Anonym bruker Skrevet 14. august #1 Skrevet 14. august Ser de ikke hvor rart det ser ut? Jeg vet jo at folks smak er forskjellig, vi har jo levd i mange år med tykke og tunge falske øyevipper, for ikke å snakke om duck face, men jeg har aldri sett noen som er penere med laminerte bryn enn uten. På de fleste ser det ut som en snegle, eller en løsbart, som har blitt festet over øyene. Er det noen her inne som har det, og er dere fornøyde? Anonymkode: 17054...d3b
Anonym bruker Skrevet 14. august #2 Skrevet 14. august Jeg har det og synes det er veldig fint Anonymkode: 7e691...ecd
Anonym bruker Skrevet 14. august #3 Skrevet 14. august Jeg måtte google for å se hva det var, og det var jo ikke så verst? Gjort skikkelig, vel og merke. Anonymkode: 67981...b31
Sommerkroppen 2029 Skrevet 14. august #4 Skrevet 14. august Jeg har det ikke, men jeg kjenner mange som har det. Det ser jo egentlig bra ut på avstand. Men når man kommer litt nærmere, så ser det ikke så pent ut synes jeg. Man kan jo tydelig se at det er "påmalte" bryn.
Anonym bruker Skrevet 14. august #5 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Jeg har det og synes det er veldig fint Anonymkode: 7e691...ecd Ja, men ingen andre synes det. Akkurat som de med fillers. Ser vanvittig idiotisk ut. Anonymkode: 36dc3...100
Sommerkroppen 2029 Skrevet 14. august #6 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ja, men ingen andre synes det. Akkurat som de med fillers. Ser vanvittig idiotisk ut. Anonymkode: 36dc3...100 Det er feil. Mange synes det er pent, man er bare forskjellige. Fillers kan faktisk være veldig fint så lenge det ikke overdrives.
Anonym bruker Skrevet 14. august #7 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Ja, men ingen andre synes det. Akkurat som de med fillers. Ser vanvittig idiotisk ut. Anonymkode: 36dc3...100 Slutt da, selvfølgelig er det mange som synes det er fint. Anonymkode: b02fb...0a6
Anonym bruker Skrevet 14. august #8 Skrevet 14. august Sommerkroppen 2029 skrev (46 minutter siden): Det er feil. Mange synes det er pent, man er bare forskjellige. Fillers kan faktisk være veldig fint så lenge det ikke overdrives. Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Slutt da, selvfølgelig er det mange som synes det er fint. Anonymkode: b02fb...0a6 Nei, det er ikke det... Anonymkode: 36dc3...100
Anonym bruker Skrevet 14. august #9 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nei, det er ikke det... Anonymkode: 36dc3...100 Kverulant Anonymkode: b02fb...0a6
Anonym bruker Skrevet 14. august #10 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Nei, det er ikke det... Anonymkode: 36dc3...100 Om ingen hadde likt det hadde ingen gjort det, de som gjør det liker det. Du minner meg om onkelen min som mener tatoveringer er dristygt og at alle som tar det sliter psykisk 🙈 Anonymkode: 30124...5a7
Anonym bruker Skrevet 14. august #11 Skrevet 14. august 1 hour ago, Anonym bruker said: Ja, men ingen andre synes det. Akkurat som de med fillers. Ser vanvittig idiotisk ut. Anonymkode: 36dc3...100 Viktigste er at jeg selv synes det er fint, at typen også synes det er et ekstra pluss Anonymkode: 7e691...ecd
Anonym bruker Skrevet 14. august #13 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Viktigste er at jeg selv synes det er fint, at typen også synes det er et ekstra pluss Anonymkode: 7e691...ecd Hehe, du synes helt oppriktig det er viktig at typen din synes det er et «ekstra pluss» at du har laminerte bryn…:? Akkurat. Anonymkode: fb947...d17
Anonym bruker Skrevet 14. august #14 Skrevet 14. august 47 minutes ago, Anonym bruker said: Hehe, du synes helt oppriktig det er viktig at typen din synes det er et «ekstra pluss» at du har laminerte bryn…:? Akkurat. Anonymkode: fb947...d17 Nei da misforsto du, jeg mente at det er et ekstra pluss at han også synes jeg ser fin ut med det Anonymkode: 7e691...ecd
Anonym bruker Skrevet 14. august #15 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Hehe, du synes helt oppriktig det er viktig at typen din synes det er et «ekstra pluss» at du har laminerte bryn…:? Akkurat. Anonymkode: fb947...d17 Er det mulig 😂 Anonymkode: f8ca6...c99
Anonym bruker Skrevet 14. august #16 Skrevet 14. august Laminerte brun og påmalt? Er ikke laminerte bryn kun at de har på en type voks som holder brynene på plass i noen uker? er det stygt? At brynene er på plass istedenfor bustete? Anonymkode: fb5ba...cd1
Anonym bruker Skrevet 14. august #17 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Laminerte brun og påmalt? Er ikke laminerte bryn kun at de har på en type voks som holder brynene på plass i noen uker? er det stygt? At brynene er på plass istedenfor bustete? Anonymkode: fb5ba...cd1 Av de jeg har sett så er de jo ikke "på plass". Brynene er børstet slik at hårene står oppover og ikke bortover som er den vanlige vokseretningen og der de kan gjøre den jobben de skal, som er å lede svette og regn utenfor øynene. Det er vel de færreste som har bustete bryn, annet enn gamle menn? Anonymkode: cc8f0...da4
Anonym bruker Skrevet 14. august #18 Skrevet 14. august Kjenner det er helt greit å aldri ha hørt om laminerte bryn. Anonymkode: 61772...39b
Anonym bruker Skrevet 14. august #19 Skrevet 14. august Det er veldig stygt og ser helt idiotisk ut. De som tar det må ha blitt lurt til å tro det er fint - noen tjener jo masse på at det der er «in»… Anonymkode: ce919...1bb
Anonym bruker Skrevet 15. august #20 Skrevet 15. august Dette er laminerte bryn. Jeg skjønner ikke hvorfor du mener det er stygt i forhold til hennes naturlige? De er da ikke dratt i en annen retning enn slik de vokser. Anonymkode: fb5ba...cd1
Anonym bruker Skrevet 15. august #21 Skrevet 15. august Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Dette er laminerte bryn. Jeg skjønner ikke hvorfor du mener det er stygt i forhold til hennes naturlige? De er da ikke dratt i en annen retning enn slik de vokser. Anonymkode: fb5ba...cd1 Det ser jo helt kunstig ut, som de er limt på. Det er virkelig ikke fint etter min smak. Litt god napping på det øverste bildet så hadde de vært absolutt penest. Anonymkode: f8ca6...c99
Anonym bruker Skrevet 15. august #22 Skrevet 15. august Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Dette er laminerte bryn. Jeg skjønner ikke hvorfor du mener det er stygt i forhold til hennes naturlige? De er da ikke dratt i en annen retning enn slik de vokser. Anonymkode: fb5ba...cd1 De er veldig unaturlige. Anonymkode: b02fb...0a6
Anonym bruker Skrevet 15. august #23 Skrevet 15. august Vel smaken er som baken. Jeg syns velstelte og formede bryn er finest og kan forme et helt ansikt. Jeg har ikke laminerte selv og har aldri prøvd. Jeg får de profesjonelt stelt hver mnd og børster de med gel hver dag. Tror dette er en aldersting. Tipper alle under 30 syns de brynene er fine. Anonymkode: fb5ba...cd1
Anonym bruker Skrevet 15. august #24 Skrevet 15. august Anonym bruker skrev (3 timer siden): Dette er laminerte bryn. Jeg skjønner ikke hvorfor du mener det er stygt i forhold til hennes naturlige? De er da ikke dratt i en annen retning enn slik de vokser. Anonymkode: fb5ba...cd1 🤮 Anonymkode: 36dc3...100
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå