oslofrk Skrevet 13. august #1 Skrevet 13. august Jeg har gått ned 25kg! Det er helt absurd. Jeg er selvsagt livredd for å legge på meg igjen, men tror og håper at de nye og gode vanene sitter snart. Det kjipe er at jeg ikke kan si det til noen. Jeg er SÅ stolt, men det føles feil å skryte av.
MissSaigon Skrevet 13. august #2 Skrevet 13. august Fantastisk bra jobba! Det er litt av en bragd, og du kan med rette være stolt. Jeg syns absolutt at du kan skryte, folk som bryr seg om deg ser jo at du har gått ned og unner deg alle gode følelser. Hurra for deg!
Kira Skrevet 13. august #3 Skrevet 13. august Du er kjempe flink 💪🏻 Gratulerer og vær stolt av deg selv ❤️
Anonym bruker Skrevet 13. august #6 Skrevet 13. august Bra jobba👏👏 Det er mitt første mål også. Har gått ned 4kg.... men jeg jobber på Anonymkode: 39c8a...217
Anonym bruker Skrevet 13. august #7 Skrevet 13. august Velig bra jobba! Gratulerer😊 Anonymkode: c01f7...93b
Anonym bruker Skrevet 13. august #8 Skrevet 13. august Wow! Bra jobba! Kan jeg spørre hvordan? Selv forsøkte jeg periodisk faste 16:8 i tre måneder, og gikk ned *trommevirvel* 2 kilo!! Anonymkode: 99925...a04
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:42 #9 Skrevet onsdag kl 19:42 Anonym bruker skrev (På 13.8.2025 den 10.57): Wow! Bra jobba! Kan jeg spørre hvordan? Selv forsøkte jeg periodisk faste 16:8 i tre måneder, og gikk ned *trommevirvel* 2 kilo!! Anonymkode: 99925...a04 Takk! 😊 Jeg har brukt vg’s vektklubb, trent og handlet mat en gang i uken. Ville aldri klart det uten vektklubben. Jeg Lovet meg selv å loggeføre ALT! Du legger rett og slett inn det du spiser og får oversikt over omtrent hva maten inneholder. Gjennom logging har jeg lært masse om kalorier, forholdet mellom karbohydrater, fett og proteiner og virkelig fått øynene opp på hvor mange kalorier det er i en neve smågodt, ett brød, smoothie - ja, alle slags matvarer egentlig. + hvor mye småspising/trøstespising/kjedespising osv jeg har drevet med. Jeg brukte f.eks. ofte opp «middagskaloriene» under matlagingen og så spiste jeg flere porsjoner oppå det. På vg er det også et forum hvor man kan kommunisere med andre som jobber seg nedover. Det har vært god støtte! Masse lykke til! Anonymkode: f9c61...615
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 20:54 #10 Skrevet onsdag kl 20:54 Anonym bruker skrev (1 time siden): Takk! 😊 Jeg har brukt vg’s vektklubb, trent og handlet mat en gang i uken. Ville aldri klart det uten vektklubben. Jeg Lovet meg selv å loggeføre ALT! Du legger rett og slett inn det du spiser og får oversikt over omtrent hva maten inneholder. Gjennom logging har jeg lært masse om kalorier, forholdet mellom karbohydrater, fett og proteiner og virkelig fått øynene opp på hvor mange kalorier det er i en neve smågodt, ett brød, smoothie - ja, alle slags matvarer egentlig. + hvor mye småspising/trøstespising/kjedespising osv jeg har drevet med. Jeg brukte f.eks. ofte opp «middagskaloriene» under matlagingen og så spiste jeg flere porsjoner oppå det. På vg er det også et forum hvor man kan kommunisere med andre som jobber seg nedover. Det har vært god støtte! Masse lykke til! Anonymkode: f9c61...615 Takk! 🤩 Anonymkode: 99925...a04
Himmel og hav Skrevet onsdag kl 21:31 #11 Skrevet onsdag kl 21:31 Fytti, så flink du har vært! Gratulerer! 💐
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 21:37 #12 Skrevet onsdag kl 21:37 Så gøy 🤩 Jeg har fått med meg at du har gjort dine forsøk her inne, veldig glad du lykkes i det. Gir håp for mange skal du vite. Hurra, hæla i taket og tenna i tapeten 🥳🥳🥳 Anonymkode: 271ab...950
prekæs Skrevet torsdag kl 03:05 #13 Skrevet torsdag kl 03:05 Så fantastisk Gratulerer med ny og bedre helse.
oslofrk Skrevet torsdag kl 07:00 Forfatter #14 Skrevet torsdag kl 07:00 prekæs skrev (3 timer siden): Så fantastisk Gratulerer med ny og bedre helse. Tusen takk! 😊
oslofrk Skrevet torsdag kl 07:35 Forfatter #15 Skrevet torsdag kl 07:35 Himmel og hav skrev (10 timer siden): Fytti, så flink du har vært! Gratulerer! 💐 Tusen takk 😊
gale damen Skrevet torsdag kl 08:26 #16 Skrevet torsdag kl 08:26 Du skal rettelig være stolt av deg selv! Gratulerer!
oslofrk Skrevet torsdag kl 09:54 Forfatter #17 Skrevet torsdag kl 09:54 gale damen skrev (1 time siden): Du skal rettelig være stolt av deg selv! Gratulerer! Tusen takk! 💃🏼
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 11:24 #18 Skrevet torsdag kl 11:24 Du har gjort en kjempejobb, klart du skal være stolt av deg selv,. Gratulerer, jeg heier på deg. Har du tenkt noe hvordan veien videre skal være? Anonymkode: 82a30...e02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå