Gå til innhold

Fredagskveld ungdommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
hvordan ser fredagskvelden din ut vanligvis? 
- med ungdommer på ca 13 og 15. 

Anonymkode: 2b6b2...b9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og mannen henger sammen. Ungene driver på med sitt, enten gaming eller er med venner. 

Anonymkode: cde8d...03f

Skrevet

Han på 17 og dama er på fest, 12 åringen gamer mens mannen og jeg snekrer 

Anonymkode: 806f5...619

Skrevet

De er ute med venner. En er på fotballbanen og en er hjemme hos en kompis. Og jeg sitter hjemme alene 😊

Anonymkode: 2d112...43f

Skrevet

Det hender vi ser et TV program sammen, men det er gjerne på vinteren. Type Ramme sporter, Mesternes mester o.l.

I dag er eldste ute med en venninne og yngste sitter og gamer med noen venner online, hører de skravler og ler i head-set'et.

Anonymkode: a40f2...06b

Skrevet

Alltid frredagspizza sammen alle 4 litt tidlig i 19 tiden. Så forsvinner de typisk til hver sin venninne eller får besøk i kjellerstue. Da slapper mannen og jeg av meg serie. Om en av dem er hjemme uten besøk kommer de gjerne ut litt i stuen og, da er vi alltid på tilbudssiden med å spille spill eller se en film, men oftest vil de da bare se oss litt før de igjen går inn på rommet og koser seg med pc eller mobil. De er 13 og snart 16 år

Anonymkode: 71a86...2ab

Skrevet

Ser på tv. Mens ungdomene er ute og farter. 

Anonymkode: ba78f...f03

Skrevet

Han på 13 var først ute å sykla før han kom hjem for å spille. Ho på 17 og kjæresten på 19 lå på rommet å så film før de skulle kjøre noen venner på fest.

Sønnen på 19 hadde besøk av kompiser som fikk litt mat, de spilte fotball, skravla og kosa seg. Plutselig bråbestemte de seg for å reise på fest i nabobygda😊

Jeg og pappa’n hadde en rolig kveld, så litt på tv og kosa oss med minste barnet. Da minste var lagt gikk vi oss en god kveldstur på ca 1,5 time🥰

Anonymkode: a875b...e08

Skrevet

Vi har bare ett hjemmeboende barn, gutt 13, og fredagskvelden er fast med hjemmelaget pizza og film. Han gikk på rommet for å game litt før han la seg, og det ble tidlig kveld for alle. Fredag er den beste dagen 😍

Anonymkode: bfd95...804

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...