Anonym bruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Jeg går mye, men nå verker det i tåa konstant. Noen som vet hva det kan tyde på? Er i 30årene Anonymkode: 3e97a...4b7
Anonym bruker Skrevet 15. august #2 Skrevet 15. august Kan du ha fått inngrodd negl av feil skotøy? Anonymkode: 15b2e...4fb
Anonym bruker Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august Det kan være noe inni tåa også, f.eks et slitt eller avrevet leddbånd. Anonymkode: 10e50...d27
Anonym bruker Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Tretthetsbrudd? Anonymkode: fd34e...d53 Tretthetsbrudd, da har jeg hørt det også😄 har ikke trange sko men kan være jeg går feil. Det bare illverker i tåa. Aldri opplevd dette Anonymkode: 3e97a...4b7
Anonym bruker Skrevet 15. august #6 Skrevet 15. august Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Tretthetsbrudd, da har jeg hørt det også😄 har ikke trange sko men kan være jeg går feil. Det bare illverker i tåa. Aldri opplevd dette Anonymkode: 3e97a...4b7 Har du googlet tretthetsbudd? Det er en virkelig ting altså. Anonymkode: fd34e...d53
Anonym bruker Skrevet 15. august #7 Skrevet 15. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Har du googlet tretthetsbudd? Det er en virkelig ting altså. Anonymkode: fd34e...d53 Jeg googlet det,😊 mulig det er det jeg har. Går veldig veldig mye, både jobb og hjemme - styrke og løping også. Anonymkode: 3e97a...4b7
Anonym bruker Skrevet 15. august #8 Skrevet 15. august Kan også være artrose, om det har kommet gradvis og bare varer. Anonymkode: 1a817...5a3
Anonym bruker Skrevet 15. august #9 Skrevet 15. august Anonym bruker skrev (6 timer siden): Kan du ha fått inngrodd negl av feil skotøy? Anonymkode: 15b2e...4fb Nei det er inni tåa på en måte, ikke huden. Anonymkode: 3e97a...4b7
Anonym bruker Skrevet 15. august #10 Skrevet 15. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg googlet det,😊 mulig det er det jeg har. Går veldig veldig mye, både jobb og hjemme - styrke og løping også. Anonymkode: 3e97a...4b7 Da lar du det være så godt det lar seg gjøre. Du må ikke løpe. Anonymkode: f27fb...50a
Anonym bruker Skrevet 16. august #11 Skrevet 16. august Anonym bruker skrev (9 timer siden): Kan også være artrose, om det har kommet gradvis og bare varer. Anonymkode: 1a817...5a3 Er ikke det for 50+ personer da? 😶 Anonymkode: 3e97a...4b7
Anonym bruker Skrevet 16. august #12 Skrevet 16. august Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Er ikke det for 50+ personer da? 😶 Anonymkode: 3e97a...4b7 I gamle dager het det slitasjegikt, men det navnet har de gått bort ifra for artrose kan alle få, uavhengig av slitasjedel. Mye genetisk i det også Mest vanlig å få artrose i knærne og hoftene, det man hører oftest om, men man kan fint få det andre steder også Min mann har det i skulderen, og det begynte så smått i 30 årene. Anonymkode: 10e50...d27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå