Anonym bruker Skrevet 14. august #26 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Ok. Og dette tenkte du at vi trenger å høre? Er du stolt over at du ikke visste hva slags produkt det var snakk om? Anonymkode: 4a943...ff2 Å men herregud da, ta deg en bolle. Jeg syntes det var festlig, og jeg har selvironi. Anonymkode: ed831...ae3
Anonym bruker Skrevet 14. august #27 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Labubu, jeg har det også hahaha på jobbveska😅 Anonymkode: 32d32...927 Haha, men da bomma jeg faktisk ikke så fælt da, selv om jeg blanda😅 Anonymkode: ed831...ae3
Anonym bruker Skrevet 14. august #28 Skrevet 14. august 5 minutes ago, Anonym bruker said: Haha, men da bomma jeg faktisk ikke så fælt da, selv om jeg blanda😅 Anonymkode: ed831...ae3 Haha nei du var veldig nære😊😅 Anonymkode: 32d32...927
Anonym bruker Skrevet 14. august #29 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (På 13.8.2025 den 9.42): Var den rødesålen jeg begynte å overtenke😅 Jeg har Pigalle 100😊 Anonymkode: 32d32...927 Jeg ville lagt merke til det, mest sannsynlig gitt et anerkjennende blikk over at du klarer å gå i de, litt som jeg ble imponert da Berg-Eriksen løp opp hinderet i støvletter. Synes de er råflotte, men jeg evner ikke selv å gå i så høye sko. Anonymkode: c1996...a60
Anonym bruker Skrevet 14. august #30 Skrevet 14. august 1 hour ago, Anonym bruker said: Jeg ville lagt merke til det, mest sannsynlig gitt et anerkjennende blikk over at du klarer å gå i de, litt som jeg ble imponert da Berg-Eriksen løp opp hinderet i støvletter. Synes de er råflotte, men jeg evner ikke selv å gå i så høye sko. Anonymkode: c1996...a60 Anonymkode: 32d32...927
Anonym bruker Skrevet 15. august #31 Skrevet 15. august Altså, hvis du først har et par av disse lekre skoene så må du jo bruke dem! Jeg ville tenkt: fine sko, dama har stil og kan kle seg. Anonymkode: 4d73f...a25
Anonym bruker Skrevet 16. august #32 Skrevet 16. august Anonym bruker skrev (På 13.8.2025 den 14.39): Bruker ofte Ugg på vinteren😅 Anonymkode: 32d32...927 Da tror jeg ikke jeg hadde tenkt nevneverdig over det. Så lenge du behandler de, for jeg legger ofte merke til de fordi de ikke blir behandlet og får disse forferdelige skjoldene på seg som blir værende i stoffet. Anonymkode: 60226...243
Anonym bruker Skrevet 16. august #33 Skrevet 16. august Jeg vet ikke engang hva det er 🙈🙈 Anonymkode: 26f16...fcd
Anonym bruker Skrevet 16. august #34 Skrevet 16. august 17 hours ago, Anonym bruker said: Altså, hvis du først har et par av disse lekre skoene så må du jo bruke dem! Jeg ville tenkt: fine sko, dama har stil og kan kle seg. Anonymkode: 4d73f...a25 Anonymkode: 32d32...927
Anonym bruker Skrevet 16. august #35 Skrevet 16. august 5 hours ago, Anonym bruker said: Da tror jeg ikke jeg hadde tenkt nevneverdig over det. Så lenge du behandler de, for jeg legger ofte merke til de fordi de ikke blir behandlet og får disse forferdelige skjoldene på seg som blir værende i stoffet. Anonymkode: 60226...243 Prøver å holde de vedlike😊 Anonymkode: 32d32...927
Anonym bruker Skrevet 16. august #36 Skrevet 16. august Anonym bruker skrev (21 timer siden): Altså, hvis du først har et par av disse lekre skoene så må du jo bruke dem! Jeg ville tenkt: fine sko, dama har stil og kan kle seg. Anonymkode: 4d73f...a25 Sant! Hvis du i tillegg klarer å gå i de uten å se ut som en pingvin (referer til meg selv) You go girl 👏🏻👏🏻 Anonymkode: c1996...a60
Anonym bruker Skrevet 16. august #37 Skrevet 16. august 53 minutes ago, Anonym bruker said: Sant! Hvis du i tillegg klarer å gå i de uten å se ut som en pingvin (referer til meg selv) You go girl 👏🏻👏🏻 Anonymkode: c1996...a60 Takk Klarer å gå i de, har heldigvis en jobb hvor jeg sitter mye Anonymkode: 32d32...927
Anonym bruker Skrevet 17. august #38 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (17 timer siden): Prøver å holde de vedlike😊 Anonymkode: 32d32...927 Da hadde jeg nok ikke tenkt på det i det heletatt. Jeg jobber i ett kontorbygg hvor det er flere firmaer, og selv innenfor eget firma er det de som kler seg opp i skikkelig kontortstil, de som er kledd i jeans og en genser, også noen som meg, som kler seg i en sort stil med tilbehør. Man går rett og slett i det man selv vil og ønsker. Anonymkode: 60226...243
Anonym bruker Skrevet 17. august #39 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (22 timer siden): Jeg vet ikke engang hva det er 🙈🙈 Anonymkode: 26f16...fcd Aldri skjønt meg på sånne kommentarer Anonymkode: da0b0...757
Anonym bruker Skrevet 17. august #40 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Aldri skjønt meg på sånne kommentarer Anonymkode: da0b0...757 Man er visst på en merkelig måte stolt over sin uvitenhet? Anonymkode: b24b5...dd5
Anonym bruker Skrevet 17. august #41 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (5 timer siden): Man er visst på en merkelig måte stolt over sin uvitenhet? Anonymkode: b24b5...dd5 Utrolig rart. Ser folk skrive det on verdens neste kjente artister, skuespillere, filmer, idrettsstjerner osv. Skjønner de ikke selv at de bare fremstår dumme? Anonymkode: da0b0...757
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå