Gå til innhold

Polarbrød - er dette mugg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette mugg eller mel på polarbrødet?Snapchat-1507039706.thumb.jpg.2102a265685a0b6d595eec155ef357a0.jpg

Anonymkode: 84a65...315

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukt på det? Mugg lukter ganske karakteristisk. 

Jeg har forresten begynt å oppbevare polarbrød i kjøleskapet, da mugner det ikke så fort. 

Skrevet

Det er ikke mugg.

Anonymkode: 2ff75...050

Skrevet
the amazing spidermamma skrev (5 minutter siden):

Lukt på det? Mugg lukter ganske karakteristisk. 

Jeg har forresten begynt å oppbevare polarbrød i kjøleskapet, da mugner det ikke så fort. 

Bedre å ha det i fryseren. 

Skrevet

Ser ut som mel

Anonymkode: dd25f...4ee

Skrevet

Hvis jeg var usikker ville jeg tatt det sikre for det usikre, ikke spist det. Jeg ville heller kjøpt nye.

Anonymkode: 7ea02...a4d

Skrevet

Kan du børste av eller må du skrape av? 

Anonymkode: d14f6...e9c

Skrevet

Ser ut som mel.

Anonymkode: 35a00...0b7

Skrevet

Det er ikke mugg. Polarbrød med mugg får den ‘klassiske’ grønne muggfargen. Er ikke til å ta feil av 🫣😬

Anonymkode: 492ab...36a

Skrevet

Mugg er grønnere, og polarbrødene mugner som oftest på undersiden. Sikkert derfor det ikke er mulig å se undersiden når du kjøper i butikken. Vi har flere ganger kjøpt mugne polarbrød.

Anonymkode: 33ac7...7a3

Skrevet

Så hvis dere er usikre så spiser dere det og håper på det beste? Hvis jeg var usikker ville jeg ikke spist det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så hvis dere er usikre så spiser dere det og håper på det beste? Hvis jeg var usikker ville jeg ikke spist det.

Mugg lukter vondt, man spiser ikke ting som lukter mugg.

Men man dør ikke av å spise litt mugg heller, det er ikke bra, det påvirker blant annet immunforsvaret, men man blir ikke matforgiftet liksom.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Mugg er grønnere, og polarbrødene mugner som oftest på undersiden. Sikkert derfor det ikke er mulig å se undersiden når du kjøper i butikken. Vi har flere ganger kjøpt mugne polarbrød.

Kjøp frosne polarbrød og putt rett i frysa når du kommer hjem. De tiner på et blunk og du har alltid ferske polarbrød når du får lyst på et.

Mange butikker har det i frysedisken i butikken, selv om leverandøren sier de bare skal ha ferdig tinte fremme. På Rema her ligger de i frysedisken ute i butikken, mens på Kiwi må du spørre etter det så løper de på lagerfrysa og henter til deg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Kjøp de frosne heller. Jeg har sluttet helt å kjøpe de som ligger ute i butikken,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...