Anonym bruker Skrevet 13. august #1 Skrevet 13. august 2028 er bare et par år unna. Gleder meg til å bli kvitt surprompen og han russiske venn! Anonymkode: 3d4bf...cc7
TheWitch Skrevet 13. august #2 Skrevet 13. august Hun blir nok aldri president i USA. Enten må demokratene finne en samlende kandidat ellers så blir det Vaince. Trump kan jo uansett ikke bli president på nytt.
Anonym bruker Skrevet 13. august #3 Skrevet 13. august Sorry å si det, men det bildet ser ut som logo til en runke-klubb. Anonymkode: 2165b...2af
Anonym bruker Skrevet 13. august #4 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Sorry å si det, men det bildet ser ut som logo til en runke-klubb. Anonymkode: 2165b...2af Perversion is in the eye of the beholder Jeg tror JD Vance er den neste presidenten. Anonymkode: 8a5ea...c74
Anonym bruker Skrevet 13. august #5 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Sorry å si det, men det bildet ser ut som logo til en runke-klubb. Anonymkode: 2165b...2af Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Perversion is in the eye of the beholder Men ja, vanskelig å se det på annen måte hva ER det det skal forestille? Anonymkode: 8a5ea...c74
Anonym bruker Skrevet 13. august #6 Skrevet 13. august Bryr meg virkelig ikke... Anonymkode: ac258...c06
Anonym bruker Skrevet 13. august #7 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Men ja, vanskelig å se det på annen måte hva ER det det skal forestille? Anonymkode: 8a5ea...c74 Det skal nok være noen som holder hender i en ring, men når den ene 'hånden' ikke får fargen til den som den tilhører, men den rett forran så ser det ut som noe helt annet som stikker opp.... Anonymkode: 2165b...2af
Anonym bruker Skrevet 13. august #8 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Sorry å si det, men det bildet ser ut som logo til en runke-klubb. Anonymkode: 2165b...2af Og nå kan jeg ikke se annet🤣🤣 Anonymkode: 4e882...36f
Anonym bruker Skrevet 13. august #9 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Sorry å si det, men det bildet ser ut som logo til en runke-klubb. Anonymkode: 2165b...2af Haha takk! Umulig å ikkje sjå det når ein først har sett det 😂 Anonymkode: 60859...54f
Anonym bruker Skrevet 13. august #10 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Sorry å si det, men det bildet ser ut som logo til en runke-klubb. Anonymkode: 2165b...2af Haha, det var ett litt uheldig bilde 😂 Anonymkode: 9627f...e18
Anonym bruker Skrevet 13. august #11 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg tror JD Vance er den neste presidenten. Anonymkode: 8a5ea...c74 Det ville jo vært katastrofe, han er jo Trump sin hånddukke. Anonymkode: 9627f...e18
Anonym bruker Skrevet 13. august #12 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (3 timer siden): 2028 er bare et par år unna. Gleder meg til å bli kvitt surprompen og han russiske venn! Anonymkode: 3d4bf...cc7 Jeg tror desverre ikke hun klarer å hevde seg helt til topps, tror sjangsen hennes er brukt opp. Anonymkode: 9627f...e18
Anonym bruker Skrevet 13. august #13 Skrevet 13. august Hun er ute av politikken. Sammen med Woke. Awake er neste bølge. Folk innser galskapen, og endrer idealet til å prioritere en god personlighet framfor kjønn og hudfarge. Da er personer som Harris ute. Anonymkode: 83d68...bb5
Anonym bruker Skrevet 13. august #14 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Det ville jo vært katastrofe, han er jo Trump sin hånddukke. Anonymkode: 9627f...e18 Absolutt ikke, vil faktisk heller si det er motsatt. Anonymkode: 8a5ea...c74
Anonym bruker Skrevet 13. august #15 Skrevet 13. august Hun kommer aldri til å bli president, Demokratene må finne en annen kandidat ellers så blir det Republikansk en periode til Anonymkode: fb49b...818
Anonym bruker Skrevet 14. august #16 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (På 13.8.2025 den 16.41): Sorry å si det, men det bildet ser ut som logo til en runke-klubb. Anonymkode: 2165b...2af Hahahaha, tenkte akkurat det samme! Sa høyt til meg selv "jeg kan ikke være den eneste som ser dette!" 😂😂 Anonymkode: 00bd4...041
Anonym bruker Skrevet 14. august #17 Skrevet 14. august "It took me literally five seconds to design this now-extremely viral image that was put up as satire, but for some reason people thought it was real," he said in the video, adding that he was surprised people took it seriously. https://www.snopes.com/fact-check/kamala-harris-2028-campaign-logo/ Anonymkode: 8a5ea...c74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå