Gå til innhold

Louboutin på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere synes det var rart om noen gikk med Louboutin på jobb? Jeg jobber på et kontor uten kleskode, her kler folk seg i alt fra galla til joggebukse omtrent. 

Anonymkode: 32d32...927

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei hvorfor det? Dine sko, dine vonde bein eventuelt, liker du dem og de er innafor kleskoden så kjør på. Ingen bryr seg om andres skomerke.

Skrevet
5 minutes ago, sug lut said:

Nei hvorfor det? Dine sko, dine vonde bein eventuelt, liker du dem og de er innafor kleskoden så kjør på. Ingen bryr seg om andres skomerke.

Takk😊 Har en tendens til å overtenke alt

Skrevet

Jeg hadde nok ikke lagt merke til det, og tviler på at mine kollegaer heller hadde det. 

Anonymkode: f4e04...8be

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Takk😊 Har en tendens til å overtenke alt

Jeg hadde sett og kanskje sagt "kule sko", fordi jeg liker fine sko, men det er det hele. :) Det hadde vært skoene og ikke merket (jeg hadde ikke gjenkjent det).

Endret av sug lut
Skrevet

Jeg hadde heller ikke lagt merke til merket.

Anonymkode: baf6f...7c0

Skrevet

Hadde ikke lagt merke til det.

Anonymkode: 494e5...cbd

Skrevet

Hadde ikke visst at det var louboutin i det hele tatt.

Anonymkode: cc472...8db

Skrevet

Louboutin er jo gjenkjennelig på sin røde såle, så jeg hadde lagt merke til det og tenkt kule sko. Og blitt litt misunnelig 😅

Hvilken modell har du?

Anonymkode: b24b5...dd5

Skrevet

På jobb handler det for min del om å ha gode sko. Jeg går og står veldig mye i løpet av dagen. Men sitter du stort sett rolig, så vær så god. Jeg ville ikke ant hvilket merke det var snakk om, uansett. 

Anonymkode: 86039...38e

Skrevet

Hvorfor snakker dere om vonde sko, Louboutin er et skomerke med mange forskjellige modeller?

https://www.miinto.no/p-sort-skinn-blokkhael-mules-1a694e32-ca19-4695-8345-2b4b783514c9

https://www.miinto.no/p-condora-85-pumps-b45cf1dc-ed47-40db-b310-88e5e5103c6e

https://www.miinto.no/p-fargerike-sateng-ballerina-flats-27ae2d03-92e0-4193-a806-7bd564c20f90

Man trenger ikke nødvendigvis å ha de med høyeste hæler. 

Hi, sko er til for å brukes, og om du trives med skoene så vær så snill og bruk dem. Så dyre sko fortjener ikke å støve bort i skapet fordi det ikke passer seg. 

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Louboutin er jo gjenkjennelig på sin røde såle, så jeg hadde lagt merke til det og tenkt kule sko. Og blitt litt misunnelig 😅

Hvilken modell har du?

Anonymkode: b24b5...dd5

Var den rødesålen jeg begynte å overtenke😅 Jeg har Pigalle 100😊

Skrevet
1 hour ago, MissSaigon said:

Hvorfor snakker dere om vonde sko, Louboutin er et skomerke med mange forskjellige modeller?

https://www.miinto.no/p-sort-skinn-blokkhael-mules-1a694e32-ca19-4695-8345-2b4b783514c9

https://www.miinto.no/p-condora-85-pumps-b45cf1dc-ed47-40db-b310-88e5e5103c6e

https://www.miinto.no/p-fargerike-sateng-ballerina-flats-27ae2d03-92e0-4193-a806-7bd564c20f90

Man trenger ikke nødvendigvis å ha de med høyeste hæler. 

Hi, sko er til for å brukes, og om du trives med skoene så vær så snill og bruk dem. Så dyre sko fortjener ikke å støve bort i skapet fordi det ikke passer seg. 

Takk, jeg har på de på kontoret i dag😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Takk, jeg har på de på kontoret i dag😊

Du ser sikkert smashing ut :) 

Skrevet (endret)

Pigalle er helt klassisk og sikkert kjempefint om du er pent kledd, jeg hadde dødd om jeg skulle hatt slike sko på, ære være deg! Ha ha ha jeg klarer det knapt  nok til fest!

Endret av amandine
Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Var den rødesålen jeg begynte å overtenke😅 Jeg har Pigalle 100😊

Oi, det var noen heftig høye jobbsko, sier jeg som går på joggesko på jobb 😁

Skrevet
14 minutes ago, MissSaigon said:

Du ser sikkert smashing ut :) 

Tusen takk😊

9 minutes ago, amandine said:

Pigalle er helt klassisk og sikkert kjempefint om du er pent kledd, jeg hadde dødd om jeg skulle hatt slike sko på, ære være deg! Ha ha ha jeg klarer det knapt  nok til fest!

Takk😊 Er ikke veldig pent kledd, olabukse og skjorte

Skrevet
3 minutes ago, Anonym bruker said:

Oi, det var noen heftig høye jobbsko, sier jeg som går på joggesko på jobb 😁

Går som oftes i sneakes jeg også😅

Skrevet

Tror jeg ikke på noe punkt har i det heletatt tenkt ett øyeblikk på hvilke sko noen har på jobb. Jeg kan ha lagt merke til antrekk, men skoene er ikke noe jeg ser på. Eller greit. om du møtte opp i uggs hadde jeg kanskje sett det. 

Anonymkode: 60226...243

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

Tror jeg ikke på noe punkt har i det heletatt tenkt ett øyeblikk på hvilke sko noen har på jobb. Jeg kan ha lagt merke til antrekk, men skoene er ikke noe jeg ser på. Eller greit. om du møtte opp i uggs hadde jeg kanskje sett det. 

Anonymkode: 60226...243

Bruker ofte Ugg på vinteren😅

Skrevet

Jeg gjør det men jeg har joggeskoene og ingen kan se de røde under uansett 😊 

Anonymkode: c1d3c...c81

Skrevet

Haha, ser hvor utafor jeg er alt av merker. Trodde det var snakk om disse skumle dukke/bamsene som alle kjendiser skal ha, og barn. Tenkte hva skal man med det på jobb? Jaja...

Anonymkode: ed831...ae3

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Haha, ser hvor utafor jeg er alt av merker. Trodde det var snakk om disse skumle dukke/bamsene som alle kjendiser skal ha, og barn. Tenkte hva skal man med det på jobb? Jaja...

Ok. Og dette tenkte du at vi trenger å høre? Er du stolt over at du ikke visste hva slags produkt det var snakk om? 

Anonymkode: 4a943...ff2

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Ok. Og dette tenkte du at vi trenger å høre? Er du stolt over at du ikke visste hva slags produkt det var snakk om? 

Anonymkode: 4a943...ff2

🙈

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Labubu, jeg har det også hahaha på jobbveska😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...