Anonym bruker Skrevet 13. august #1 Skrevet 13. august Jeg liker han som er gynokologen min. Jeg har vært 5 år på rad, og jeg prøver å ta meg sammen. Etisk feil og dumt, jeg vet det. Hvorfor skal jeg like nettopp han? En jeg aldri kan få. Ikke mye eldre enn meg. Anonymkode: fd811...476
Anonym bruker Skrevet 13. august #2 Skrevet 13. august Grunnen til at leger ikke har lov til å bli sammen med pasienter er fordi det er veldig lett når man et i en sårbar situasjon å like de som viser en omsorg, og det kan de utnytte. Du liker han fordi har er omsorgsfull og snill mot deg, viser empati og interesse. Men det er jobben hans, ikke hans private initiativ. Anonymkode: 4e88b...74f
Anonym bruker Skrevet 13. august #3 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg liker han som er gynokologen min. Jeg har vært 5 år på rad, og jeg prøver å ta meg sammen. Etisk feil og dumt, jeg vet det. Hvorfor skal jeg like nettopp han? En jeg aldri kan få. Ikke mye eldre enn meg. Anonymkode: fd811...476 Ligger du der og er plaskvåt når han undersøker deg? Anonymkode: 0217b...de7
Anonym bruker Skrevet 13. august #4 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Ligger du der og er plaskvåt når han undersøker deg? Anonymkode: 0217b...de7 Nei absolutt ikke😄 Jeg tenker mer på han etter undersøkelsen Anonymkode: fd811...476
Anonym bruker Skrevet 13. august #5 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (3 timer siden): Grunnen til at leger ikke har lov til å bli sammen med pasienter er fordi det er veldig lett når man et i en sårbar situasjon å like de som viser en omsorg, og det kan de utnytte. Du liker han fordi har er omsorgsfull og snill mot deg, viser empati og interesse. Men det er jobben hans, ikke hans private initiativ. Anonymkode: 4e88b...74f Så aldri lov å flørte med en tidigere gyn altså. Anonymkode: fd811...476
Anonym bruker Skrevet 13. august #6 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Nei absolutt ikke😄 Jeg tenker mer på han etter undersøkelsen Anonymkode: fd811...476 Ok, hadde vært kleint om det rant av deg mens han holdt på å undersøke😅 Anonymkode: 0217b...de7
Anonym bruker Skrevet 13. august #7 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ok, hadde vært kleint om det rant av deg mens han holdt på å undersøke😅 Anonymkode: 0217b...de7 En gynekolog har nok sett det meste. Anonymkode: add4e...d0e
Anonym bruker Skrevet 13. august #8 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Så aldri lov å flørte med en tidigere gyn altså. Anonymkode: fd811...476 Jeg er psykolog, og er i hvert fall opplært til at alle klienter er off limit, både under behandling og etter avsluttet behandling. Anonymkode: 0ab4a...c1f
Anonym bruker Skrevet 13. august #9 Skrevet 13. august Fordi han "bryr seg" om deg, gir deg oppmerksomhet, som jo er jobben hans, men som du mest sannsynlig tolker sannerledes, Anonymkode: 3ba2d...7f1
Anonym bruker Skrevet 13. august #10 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Så aldri lov å flørte med en tidigere gyn altså. Anonymkode: fd811...476 Om du er pasienten hans er det ikke lov nei. Anonymkode: 4e88b...74f
Anonym bruker Skrevet 13. august #11 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Om du er pasienten hans er det ikke lov nei. Anonymkode: 4e88b...74f Ingen forhåpninger uansett. Det kan jo bare ikke være mulig, men han er fortsatt like kjekk. Men så tenker jeg at han bare er et menneske også og hva han tenker om sine pasienter er noe annet. Anonymkode: fd811...476
Anonym bruker Skrevet 13. august #12 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ok, hadde vært kleint om det rant av deg mens han holdt på å undersøke😅 Anonymkode: 0217b...de7 Tror neppe det renner hos noen der og da. 🫣 Anonymkode: fd811...476
Anonym bruker Skrevet 14. august #13 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (10 timer siden): Jeg er psykolog, og er i hvert fall opplært til at alle klienter er off limit, både under behandling og etter avsluttet behandling. Anonymkode: 0ab4a...c1f Jeg skjønner 😊 irriterende at jeg tenker på han. Anonymkode: fd811...476
Anonym bruker Skrevet 14. august #14 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (23 timer siden): Om du er pasienten hans er det ikke lov nei. Anonymkode: 4e88b...74f Er det lov om jeg stopper å være hans pasient ? Anonymkode: fd811...476
Anonym bruker Skrevet 14. august #15 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Er det lov om jeg stopper å være hans pasient ? Anonymkode: fd811...476 Gråsone. Han har en "karantenetid" før det er greit å ha et forhold til en tidligere pasient, mange mener det aldri blir greit. Anonymkode: 4e88b...74f
Anonym bruker Skrevet 14. august #16 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Gråsone. Han har en "karantenetid" før det er greit å ha et forhold til en tidligere pasient, mange mener det aldri blir greit. Anonymkode: 4e88b...74f Men kan de like øyeblikkene når pasienten får time etter time? Jeg liker det. Selvom det er en ganske kjipt setting å stå i med celleforandringer Anonymkode: fd811...476
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå