pele Skrevet 13. august #1 Skrevet 13. august Alle må se denne på you tube før de stemmer. Da vet man hva man skal stemme og👍
Kathrine. Skrevet 13. august #2 Skrevet 13. august Veldig bra dokumentar. Jeg kom over den på Facebook i dag.
Anonym bruker Skrevet 13. august #3 Skrevet 13. august pele skrev (3 timer siden): Alle må se denne på you tube før de stemmer. Da vet man hva man skal stemme og👍 Hvilken dokumentar? Anonymkode: 4a0ff...ddd
Anonym bruker Skrevet 13. august #4 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Hvilken dokumentar? Anonymkode: 4a0ff...ddd Den der han beskylder mimir for alt som er galt, alt er sosialistenes og kommunistenes feil. Men han har bare kunstige utklipp av hva disse sier. Han har ikke intervjuet noen på venstresiden. En slik "dokumentar". Anonymkode: f3f40...59f
Anonym bruker Skrevet 13. august #5 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Den der han beskylder mimir for alt som er galt, alt er sosialistenes og kommunistenes feil. Men han har bare kunstige utklipp av hva disse sier. Han har ikke intervjuet noen på venstresiden. En slik "dokumentar". Anonymkode: f3f40...59f Aner ikke hvilken dokumentar du snakker om. Er det ingen som kan linke til den da? Anonymkode: 4a0ff...ddd
pele Skrevet 13. august Forfatter #6 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Aner ikke hvilken dokumentar du snakker om. Er det ingen som kan linke til den da? Anonymkode: 4a0ff...ddd Gå på you tube, skriv der:hvor ble det av penga
Anonym bruker Skrevet 13. august #7 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Hvilken dokumentar? Anonymkode: 4a0ff...ddd Anonymkode: 4bb79...f1b
Anonym bruker Skrevet 13. august #8 Skrevet 13. august Jo jeg synes den var bra, men det manglet en helt del blandt annet: innvandring, sløsing med uhjelp og hva vi egentilig bruker på EØS avtalen. Anonymkode: 4bb79...f1b
Anonym bruker Skrevet 14. august #9 Skrevet 14. august Jeg har sett den. Nå er det ingen dokumentar, det er påstander og intervjuer med subjektiv oppfattelse. Det betyr ikke at spørsmålene ikke skal stilles, tror de fleste i et hvilket som helst yrke i dag merker i større eller mindre grad hvilken effekt regulering har på tidsbruk. Ikke minst hvor lite effekt det egentlig har når det gjelder, for mottiltak eller kontroll har vi svinnende lite av på tross. Anonymkode: 2fbd1...2dc
Anonym bruker Skrevet 14. august #10 Skrevet 14. august Dette er et generelt problem som vokser seg større og større. Årsaken er at det sitter alt for mange mennesker og kontrollerer andre sine penger. Hadde alle vært nødt til å bruke sine egne penger ville 90% av all sløsing og alt tull forsvunnet. Fordi du da vil få konsekvensene tilbake rett i fleisen. Slik det er i dag kan du bare holde på og holde på. Det treffer deg ikke uansett, i verste fall får du bare en ny jobb i et annet byråkrati, hvor du fortsette med tøys og sløseri. Anonymkode: b3daf...e15
Anonym bruker Skrevet 14. august #11 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (På 13.8.2025 den 19.36): Aner ikke hvilken dokumentar du snakker om. Er det ingen som kan linke til den da? Anonymkode: 4a0ff...ddd Den som er avslørt som propaganda fra ytre høyre. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/raser-pa-spinnvill-pastand-i-ny-dokumentar-hvor-blir-det-av-penga/o/5-95-2562321 Anonymkode: f3f40...59f
Anonym bruker Skrevet 15. august #12 Skrevet 15. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Den som er avslørt som propaganda fra ytre høyre. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/raser-pa-spinnvill-pastand-i-ny-dokumentar-hvor-blir-det-av-penga/o/5-95-2562321 Anonymkode: f3f40...59f Er den? Den er tatt på faktafeil. Akkurat det er viktig, må bare si jeg synes det er enda godt vi fremdeles har åpent for meninger hvor det kan formidles når nettavisen deler en mening som går litt på tvers av hva de ellers uttrykker. Bra! Det er mye som ble tatt opp i denne videoen som jeg fremdeles menes bør ettergås. Anonymkode: 2fbd1...2dc
Anonym bruker Skrevet 15. august #13 Skrevet 15. august Anonym bruker skrev (8 timer siden): Er den? Den er tatt på faktafeil. Akkurat det er viktig, må bare si jeg synes det er enda godt vi fremdeles har åpent for meninger hvor det kan formidles når nettavisen deler en mening som går litt på tvers av hva de ellers uttrykker. Bra! Det er mye som ble tatt opp i denne videoen som jeg fremdeles menes bør ettergås. Anonymkode: 2fbd1...2dc Ap sliter veldig med å ha kontroll på all informasjon nå, takket være mangfold i media. Det er bra at alle mediekanalene bidrar til mer demokrati. Nå kan Ap sitte der med sitt Nrk. Det blir litt krampeaktig når de insisterer på at de er de eneste med seriøs og ansvarlig informasjon. Folk tror ikke lenger på dette, heldigvis. Den generasjonen er på vei ut. Anonymkode: b3daf...e15
Lus Skrevet 21. august #15 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (På 15.8.2025 den 10.53): Ap sliter veldig med å ha kontroll på all informasjon nå, takket være mangfold i media. Det er bra at alle mediekanalene bidrar til mer demokrati. Nå kan Ap sitte der med sitt Nrk. Det blir litt krampeaktig når de insisterer på at de er de eneste med seriøs og ansvarlig informasjon. Folk tror ikke lenger på dette, heldigvis. Den generasjonen er på vei ut. Anonymkode: b3daf...e15 Var det ikke Gro Harlem Brundtland, som sa at hun var redd for å miste kontrollen over hva folk ble fortalt? Det er politiker`n sin det;)
prekæs Skrevet 23. august #16 Skrevet 23. august Jeg har sett den og syns den var helt grei. Samtidig tenker jeg at det er lov å stille spørsmål om hva som blir hevdet som sannhet og ikke bare ta for gitt at "sånn er det".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå