Anonym bruker Skrevet 13. august #1 Skrevet 13. august Er det ikke litt rart hun skal vÊre med her nÄr hun tidligere har sagt hun har fobi mot papir og bÞker? Redd for ark. Jeg vet jo hun kan lese pÄ apper da, men litteratur og opplevelsen av litteratur er jo dette Ä holde i en bok. Vekk fra det digitale og ta tilbake det skrevne ord pÄ nettopp papir. Kanskje hun har blitt kurert?  https://www.vg.no/rampelys/i/alA834/sophie-elise-isachsen-skal-til-fossefestivalen-deler-boktips Anonymkode: 3f533...e82
Anonym bruker Skrevet 13. august #2 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Er det ikke litt rart hun skal vÊre med her nÄr hun tidligere har sagt hun har fobi mot papir og bÞker? Redd for ark. Jeg vet jo hun kan lese pÄ apper da, men litteratur og opplevelsen av litteratur er jo dette Ä holde i en bok. Vekk fra det digitale og ta tilbake det skrevne ord pÄ nettopp papir. Kanskje hun har blitt kurert?  https://www.vg.no/rampelys/i/alA834/sophie-elise-isachsen-skal-til-fossefestivalen-deler-boktips Anonymkode: 3f533...e82 Det gir penger i kassa, det trumfer det meste det. Anonymkode: fb554...168
Anonym bruker Skrevet 13. august #3 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (Akkurat nÄ): Det gir penger i kassa, det trumfer det meste det. Anonymkode: fb554...168 Bare se pÄ det "bokrelaterte" bildet hun sendte vg....selvfÞlgelig mÄ man jo se rett ned i puppestellet Anonymkode: fb554...168
Anonym bruker Skrevet 13. august #4 Skrevet 13. august Akkurat bĂžker har hun jo et forhold til da, hun leser mye, har leseringer og bokanbefalinger. Anonymkode: c7d26...1d0
amandine Skrevet 13. august #5 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Bare se pÄ det "bokrelaterte" bildet hun sendte vg....selvfÞlgelig mÄ man jo se rett ned i puppestellet Anonymkode: fb554...168   Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Er det ikke litt rart hun skal vÊre med her nÄr hun tidligere har sagt hun har fobi mot papir og bÞker? Redd for ark. Jeg vet jo hun kan lese pÄ apper da, men litteratur og opplevelsen av litteratur er jo dette Ä holde i en bok. Vekk fra det digitale og ta tilbake det skrevne ord pÄ nettopp papir. Kanskje hun har blitt kurert?  https://www.vg.no/rampelys/i/alA834/sophie-elise-isachsen-skal-til-fossefestivalen-deler-boktips Anonymkode: 3f533...e82 Akkurat det bildet skjÞnner jo selv jeg at er sendt ut med glimt i Þyet, og man skal vÊre ganske dÄrlig oppdatert om man ikke har fÄtt med seg at Sophie Elise gjennom de siste Ärene har fremstÄtt som utrolig glad i litteratur. Mye kan sies om henne, mye helt sikkert med rette, men du kan ikke ta henne pÄ litteraturen. Hun har lest mer enn de fleste. Og hun er en god markedsfÞrer for litteratur.
Anonym bruker Skrevet 13. august #6 Skrevet 13. august amandine skrev (26 minutter siden):   Akkurat det bildet skjÞnner jo selv jeg at er sendt ut med glimt i Þyet, og man skal vÊre ganske dÄrlig oppdatert om man ikke har fÄtt med seg at Sophie Elise gjennom de siste Ärene har fremstÄtt som utrolig glad i litteratur. Mye kan sies om henne, mye helt sikkert med rette, men du kan ikke ta henne pÄ litteraturen. Hun har lest mer enn de fleste. Og hun er en god markedsfÞrer for litteratur. Glimt i Þyet ja....sÄnn kan man og si det, Reklamerer for sin egen bok med Ä ha den med pÄ topp 5 liste, mens det ikke er plass til en bok av den forfatteren hun beundrer mest, Alt handler om Ä promotere seg selv pÄ alle mulige mÄter Anonymkode: fb554...168
Iiiiik Skrevet 13. august #7 Skrevet 13. august Anne Holt skrev dette pÄ FB i dag, er egentlig enig med henne: Det norske Samlaget, nobelprisvinner Jon Fosses forlag, har invitert influenceren Sophie Elise til Den internasjonale Fossefestivalen. Der skal hun holde lesesirkel om romanen «Morgon og kveld» sammen med forfatter Agnes Ravatn. DÊvvven, sÄ smart av Samlaget! Sophie Elise er allerede en bokpusher av rang (hun har en zilliard fÞlgere, og jeg gjetter at de aller fleste av dem er i aldersgruppen som i stadig mindre grad leser bÞker), og kan antakelig gjÞre mer for Ä fremme lesing enn all verdens velmente kampanjer i offentlig regi. At hun dessuten kan sette markant preg pÄ hvem som oppsÞker selve festivalen, er en ekstra bonus. Mange unge mennesker har forsÞkt Ä kopiere Sophie Elises enorme suksess som SoMe-fenomen og forretningskvinne. Jeg hÄper intenst at de gÄr inn pÄ nÊrmeste bibliotek og forsÞker Ä matche henne pÄ dette omrÄdet ogsÄ. Jeg blir helt varm om hjertet!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. august #8 Skrevet 13. august Iiiiik skrev (12 minutter siden): Anne Holt skrev dette pÄ FB i dag, er egentlig enig med henne: Det norske Samlaget, nobelprisvinner Jon Fosses forlag, har invitert influenceren Sophie Elise til Den internasjonale Fossefestivalen. Der skal hun holde lesesirkel om romanen «Morgon og kveld» sammen med forfatter Agnes Ravatn. DÊvvven, sÄ smart av Samlaget! Sophie Elise er allerede en bokpusher av rang (hun har en zilliard fÞlgere, og jeg gjetter at de aller fleste av dem er i aldersgruppen som i stadig mindre grad leser bÞker), og kan antakelig gjÞre mer for Ä fremme lesing enn all verdens velmente kampanjer i offentlig regi. At hun dessuten kan sette markant preg pÄ hvem som oppsÞker selve festivalen, er en ekstra bonus. Mange unge mennesker har forsÞkt Ä kopiere Sophie Elises enorme suksess som SoMe-fenomen og forretningskvinne. Jeg hÄper intenst at de gÄr inn pÄ nÊrmeste bibliotek og forsÞker Ä matche henne pÄ dette omrÄdet ogsÄ. Jeg blir helt varm om hjertet! Jeg ogsÄ!!! At store navn som fÞlges av mange promoterer bÞker og maner til Ä lese er jo kun positivt!
Anonym bruker Skrevet 13. august #9 Skrevet 13. august Sophie Elise er en bokorm, og leser mye. Jeg elsker bokanbefalingene hennes, hun er flink Ä finne gode bÞker. Anonymkode: 3750b...f0e
MissSaigon Skrevet 13. august #10 Skrevet 13. august At hun fremmer bÞker og leseglede er absolutt positivt, men det rettferdiggjÞr ikke hvordan hun ellers fremstÄr. Hun gjÞr alt for oppmerksomhet og det er vel ikke den tilstand hun ikke har vÊrt innom, det vÊre seg angst, spiseforstyrrelser, fÞdselsdepresjon +++. I tillegg selger hun barnet sitt til hÞystbydende, sÄ sorry meg om jeg ikke klarer Ä bli med i hyllingen av at hun faktisk leser bÞker.
Anonym bruker Skrevet 13. august #11 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Sophie Elise er en bokorm, og leser mye. Jeg elsker bokanbefalingene hennes, hun er flink Ä finne gode bÞker. Anonymkode: 3750b...f0e Hun er det, og da et det trist at hun ikke kan fremme det uten Ä posere i undertÞy og reklamere for seg selv. Anonymkode: fb554...168
Anonym bruker Skrevet 13. august #12 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (4 timer siden): Sophie Elise er en bokorm, og leser mye. Jeg elsker bokanbefalingene hennes, hun er flink Ä finne gode bÞker. Anonymkode: 3750b...f0e Men mÄ det gjÞres mens hun viser mest mulig hud? Det er et tveegget sverd, jeg er for kvinnefrigjÞring og at kvinner bestemmer selv. SE mÄ selvsagt fÄ vise hud og pupp, jeg irriterer meg over henne fordi hun fremmer kroppshysteri og pÄfÞrer dÄrlig selvbilde. At hun fremmer litteratur er bra, men hva har pupp og klÞft med bÞker Ä gjÞre? Anonymkode: 3f533...e82
sug lut Skrevet 13. august #13 Skrevet 13. august mamma til adhd gutt<3 skrev (4 timer siden): Jeg ogsĂ„!!! At store navn som fĂžlges av mange promoterer bĂžker og maner til Ă„ lese er jo kun positivt! Vel. Det spĂžrs jo helt om man er villig til Ă„ ta anbefalinger fra absolutt nederste hylle av "lesere".Â
Anonym bruker Skrevet 13. august #14 Skrevet 13. august Jeg skjÞnner lite av denne nÊrmest unisone hyllesten. Ja, hun leser bÞker, og ja det er bra. Men at det skal legges slik vekt pÄ at hun gjÞr én ting som ikke er kritikkverdig nÄr resten av dama og firma kun gÄr ut pÄ Ä fronte usunne, til dels direkte skadelige, verdier klarer jeg ikke Ä fatte! Anonymkode: 3fc1f...589
Anonym bruker Skrevet 13. august #15 Skrevet 13. august 54 minutes ago, sug lut said: Vel. Det spÞrs jo helt om man er villig til Ä ta anbefalinger fra absolutt nederste hylle av "lesere". For en slem ting Ä si om et annet menneske Anonymkode: 4ef5f...c10
sug lut Skrevet 13. august #16 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (8 minutter siden): For en slem ting Ă„ si om et annet menneske Anonymkode: 4ef5f...c10 Tenn et lys om det plager deg.
Anonym bruker Skrevet 13. august #17 Skrevet 13. august Herregud det trenger vel ikke Ä vÊre enten hyllest av Sophie Elise eller dÞmming av alt negativt hun stÄr for. Det at hun inspirerer folk som ikke leser til Ä lese er jo helt nydelig. Viktig og flott. Og sÄ gjÞr hun andre ting som er rÊva. Man trenger ikke bare vÊre en ting, vet dere. Anonymkode: fafda...b78
Anonym bruker Skrevet 13. august #18 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Herregud det trenger vel ikke Ä vÊre enten hyllest av Sophie Elise eller dÞmming av alt negativt hun stÄr for. Det at hun inspirerer folk som ikke leser til Ä lese er jo helt nydelig. Viktig og flott. Og sÄ gjÞr hun andre ting som er rÊva. Man trenger ikke bare vÊre en ting, vet dere. Anonymkode: fafda...b78 NÄ er det jo hun selv som blander sakene da, Tenk hvis hun kunne kommet med bokrelaterte bilder hvor hun hadde pÄ seg mer enn undertÞyet. Anonymkode: fb554...168
Anonym bruker Skrevet 13. august #19 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (25 minutter siden): NÄ er det jo hun selv som blander sakene da, Tenk hvis hun kunne kommet med bokrelaterte bilder hvor hun hadde pÄ seg mer enn undertÞyet. Anonymkode: fb554...168 Ja, det var jo liksom det som var poenget, da. Hun kan vÊre bra og dÄrlig samtidig. Det er det som er sÄ vanskelig med henne. Vi liker jo best nÄr vi kan putte folk i hat- eller elsk-boksen. Men det er en bedre strategi Ä lÊre barna vÄre at folk kan gjÞre bÄde ting man liker og ting man ikke liker og at det er forvirrende. Men det er viktig Ä lÊre seg Ä skille sak og person. Anonymkode: fafda...b78
Anonym bruker Skrevet 13. august #20 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Herregud det trenger vel ikke Ä vÊre enten hyllest av Sophie Elise eller dÞmming av alt negativt hun stÄr for. Det at hun inspirerer folk som ikke leser til Ä lese er jo helt nydelig. Viktig og flott. Og sÄ gjÞr hun andre ting som er rÊva. Man trenger ikke bare vÊre en ting, vet dere. Anonymkode: fafda...b78 At hun leser bÞker betyr ikke at alt det andre viskes ut. ABB leste masse bÞker! Folk er sÄ villig til Ä se forbi alt det skadelige hun gjÞr fordi hun har kommet over papirfobien og leser bÞker. Dette bekrefter bare hvor enkle en stor andel av folka her inne er. Det er Äpenbart et generasjonsskifte her inne. De uopplyste tar over, hvor faen skal dette ende? Anonymkode: 3f533...e82
Anonym bruker Skrevet 13. august #21 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ja, det var jo liksom det som var poenget, da. Hun kan vĂŠre bra og dĂ„rlig samtidig. Det er det som er sĂ„ vanskelig med henne. Vi liker jo best nĂ„r vi kan putte folk i hat- eller elsk-boksen. Men det er en bedre strategi Ă„ lĂŠre barna vĂ„re at folk kan gjĂžre bĂ„de ting man liker og ting man ikke liker og at det er forvirrende. Men det er viktig Ă„ lĂŠre seg Ă„ skille sak og person. Anonymkode: fafda...b78 Det eneste bra er kanskje at hun leser bĂžker. Det er mange sjuke folk som leser bĂžker. Milde Jesus sĂ„ enkel man kan bli. Bare fordi man kan lese er man bra? đ€·đ»ââïž Anonymkode: 3f533...e82
Anonym bruker Skrevet 13. august #22 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ja, det var jo liksom det som var poenget, da. Hun kan vÊre bra og dÄrlig samtidig. Det er det som er sÄ vanskelig med henne. Vi liker jo best nÄr vi kan putte folk i hat- eller elsk-boksen. Men det er en bedre strategi Ä lÊre barna vÄre at folk kan gjÞre bÄde ting man liker og ting man ikke liker og at det er forvirrende. Men det er viktig Ä lÊre seg Ä skille sak og person. Anonymkode: fafda...b78 Jeg synes det er helt utrolig at hun blir hyllet bare fordi hun liker Ä lese, da blir plutselig all dritten hun stÄr for glemt. Anonymkode: fb554...168
Iiiiik Skrevet 13. august #23 Skrevet 13. august sug lut skrev (3 timer siden): Vel. Det spĂžrs jo helt om man er villig til Ă„ ta anbefalinger fra absolutt nederste hylle av "lesere". Verken du eller jeg er vel i hennes fanskare eller mĂ„lgruppe, men hvis jeg skal velge hva fangruppa hennes skal gjĂžre, sĂ„ vil jeg mye heller at de inspireres til Ă„ lese bĂžker enn Ă„ scrolle pĂ„ bilder av pupper av silikon og trutmunner. Jeg tviler pĂ„ at det er en gammel kjerring som meg (og deg?) hun Ăžnsker Ă„ nĂ„ med anbefalingene sine. SĂ„nn sett er det fint at hun skal delta pĂ„ en bokmesse, da vil kanskje de som ellers tenker at bĂžker er dritkjedelige faktisk vĂŠre interessert.Â
Anonym bruker Skrevet 13. august #24 Skrevet 13. august Iiiiik skrev (Akkurat nÄ): Verken du eller jeg er vel i hennes fanskare eller mÄlgruppe, men hvis jeg skal velge hva fangruppa hennes skal gjÞre, sÄ vil jeg mye heller at de inspireres til Ä lese bÞker enn Ä scrolle pÄ bilder av pupper av silikon og trutmunner. Jeg tviler pÄ at det er en gammel kjerring som meg (og deg?) hun Þnsker Ä nÄ med anbefalingene sine. SÄnn sett er det fint at hun skal delta pÄ en bokmesse, da vil kanskje de som ellers tenker at bÞker er dritkjedelige faktisk vÊre interessert. Da fÄr de to for en av Sophie Elise, bÄde bok pg silikonpupper i ett. Anonymkode: fb554...168
Iiiiik Skrevet 13. august #25 Skrevet 13. august (endret) Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Da fÄr de to for en av Sophie Elise, bÄde bok pg silikonpupper i ett. Anonymkode: fb554...168 Ja, og silikonrumpe eller? Det er allikevel bedre at hun snakker om en bok av Jon Fosse enn det hun vanligvis snakker om. I mine Þyne da, slett ikke sikker pÄ at alle er enige. Endret 13. august av Iiiiik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ