Anonym bruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Det er en katastrofe. Det er ingen som inviterer ut på en kaffe f.eks. alle inviterer hjem til seg og omtrent forventer sex. Noen spør bare når skal vi ha sex. Altså... De fleste ønsker bare et seksuelt forhold, gjerne at vi skal være eksklusive... men hvordan finne en kjæreste da? Når første møte legges opp til å ha sex ? Anonymkode: da304...9b4
Anonym bruker Skrevet 16. august #2 Skrevet 16. august Jeg ser det håpløse i dette, men du må tenke at du trenger bare finne én i dette virvaret av overfladiske ønsker. Nettet er for alle. Det er helt sikkert noen menn der som vil det samme som deg, men du må lete, og tenke nøye gjennom hva du skriver og sier. Anonymkode: 22307...fa2
Anonym bruker Skrevet 16. august #3 Skrevet 16. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg ser det håpløse i dette, men du må tenke at du trenger bare finne én i dette virvaret av overfladiske ønsker. Nettet er for alle. Det er helt sikkert noen menn der som vil det samme som deg, men du må lete, og tenke nøye gjennom hva du skriver og sier. Anonymkode: 22307...fa2 Ja, må kanskje vøre enda mer kritisk. Noen skriver ikke hei en gang før de spør om sex. Anonymkode: da304...9b4
Anonym bruker Skrevet 16. august #4 Skrevet 16. august Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Ja, må kanskje vøre enda mer kritisk. Noen skriver ikke hei en gang før de spør om sex. Anonymkode: da304...9b4 "kåt?" Anonymkode: 9f023...595
Anonym bruker Skrevet 17. august #5 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (På 16.8.2025 den 11.06): Det er en katastrofe. Det er ingen som inviterer ut på en kaffe f.eks. alle inviterer hjem til seg og omtrent forventer sex. Noen spør bare når skal vi ha sex. Altså... De fleste ønsker bare et seksuelt forhold, gjerne at vi skal være eksklusive... men hvordan finne en kjæreste da? Når første møte legges opp til å ha sex ? Anonymkode: da304...9b4 All ære for deg som holder ut nettdating, jeg ga opp etter 3 år.. traff et par veldig fine eksemplarer (som ikke var ute etter bare sex, de bare ikke ville iha meg… jeg fikk tips fra en yngre kollega at du må være veldig aktiv med «Blokker» knappen, ikke bruke et sekund på dickpics, kåt-forespørsel ol. Neste nivå er å snakke på video før dere treffes, mange har forventninger om utseende som ikke stemmer med virkeligheten, og det hjelper å klargjøre sånne ting gjennom video istedenfor å sitte i et kleint møte på en kaffebar Anonymkode: 53c82...c70
Anonym bruker Skrevet 17. august #6 Skrevet 17. august Jeg er psykolog og har en dame i terapi som forteller akkurat det samme. Hun møter den ene etter den andre, og blir sjokka over hvordan de tilsynelatende kun vil ha sex. Jeg hadde nok ikke orka, men skjønner jo at det kan være vanskelig å finne noen på andre måter. Anonymkode: b253d...c79
Anonym bruker Skrevet 17. august #7 Skrevet 17. august Har bare vært borti Tinder, men opplevde mye det samme, orka bare 3 mnd på den appen før jeg ga opp, så all ære til dere som orker. Anonymkode: bbfc4...9e8
Anonym bruker Skrevet 17. august #8 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (7 timer siden): All ære for deg som holder ut nettdating, jeg ga opp etter 3 år.. traff et par veldig fine eksemplarer (som ikke var ute etter bare sex, de bare ikke ville iha meg… jeg fikk tips fra en yngre kollega at du må være veldig aktiv med «Blokker» knappen, ikke bruke et sekund på dickpics, kåt-forespørsel ol. Neste nivå er å snakke på video før dere treffes, mange har forventninger om utseende som ikke stemmer med virkeligheten, og det hjelper å klargjøre sånne ting gjennom video istedenfor å sitte i et kleint møte på en kaffebar Anonymkode: 53c82...c70 Har kun vært der 1 år. Ekstremt masse forespørsler. Daglig ! Anonymkode: da304...9b4
Anonym bruker Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg er psykolog og har en dame i terapi som forteller akkurat det samme. Hun møter den ene etter den andre, og blir sjokka over hvordan de tilsynelatende kun vil ha sex. Jeg hadde nok ikke orka, men skjønner jo at det kan være vanskelig å finne noen på andre måter. Anonymkode: b253d...c79 Huff ja Anonymkode: da304...9b4
Anonym bruker Skrevet 17. august #10 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Har bare vært borti Tinder, men opplevde mye det samme, orka bare 3 mnd på den appen før jeg ga opp, så all ære til dere som orker. Anonymkode: bbfc4...9e8 Og så mange opptatte menn som vil ha sex Anonymkode: da304...9b4
Anonym bruker Skrevet 18. august #11 Skrevet 18. august Er det alltid bare menn det er noe galt med? Er dere så lite interessante at menn kun kan bruke dere til å ha sex? Er det noe galt med hva og hvordan dere skriver, eller hvordan dere presenterer dere? Er det bare fryktelig galt at menn er veldig interessert i sex med deg? Så interessert at de glemmer alt det andre som også selvsagt er viktig, selv for menn, tross alt. Er det noe dere selv kan gjøre for å finne gode menn? For eksempel be han ta en runk og svare på nytt. Hvorfor ikke sette mennene litt på plass, og samtidig verdsette at de faktisk tiltrekkes så voldsomt av kroppen din at de ønsker sex nærmest for enhver pris? Anonymkode: 22307...fa2
Anonym bruker Skrevet 18. august #12 Skrevet 18. august Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Er det alltid bare menn det er noe galt med? Er dere så lite interessante at menn kun kan bruke dere til å ha sex? Er det noe galt med hva og hvordan dere skriver, eller hvordan dere presenterer dere? Er det bare fryktelig galt at menn er veldig interessert i sex med deg? Så interessert at de glemmer alt det andre som også selvsagt er viktig, selv for menn, tross alt. Er det noe dere selv kan gjøre for å finne gode menn? For eksempel be han ta en runk og svare på nytt. Hvorfor ikke sette mennene litt på plass, og samtidig verdsette at de faktisk tiltrekkes så voldsomt av kroppen din at de ønsker sex nærmest for enhver pris? Anonymkode: 22307...fa2 Hilsen forsmådd mann 49. Anonymkode: 446b4...57e
Anonym bruker Skrevet 18. august #13 Skrevet 18. august Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hilsen forsmådd mann 49. Anonymkode: 446b4...57e Forsmådde menn er noe ensomme kvinner trøster seg med. Dere kvinner som ikke klarer å finne en god mann er lite smarte, dere er selvhøytidelige, og får den mannen dere fortjener. Og det er han dere må finne dere i, ikke han dere innerst inne ønsker. Årsaken er sjelden usikkerhet eller dårlig selvtillit hos kvinnen. Fordi det er faktisk attraktivt for mange menn. Anonymkode: 22307...fa2
Anonym bruker Skrevet 18. august #14 Skrevet 18. august Jeg begynte med tinder i slutten av førti-årene. Jeg har "matchet" med en del kåte menn som bare vil ha sex. De har jeg ikke kastet bort tiden min på. Jeg har vært på en god del første-dater med helt normale menn. Det har vært kaffe, et glass vin osv. Helt greie, normale, hyggelige menn der jeg ikke har følt en eneste gnist, så jeg har sendt en høflig melding etterpå der jeg har ønsket dem lykke til videre. Jeg har også chattet en del før det i det hele tatt har vært aktuelt å treffes. Jeg har aldri forventet å treffe en som har nøyaktig samme verdier og interesser som meg selv, men litt overlapp må det være. Så jeg har spurt om hva de liker å lese, hvilken musikk de liker, hvor de liker å reise på ferie osv. Jeg traff kjæresten min på tinder. Første date med ham var ett eller to glass med vin og han hadde ingen problemer med at jeg skulle alene hjem til meg selv etterpå. Nå er det over et år siden vi traff hverandre og vi har det veldig bra. Vi har mye felles og jeg tror dette er et forhold som kan vare. Jeg har vært helt klar på hva jeg har ønsket meg. Jeg har ønsket en kjæreste, ikke uforpliktende sex. Bildene mine på tinder er veldig påkledde og viser meg i situasjoner der jeg er komfortabel. Jeg ønsker å være i et godt forhold, men jeg vil heller være singel enn i et forhold som ikke fungerer. Anonymkode: 8f647...c61
Anonym bruker Skrevet 18. august #15 Skrevet 18. august Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Jeg begynte med tinder i slutten av førti-årene. Jeg har "matchet" med en del kåte menn som bare vil ha sex. De har jeg ikke kastet bort tiden min på. Jeg har vært på en god del første-dater med helt normale menn. Det har vært kaffe, et glass vin osv. Helt greie, normale, hyggelige menn der jeg ikke har følt en eneste gnist, så jeg har sendt en høflig melding etterpå der jeg har ønsket dem lykke til videre. Jeg har også chattet en del før det i det hele tatt har vært aktuelt å treffes. Jeg har aldri forventet å treffe en som har nøyaktig samme verdier og interesser som meg selv, men litt overlapp må det være. Så jeg har spurt om hva de liker å lese, hvilken musikk de liker, hvor de liker å reise på ferie osv. Jeg traff kjæresten min på tinder. Første date med ham var ett eller to glass med vin og han hadde ingen problemer med at jeg skulle alene hjem til meg selv etterpå. Nå er det over et år siden vi traff hverandre og vi har det veldig bra. Vi har mye felles og jeg tror dette er et forhold som kan vare. Jeg har vært helt klar på hva jeg har ønsket meg. Jeg har ønsket en kjæreste, ikke uforpliktende sex. Bildene mine på tinder er veldig påkledde og viser meg i situasjoner der jeg er komfortabel. Jeg ønsker å være i et godt forhold, men jeg vil heller være singel enn i et forhold som ikke fungerer. Anonymkode: 8f647...c61 Hvordan stoler du på at han ikke fortsatt jakter eller "underholder" seg med andre på sånne sider? Vet at man bare må velge å stole på noen, men man kan ikke være altfor naiv heller. Anonymkode: 99c56...66b
Anonym bruker Skrevet 18. august #16 Skrevet 18. august Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Hvordan stoler du på at han ikke fortsatt jakter eller "underholder" seg med andre på sånne sider? Vet at man bare må velge å stole på noen, men man kan ikke være altfor naiv heller. Anonymkode: 99c56...66b Jeg velger å stole på ham. De fleste menn kan jo både jakte og "underholde" seg med andre uansett om de er i et forhold som ble til på internett, på et utested eller på en arbeidsplass. Han har uansett gjort det vanskelig for seg selv. Jeg har vært alene i leiligheten hans, vi har reist på ferier sammen og jeg har truffet familien. Men for all del, jeg vet jo ikke 100% sikkert hva han gjør når vi ikke er sammen. Anonymkode: 8f647...c61
Anonym bruker Skrevet 19. august #17 Skrevet 19. august Anonym bruker skrev (På 18.8.2025 den 10.29): Forsmådde menn er noe ensomme kvinner trøster seg med. Dere kvinner som ikke klarer å finne en god mann er lite smarte, dere er selvhøytidelige, og får den mannen dere fortjener. Og det er han dere må finne dere i, ikke han dere innerst inne ønsker. Årsaken er sjelden usikkerhet eller dårlig selvtillit hos kvinnen. Fordi det er faktisk attraktivt for mange menn. Anonymkode: 22307...fa2 Hva har dette med saken å gjøre? Anonymkode: da304...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå