Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned 25kg!
Det er helt absurd. Jeg er selvsagt livredd for å legge på meg igjen, men tror og håper at de nye og gode vanene sitter snart.

Det kjipe er at jeg ikke kan si det til noen. Jeg er SÅ stolt, men det føles feil å skryte av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk bra jobba! Det er litt av en bragd, og du kan med rette være stolt.

Jeg syns absolutt at du kan skryte, folk som bryr seg om deg ser jo at du har gått ned og unner deg alle gode følelser. 

Hurra for deg!

Skrevet

Du er kjempe flink 💪🏻 Gratulerer og vær stolt av deg selv ❤️

Skrevet

Tusen takk! 😁

Skrevet

Bra jobba👏👏

Det er mitt første mål også. Har gått ned 4kg.... men jeg jobber på

Anonymkode: 39c8a...217

Skrevet

Velig bra jobba! Gratulerer😊

Anonymkode: c01f7...93b

Skrevet

Wow! Bra jobba! Kan jeg spørre hvordan? Selv forsøkte jeg periodisk faste 16:8 i tre måneder, og gikk ned *trommevirvel* 2 kilo!! 

Anonymkode: 99925...a04

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 13.8.2025 den 10.57):

Wow! Bra jobba! Kan jeg spørre hvordan? Selv forsøkte jeg periodisk faste 16:8 i tre måneder, og gikk ned *trommevirvel* 2 kilo!! 

Takk! 😊

Jeg har brukt vg’s vektklubb, trent og handlet mat en gang i uken. Ville aldri klart det uten vektklubben. Jeg Lovet meg selv å loggeføre ALT! Du legger rett og slett inn det du spiser og får oversikt over omtrent hva maten inneholder. Gjennom logging har jeg lært masse om kalorier, forholdet mellom karbohydrater, fett og proteiner og virkelig fått øynene opp på hvor mange kalorier det er i en neve smågodt, ett brød, smoothie - ja, alle slags matvarer egentlig. 
+ hvor mye småspising/trøstespising/kjedespising osv jeg har drevet med. Jeg brukte f.eks. ofte opp «middagskaloriene» under matlagingen og så spiste jeg flere porsjoner oppå det. 

På vg er det også et forum hvor man kan kommunisere med andre som jobber seg nedover. Det har vært god støtte!

Masse lykke til! 

Anonymkode: f9c61...615

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takk! 😊

Jeg har brukt vg’s vektklubb, trent og handlet mat en gang i uken. Ville aldri klart det uten vektklubben. Jeg Lovet meg selv å loggeføre ALT! Du legger rett og slett inn det du spiser og får oversikt over omtrent hva maten inneholder. Gjennom logging har jeg lært masse om kalorier, forholdet mellom karbohydrater, fett og proteiner og virkelig fått øynene opp på hvor mange kalorier det er i en neve smågodt, ett brød, smoothie - ja, alle slags matvarer egentlig. 
+ hvor mye småspising/trøstespising/kjedespising osv jeg har drevet med. Jeg brukte f.eks. ofte opp «middagskaloriene» under matlagingen og så spiste jeg flere porsjoner oppå det. 

På vg er det også et forum hvor man kan kommunisere med andre som jobber seg nedover. Det har vært god støtte!

Masse lykke til! 

Anonymkode: f9c61...615

Takk! 🤩 

Skrevet

Fytti, så flink du har vært! Gratulerer! 💐

Skrevet

Så gøy 🤩 Jeg har fått med meg at du har gjort dine forsøk her inne, veldig glad du lykkes i det. Gir håp for mange skal du vite. 

Hurra, hæla i taket og tenna i tapeten 🥳🥳🥳

Anonymkode: 271ab...950

Skrevet

Så fantastisk :)  Gratulerer med ny og bedre helse. 

Skrevet
prekæs skrev (3 timer siden):

Så fantastisk :)  Gratulerer med ny og bedre helse. 

Tusen takk! 😊

Skrevet
Himmel og hav skrev (10 timer siden):

Fytti, så flink du har vært! Gratulerer! 💐

Tusen takk 😊

Skrevet

Du skal rettelig være stolt av deg selv! Gratulerer!

Skrevet
gale damen skrev (1 time siden):

Du skal rettelig være stolt av deg selv! Gratulerer!

Tusen takk! 💃🏼

Skrevet

Du har gjort en kjempejobb, klart du skal være stolt av deg selv,. Gratulerer, jeg heier på deg.

Har  du tenkt noe hvordan veien videre skal være?

Anonymkode: 82a30...e02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...