Anonym bruker Skrevet torsdag kl 23:28 #1 Skrevet torsdag kl 23:28 Jeg og samboer skal gifte oss, og har lyst å skrive i love you, fuck you i gifteringen.. enn humor vi har internt, og noe vi likte etter vi så yellowstone.. ja vi elsker serien😆 men er dette innenfor i en giftering? Vi ønsker ikke vanlige som flest folk skriver.. Anonymkode: c31f6...706
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 23:29 #2 Skrevet torsdag kl 23:29 Innafor for hvem`? Det er jo dere som skal gå med de. Anonymkode: c0e1d...5fe
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 23:30 #3 Skrevet torsdag kl 23:30 Så klart, det er da ingen som ser inne i gifteringen. Innenfor er faktisk helt riktig ord. Anonymkode: 0dedd...f78
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 23:38 #4 Skrevet torsdag kl 23:38 Jeg husker ikke hva som står inni min egen ring engang. 🙈 Ingen som har sett inni den . Ingen som bryr deg om det. Deres greie. Anonymkode: ec18b...bd2
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 23:48 #5 Skrevet torsdag kl 23:48 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Så klart, det er da ingen som ser inne i gifteringen. Innenfor er faktisk helt riktig ord. Anonymkode: 0dedd...f78 😂 meget godt poeng. Anonymkode: 3a7f9...4c5
Anonym bruker Skrevet fredag kl 01:20 #6 Skrevet fredag kl 01:20 Hvorfor ikke... Graver "suck you" også. Bare gøy det. Anonymkode: 81121...2aa
Anonym bruker Skrevet fredag kl 05:32 #7 Skrevet fredag kl 05:32 Er man vulgær så er man vulgær. Anonymkode: d78bd...2fb
Anonym bruker Skrevet fredag kl 08:27 #8 Skrevet fredag kl 08:27 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er man vulgær så er man vulgær. Anonymkode: d78bd...2fb Er man prippen så er man prippen. Anonymkode: 81121...2aa
Anonym bruker Skrevet fredag kl 10:25 #9 Skrevet fredag kl 10:25 Anonym bruker skrev (1 time siden): Er man prippen så er man prippen. Anonymkode: 81121...2aa Prippen? Fordi man ikke synes "fuck you" har noe å gjøre inni den ringen man gir hverandre når presten sier : Gi nå hverandre ringene, som dere skal bære til tegn på løftet om troskap. Enig med hun over som synes det er vulgært. Anonymkode: 0d036...1ed
Anonym bruker Skrevet fredag kl 10:53 #10 Skrevet fredag kl 10:53 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Prippen? Fordi man ikke synes "fuck you" har noe å gjøre inni den ringen man gir hverandre når presten sier : Gi nå hverandre ringene, som dere skal bære til tegn på løftet om troskap. Enig med hun over som synes det er vulgært. Anonymkode: 0d036...1ed Vet du at de skal gifte seg i kirka? Det er da ett fett hva som står inni ringen, det er kun de to som trenger å vite om det. Det er så mange med lav takhøyde for annet enn de selv liker her inne! Anonymkode: 46fec...3fb
Anonym bruker Skrevet fredag kl 13:22 #11 Skrevet fredag kl 13:22 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Vet du at de skal gifte seg i kirka? Det er da ett fett hva som står inni ringen, det er kun de to som trenger å vite om det. Det er så mange med lav takhøyde for annet enn de selv liker her inne! Anonymkode: 46fec...3fb Det er også lav takhøyde for uenighet. Noen mener «fuck you» er vulgært å inngravere i en giftering, det er da ikke noe å bli så butthurt for? Hvis man kun vil ha støttende svar, så må man nesten la være å spørre. Anonymkode: 4ed32...d39
Anonym bruker Skrevet fredag kl 13:49 #12 Skrevet fredag kl 13:49 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Vet du at de skal gifte seg i kirka? Det er da ett fett hva som står inni ringen, det er kun de to som trenger å vite om det. Det er så mange med lav takhøyde for annet enn de selv liker her inne! Anonymkode: 46fec...3fb Klassisk dib. Anonymkode: 81121...2aa
Anonym bruker Skrevet fredag kl 13:50 #13 Skrevet fredag kl 13:50 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Det er også lav takhøyde for uenighet. Noen mener «fuck you» er vulgært å inngravere i en giftering, det er da ikke noe å bli så butthurt for? Hvis man kun vil ha støttende svar, så må man nesten la være å spørre. Anonymkode: 4ed32...d39 Voksne folk som skriver "butthurt" gidder jeg faktisk ikke diskutere med. Anonymkode: 81121...2aa
Anonym bruker Skrevet fredag kl 15:08 #14 Skrevet fredag kl 15:08 Anonym bruker skrev (1 time siden): Voksne folk som skriver "butthurt" gidder jeg faktisk ikke diskutere med. Anonymkode: 81121...2aa Du synes butthurt i en diskusjon er verre enn fuck you gravert i gifteringen? Anonymkode: 7c0ea...c2c
Anonym bruker Skrevet fredag kl 22:11 #15 Skrevet fredag kl 22:11 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Voksne folk som skriver "butthurt" gidder jeg faktisk ikke diskutere med. Anonymkode: 81121...2aa Nå var det heller ikke deg jeg svarte, men likevel kaster du deg på. Du vet det ikke er svarplikt her inne? Du trenger heller ikke annonsere at du ikke gidder å diskutere med spesifikke brukere, du kan bare la være å svare og på den måten unngå diskusjonen… det er veldig enkelt. Anonymkode: 4ed32...d39
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 20:23 #16 Skrevet lørdag kl 20:23 Anonym bruker skrev (På 15.8.2025 den 12.53): Vet du at de skal gifte seg i kirka? Det er da ett fett hva som står inni ringen, det er kun de to som trenger å vite om det. Det er så mange med lav takhøyde for annet enn de selv liker her inne! Anonymkode: 46fec...3fb Herliget hi spør jo om hva folk mener. Anonymkode: c0e1d...5fe
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 20:27 #17 Skrevet lørdag kl 20:27 Anonym bruker skrev (På 15.8.2025 den 15.50): Voksne folk som skriver "butthurt" gidder jeg faktisk ikke diskutere med. Anonymkode: 81121...2aa Så du har 2 forskjellige brukere du diskuterer med du da, ikke overrasket. Anonymkode: c0e1d...5fe
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 20:28 #18 Skrevet lørdag kl 20:28 Ingen ser i ringen eller bryr seg. Skriv hva dere vil. Anonymkode: 8b7e8...d9d
Anonym bruker Skrevet søndag kl 07:57 #19 Skrevet søndag kl 07:57 Hva som står inni ringene er det jo ikke andre enn dere to og gullsmeden som vet, hvis dere ikke aktivt deler det. Ergo kan dere ha nøyaktig hvilken tekst dere bare vil. Men vil du ha min personlige mening om teksten, så mener jeg den er pinlig umoden og latterlig. Hva jeg mener, er imidlertid fullstendig irrelevant, vi lever i et fritt land der det ikke finnes regelverk for hva som kan graveres i gifteringer. Anonymkode: 0711f...2d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå