Anonym bruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Appen har ikke virket i hele dag. Får sett snapper men ikke chatmeldinger eller feeden til de jeg følger. Anonymkode: 92f08...eae
Anonym bruker Skrevet 15. august #2 Skrevet 15. august Det har jeg også slitt med idag, endte med å slette appen og installere den på nytt igjen. Anonymkode: b362e...4cc
Anonym bruker Skrevet 15. august #3 Skrevet 15. august Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Det har jeg også slitt med idag, endte med å slette appen og installere den på nytt igjen. Anonymkode: b362e...4cc Virket det? Anonymkode: 92f08...eae
Anonym bruker Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Virket det? Anonymkode: 92f08...eae Ja, det virket. Det kunne jeg jo skrevet med engang, litt fjern her! Anonymkode: b362e...4cc
Anonym bruker Skrevet 16. august #6 Skrevet 16. august Anonym bruker skrev (16 timer siden): Ja, det virket. Det kunne jeg jo skrevet med engang, litt fjern her! Anonymkode: b362e...4cc Har samme problem. Men mister jeg alt som er lagra på snap hvis jeg avinstallere og installere på nytt? Anonymkode: 72d24...f11
Anonym bruker Skrevet 16. august #7 Skrevet 16. august Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Har samme problem. Men mister jeg alt som er lagra på snap hvis jeg avinstallere og installere på nytt? Anonymkode: 72d24...f11 Jeg sletta appen og innstalkerte på nytt. Mista da endel. Anonymkode: 92f08...eae
Anonym bruker Skrevet 18. august #8 Skrevet 18. august Anonym bruker skrev (På 16.8.2025 den 14.34): Jeg sletta appen og innstalkerte på nytt. Mista da endel. Anonymkode: 92f08...eae Okei. Jeg mista ikke noe. Men det hjalp ingenting å avinstallere og installere på nytt. Det bugger fortsatt i dag og veldig irriterende at det fryser og går i hvitt/blank. Anonymkode: 72d24...f11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå