Anonym bruker Skrevet 14. august #1 Skrevet 14. august Er dette mugg eller mel på polarbrødet? Anonymkode: 84a65...315
the amazing spidermamma Skrevet 14. august #2 Skrevet 14. august Lukt på det? Mugg lukter ganske karakteristisk. Jeg har forresten begynt å oppbevare polarbrød i kjøleskapet, da mugner det ikke så fort.
Anonym bruker Skrevet 14. august #4 Skrevet 14. august the amazing spidermamma skrev (5 minutter siden): Lukt på det? Mugg lukter ganske karakteristisk. Jeg har forresten begynt å oppbevare polarbrød i kjøleskapet, da mugner det ikke så fort. Bedre å ha det i fryseren. Anonymkode: 2ff75...050
Anonym bruker Skrevet 14. august #6 Skrevet 14. august Hvis jeg var usikker ville jeg tatt det sikre for det usikre, ikke spist det. Jeg ville heller kjøpt nye. Anonymkode: 7ea02...a4d
Anonym bruker Skrevet 15. august #7 Skrevet 15. august Kan du børste av eller må du skrape av? Anonymkode: d14f6...e9c
Anonym bruker Skrevet 15. august #9 Skrevet 15. august Det er ikke mugg. Polarbrød med mugg får den ‘klassiske’ grønne muggfargen. Er ikke til å ta feil av 🫣😬 Anonymkode: 492ab...36a
Anonym bruker Skrevet 15. august #11 Skrevet 15. august Mugg er grønnere, og polarbrødene mugner som oftest på undersiden. Sikkert derfor det ikke er mulig å se undersiden når du kjøper i butikken. Vi har flere ganger kjøpt mugne polarbrød. Anonymkode: 33ac7...7a3
Anonym bruker Skrevet 15. august #12 Skrevet 15. august Så hvis dere er usikre så spiser dere det og håper på det beste? Hvis jeg var usikker ville jeg ikke spist det. Anonymkode: 7ea02...a4d
Anonym bruker Skrevet 15. august #13 Skrevet 15. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Så hvis dere er usikre så spiser dere det og håper på det beste? Hvis jeg var usikker ville jeg ikke spist det. Anonymkode: 7ea02...a4d Mugg lukter vondt, man spiser ikke ting som lukter mugg. Men man dør ikke av å spise litt mugg heller, det er ikke bra, det påvirker blant annet immunforsvaret, men man blir ikke matforgiftet liksom. Anonymkode: 35a00...0b7
Anonym bruker Skrevet 15. august #14 Skrevet 15. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Mugg er grønnere, og polarbrødene mugner som oftest på undersiden. Sikkert derfor det ikke er mulig å se undersiden når du kjøper i butikken. Vi har flere ganger kjøpt mugne polarbrød. Anonymkode: 33ac7...7a3 Kjøp frosne polarbrød og putt rett i frysa når du kommer hjem. De tiner på et blunk og du har alltid ferske polarbrød når du får lyst på et. Mange butikker har det i frysedisken i butikken, selv om leverandøren sier de bare skal ha ferdig tinte fremme. På Rema her ligger de i frysedisken ute i butikken, mens på Kiwi må du spørre etter det så løper de på lagerfrysa og henter til deg. Anonymkode: 35a00...0b7
Anonym bruker Skrevet 15. august #15 Skrevet 15. august Anonym bruker skrev (8 timer siden): Mugg er grønnere, og polarbrødene mugner som oftest på undersiden. Sikkert derfor det ikke er mulig å se undersiden når du kjøper i butikken. Vi har flere ganger kjøpt mugne polarbrød. Anonymkode: 33ac7...7a3 Kjøp de frosne heller. Jeg har sluttet helt å kjøpe de som ligger ute i butikken, Anonymkode: 2ff75...050
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå