Anonym bruker Skrevet 13. august #26 Skrevet 13. august Jonas. Vi trenger trygge og solide mennesker på topp i en urolig verden. Frp fikk da ikke utrettet noe spesielt sist de var i regjering og er erfaringsmessig fulle av løse kanoner. Anonymkode: 4a62d...4e3
Anonym bruker Skrevet 13. august #27 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg skjønner virkelig ikke hva som er så uspiselig med Listhaug, kan noen forklare meg alt som er galt med henne? Gi meg alt sammen, men ikke kom med at hun er rasist. Det blir for dumt. Hva med Støre, han som bare lirer av seg ukompliserte budskap som la oss ta rikingene, de rikeste betaler for lite skatt osv. En mann som aldri selv har kjent på et eneste økonomisk problem. Tror han folk er tilbakestående? Og Stoltenberg som regner seg fram til at det er komplett umulig å spare inn på statens budsjetter. At noen virkelig tror på slike budskap... dette stemmer folk på altså. Anonymkode: eb3d2...107 Det er bare noe jeg ikke liker med henne, hun er som iiik sier arrogant. Anonymkode: 73e2b...cd9
Anonym bruker Skrevet 13. august #28 Skrevet 13. august Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg skjønner virkelig ikke hva som er så uspiselig med Listhaug, kan noen forklare meg alt som er galt med henne? Gi meg alt sammen, men ikke kom med at hun er rasist. Det blir for dumt. Hva med Støre, han som bare lirer av seg ukompliserte budskap som la oss ta rikingene, de rikeste betaler for lite skatt osv. En mann som aldri selv har kjent på et eneste økonomisk problem. Tror han folk er tilbakestående? Og Stoltenberg som regner seg fram til at det er komplett umulig å spare inn på statens budsjetter. At noen virkelig tror på slike budskap... dette stemmer folk på altså. Anonymkode: eb3d2...107 Sett bort fra at politikken hun fremmer stort sett går mot alt jeg mener og står for så har hun en væremåte som gir meg høyt blodtrykk. Det hånlige halvsmilet mens andre snakker, korset som kommer frem i passende anledninger, hennes nye stil etter make over’en som minner om en republikansk forstadfrue med skjerf i halsen og krøllet hår samt hennes tabloide måte å blåse opp saker på gir meg frysninger. At Støre er sosialist med den bakgrunnen han har forteller meg at han er genuin og vil det beste for folk. Man trenger ikke å ha kjent fattigdom på kroppen for å ville jobbe for å bekjempe den. Anonymkode: 2abc8...8a5
Anonym bruker Skrevet 5. september #29 Skrevet 5. september Arrogante Jonas blir absolutt ikke mitt valg, uten like arrogante Stoltenberg ville han aldri vært i nærheten av å få stemmer, men Erna er dessverre ikke mye tess hun heller. Så da blir det Listhaug, hun kan riste liv i dødstrøtte nordmenn som ikke ser ut til å våkne før Norge er blitt en del av Midt-Østen. Kanskje ikke da heller. Anonymkode: eb3d2...107
Anonym bruker Skrevet 5. september #30 Skrevet 5. september Er det lov å si ingen av de to? Her har de mange kandidater internt som er mer enn gode nok til å ta over rattet. En viktig del av å være leder er å gi seg på topp. Resten av kruttet skal du bruke på neste generasjon, når de skal snuble videre trenger de et nettverk rundt som viser vei. De er på mentorstadiet. Skal ikke lede selv, de skal bistå de som tar over stafettpinnen. Kari Nessa som kandidat for AP og Ine Marie Søreide som kandidat for Høyre. Der har du handlingskraft, som både Jonas og Erna mangler etter tiår med pragmatisk styring hvor du skal gi og ta. Anonymkode: 08424...37c
prekæs Skrevet 6. september #31 Skrevet 6. september Jonas, men mener virkelig at blir det borgelig, må Listhaug styre, så lenge partiet hennes er størst. Da må hun ta ansvar og ikke duve i bakgrunnen. Hadde jeg vært frp velger, hadde jeg reagert negativt om hun ikke tok ansvaret som det å være statsminister betyr.
Iiiiik Skrevet 6. september #32 Skrevet 6. september prekæs skrev (4 timer siden): Jonas, men mener virkelig at blir det borgelig, må Listhaug styre, så lenge partiet hennes er størst. Da må hun ta ansvar og ikke duve i bakgrunnen. Hadde jeg vært frp velger, hadde jeg reagert negativt om hun ikke tok ansvaret som det å være statsminister betyr. Det er jeg veldig enig i. Jeg frykter at både hun og velgerne hennes vil peke på andre hvis hun ikke får til det hun nå sier hun skal fikse, men jeg tror nølerne vil se at hun er bedre i opposisjon enn i posisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå