
Anonym bruker Skrevet 17. august #11 Skrevet 17. august Jeg blir glad når folk skriver "fødselsdag" i stedet for "bursdag". Fordi det er den dagen da man ble født. Det er ingen som er blitt burset. Å bli burset er ikke norsk. Å bli født er norsk. Derfor blir jeg glad når folk skriver fødselsdag i stedet. Anonymkode: f0dca...615
Anonym bruker Skrevet 17. august #12 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg blir glad når folk skriver "fødselsdag" i stedet for "bursdag". Fordi det er den dagen da man ble født. Det er ingen som er blitt burset. Å bli burset er ikke norsk. Å bli født er norsk. Derfor blir jeg glad når folk skriver fødselsdag i stedet. Anonymkode: f0dca...615 https://ordbokene.no/nob/bm,nn/bursdag Er det frislipp i Molboenes Forening i dag? Anonymkode: cc068...88c
Anonym bruker Skrevet 17. august #13 Skrevet 17. august 2 hours ago, Anonym bruker said: Jeg blir glad når folk skriver "fødselsdag" i stedet for "bursdag". Fordi det er den dagen da man ble født. Det er ingen som er blitt burset. Å bli burset er ikke norsk. Å bli født er norsk. Derfor blir jeg glad når folk skriver fødselsdag i stedet. Anonymkode: f0dca...615 Du vet ikke hva bursdag kommer fra skjønner jeg... Anonymkode: 47967...d29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå