Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har man på seg i begravelse som kvinne? Er av de nærmeste. 
Ser for meg en svart dressjakke, og ei svart fin bukse. Svarte finsko med litt hel. Men ikke fin fin, men nøytrale som jeg bruker til litt finere enn hverdag. 
hvilke farge på bluse under jakka? Skal vel ikke ha noe utringet, men kanskje beige passer? 
Kjole er ikke helt meg, 

Anonymkode: efae2...f26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondolerer. 🩷

Høres ut som fine klær det. 😊 

Det viktigste er at man kommer.  

Har sett mye forskjellige antrekk. 

Jeg hadde gått for det du skrev. 😊 Jeg liker tanken på å feire livet , ikke bare sørge. Så beige under syns jeg hørtes fint ut. 

Anonymkode: 0a63e...642

Skrevet

Kle deg i noe nøytralt og diskret. Unngå noe særlig utringning, men under en svart dressjakke kan du ha nær sagt hvilken farge som helst.

Anonymkode: f6d10...65a

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Kle deg i noe nøytralt og diskret. Unngå noe særlig utringning, men under en svart dressjakke kan du ha nær sagt hvilken farge som helst.

Anonymkode: f6d10...65a

Hørt at man skal ha distré farger. Skal se om jeg finnes en sort dressjakke og en topp. Toppen vises jo mest på bryst og hals. Kanskje noe som sitter fint i halsen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Kondolerer. 🩷

Høres ut som fine klær det. 😊 

Det viktigste er at man kommer.  

Har sett mye forskjellige antrekk. 

Jeg hadde gått for det du skrev. 😊 Jeg liker tanken på å feire livet , ikke bare sørge. Så beige under syns jeg hørtes fint ut. 

Anonymkode: 0a63e...642

Vi har ikke avtalt noe kleskode, ser mange ber folk møte opp i farger. Så vil tro de fleste kommer i mørke klær, og mennene i dress. Vil være pyntet, men ikke for pyntet. Dressjakke i seg selv er jo litt pyntet hvis man har noe fint under i litt dus farge. 

Skrevet

Kondolere

Min mor hadde det du skissere når min far gikk bort, jeg hadde en helt enkel sort kjole og enkle støvletter. Alle var pent, nøytralt kledd i tråd med sin egen «stil». Jeg syns faktisk det er vanskeligere når det står sånn «avdøde ønsker seg fargerike klær»- greit vist det er et barn/ungdom men vanskelig med voksne liksom. Jeg har ikke veldig mye fargerike klær utover turtøy liksom- så finn noe du er komfortabel i og samtidig pen så holder vel det? Viktigste er å møte ❤️

Anonymkode: 001d7...fd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...