Anonym bruker Skrevet 14. august #1 Skrevet 14. august Er enslig og får ca 410 000 i året. 26989kr etter skatt i måneden men herregud😅 trenger penger til hus, mat osv at det fort blir sikkelig dyrt! men er ikke innafor grensen.. hva kan jeg gjøre? Har man ikke noe rett til fri rettshjelp eller litt engang? Anonymkode: 3e9fe...faf
Anonym bruker Skrevet 14. august #2 Skrevet 14. august Bare viss du tjener mindre enn 350 000. Jeg tjener mindre enn deg, men over grensen. Forrige rekning kom på 18.000,- og det svir. Du kan representere deg selv og heller rådføre deg med advokat. Timesprisen er lik, men du trenger ikke betale for dager i retten og slikt. Anonymkode: 91225...3e0
Anonym bruker Skrevet 14. august #3 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (4 timer siden): Er enslig og får ca 410 000 i året. 26989kr etter skatt i måneden men herregud😅 trenger penger til hus, mat osv at det fort blir sikkelig dyrt! men er ikke innafor grensen.. hva kan jeg gjøre? Har man ikke noe rett til fri rettshjelp eller litt engang? Anonymkode: 3e9fe...faf Selv om du er over inntektsgrensen kan søke om behovsprøvd rettshjelp om saken er komplisert eller belastende. Anonymkode: b5045...60b
Anonym bruker Skrevet 14. august #4 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (6 timer siden): Er enslig og får ca 410 000 i året. 26989kr etter skatt i måneden men herregud😅 trenger penger til hus, mat osv at det fort blir sikkelig dyrt! men er ikke innafor grensen.. hva kan jeg gjøre? Har man ikke noe rett til fri rettshjelp eller litt engang? Anonymkode: 3e9fe...faf Er du ikke med i fagforening og har advokatforsikring? Anonymkode: 73a30...119
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå