Anonym bruker Skrevet 12. august #26 Skrevet 12. august Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Ja, du kan jo prøve å få folk til å tro at noen stemmer FrP av sympati med andre. Anonymkode: 4ac39...45f Folk stemmer på Frp av flere andre grunner, som indirekte faktisk kan sies å gi samme resultat. Den direkte grunnen er for å redde nasjonen og befolkningen fra invasjon og fattigdom. Den indirekte årsaken av dette kan derfor godt tolkes som sympati med andre som bor i Norge. For vi er et nært knyttet fellesskap. Både pga vår geografiske beliggenhet i utkanten av Europa, og pga vår lille befolkning. Det ønsker Frp å ta vare på, i motsetning til Ap, som ønsker at vi skal være en viktig aktør i den store verden. Stormannsgalskapen har kommet for langt i det partiet. Norge er blitt for lite. Ikke for Frp. Anonymkode: 8d60e...d7b
pele Skrevet 12. august Forfatter #27 Skrevet 12. august Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Folk stemmer på Frp av flere andre grunner, som indirekte faktisk kan sies å gi samme resultat. Den direkte grunnen er for å redde nasjonen og befolkningen fra invasjon og fattigdom. Den indirekte årsaken av dette kan derfor godt tolkes som sympati med andre som bor i Norge. For vi er et nært knyttet fellesskap. Både pga vår geografiske beliggenhet i utkanten av Europa, og pga vår lille befolkning. Det ønsker Frp å ta vare på, i motsetning til Ap, som ønsker at vi skal være en viktig aktør i den store verden. Stormannsgalskapen har kommet for langt i det partiet. Norge er blitt for lite. Ikke for Frp. Anonymkode: 8d60e...d7b Meget bra sagt👍 Eg stemmer FrP men har ikkje finrekna på om eg taper eller vinner økonomisk. Det viktigste er å ha eit land man kan gi videre til kommende generasjoner.
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:28 #28 Skrevet lørdag kl 12:28 Da har jeg også stemt.....og gjett hva de ble? Frp .....det rimte 😂 Anonymkode: 75288...987
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 21:00 #29 Skrevet lørdag kl 21:00 pele skrev (På 12.8.2025 den 16.24): Meget bra sagt👍 Eg stemmer FrP men har ikkje finrekna på om eg taper eller vinner økonomisk. Det viktigste er å ha eit land man kan gi videre til kommende generasjoner. Høyre og Frp vil gjeninnføre karensår og bygge ned velferdsstaten, er det noe å trakte etter da. Anonymkode: ba427...687
pele Skrevet lørdag kl 21:39 Forfatter #30 Skrevet lørdag kl 21:39 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Høyre og Frp vil gjeninnføre karensår og bygge ned velferdsstaten, er det noe å trakte etter da. Anonymkode: ba427...687 Høgre har sagt dette men ikkje FrP. Viss du har sett det er det fint om du deler lenke på det, for eg finn det ikkje
Anonym bruker Skrevet søndag kl 00:12 #31 Skrevet søndag kl 00:12 3 hours ago, Anonym bruker said: Høyre og Frp vil gjeninnføre karensår og bygge ned velferdsstaten, er det noe å trakte etter da. Anonymkode: ba427...687 Finnes viktige saker enn det Anonymkode: 88415...035
Anonym bruker Skrevet søndag kl 17:00 #32 Skrevet søndag kl 17:00 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Høyre og Frp vil gjeninnføre karensår og bygge ned velferdsstaten, er det noe å trakte etter da. Anonymkode: ba427...687 Karensår? Hva er egentlig det? Og kan du lenke til et sted der FrP sier at de vil bygge ned velferdsstaten? Anonymkode: dd259...c1a
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:14 #33 Skrevet søndag kl 19:14 2 hours ago, Anonym bruker said: Karensår? Hva er egentlig det? Og kan du lenke til et sted der FrP sier at de vil bygge ned velferdsstaten? Anonymkode: dd259...c1a Det betyr karantenetid Anonymkode: 88415...035
Anonym bruker Skrevet mandag kl 07:38 #34 Skrevet mandag kl 07:38 Anonym bruker skrev (På 17.8.2025 den 2.12): Finnes viktige saker enn det Anonymkode: 88415...035 Det finnes ingenting som er viktigere enn å opprettholde veldferdsstaten. Anonymkode: ba427...687
Anonym bruker Skrevet mandag kl 07:43 #35 Skrevet mandag kl 07:43 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det finnes ingenting som er viktigere enn å opprettholde veldferdsstaten. Anonymkode: ba427...687 Jo viktigere at vi faktisk har en stat og opprettholde den i og økonomi til å opprettholde den Anonymkode: f0e2c...637
Anonym bruker Skrevet mandag kl 08:26 #36 Skrevet mandag kl 08:26 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Det finnes ingenting som er viktigere enn å opprettholde veldferdsstaten. Anonymkode: ba427...687 For å kunne oppretteholde den må man også ha folk som satser på å opprette arbeidsplasser i Norge og ikke bare slike som Google som kommer hit for å få billig strøm. Anonymkode: 75288...987
Anonym bruker Skrevet mandag kl 10:17 #37 Skrevet mandag kl 10:17 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det finnes ingenting som er viktigere enn å opprettholde veldferdsstaten. Anonymkode: ba427...687 Nei, og for å kunne opprettholde den så kan man ikke bare øse ut penger. Man må prioritere. Kan du lenke til der FrP uttaler at de ønsker karensÅR og å bygge ned velferdsstaten? Du har fått det spørsmålet flere ganger nå. Anonymkode: dd259...c1a
Anonym bruker Skrevet mandag kl 11:14 #38 Skrevet mandag kl 11:14 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det finnes ingenting som er viktigere enn å opprettholde veldferdsstaten. Anonymkode: ba427...687 Jo, å opprettholde Norge er langt viktigere. Det er det årets valg handler om. Vi kan ikke leve av velferd, det er grenser for hvor lenge stadig færre skal gå rundt med stadig flere på ryggen. De som bærer nasjonen flykter jo landet. Den ene prosenten som betaler 25% av hva velferden koster sier takk og farvel til Støre og Stoltenberg og flykter til Sveits. Anonymkode: 8d60e...d7b
Anonym bruker Skrevet mandag kl 11:18 #39 Skrevet mandag kl 11:18 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Nei, og for å kunne opprettholde den så kan man ikke bare øse ut penger. Man må prioritere. Kan du lenke til der FrP uttaler at de ønsker karensÅR og å bygge ned velferdsstaten? Du har fått det spørsmålet flere ganger nå. Anonymkode: dd259...c1a Alle slike lenker leder til Ap, det er de som skremmer med tapt velferd ved å vise tullete regnestykker hvor det er umulig for staten å spare penger. Frp ønsker å redde velferden, en velferd på et realistisk og bærekraftig nivå. Når norsk velferd er et lykkelodd for utlendinger da er det noe alvorlig feil. Da er velferden på et uansvarlig nivå. Anonymkode: 8d60e...d7b
Anonym bruker Skrevet mandag kl 11:31 #40 Skrevet mandag kl 11:31 Anonym bruker skrev (På 12.8.2025 den 0.01): Jeg skal stemme AP fordi de er det eneste reelle valget. Mitt inntrykk er at de aller fleste som stemmer FrP ikke setter seg inn i hva de egentlig står for, men lar seg blende av de store overskriftene som øk fengselsstraff til 50 år, i Sverige er det billigere mat og bensin og kast bøllene ut av skolen. Det er jo betegnelig at den jevne FrP velger beviselig vil få det verre under et rent FrP styre. Anonymkode: 4ac39...45f Jeg skal stemme FrP, og det er fordi jeg ser på det store bildet, og med en langsiktig horisont. Hvem er vi, og hvem skal vi være i 10-årene fremover? Hva skjer med samfunnet når det blir lite eller ingen ting som binder oss sammen. Når hverken språket, historien, tradisjoner eller religion er en fellesnevner lenger. Hele samfunnet er i ferd med å fragmenteres gjennom masseinnvandring og identitetspolitikk, og den demografiske endringen som er under utvikling, vil endre samfunnet permanent. Demografi er makt. Når man ser et skifte over hele linja i konservativ retning, er det nok fordi disse grunnleggende fellesskaps-verdiene, som er hele bærebjelken i samfunnet, nå endelig ser ut til å tillegges mere vekt. Anonymkode: 7a55f...43d
Anonym bruker Skrevet mandag kl 12:59 #41 Skrevet mandag kl 12:59 Anonym bruker skrev (På 12.8.2025 den 9.27): Nei det er ikke mye Anonymkode: f0e2c...637 Selvsagt er det mye. Anonymkode: 07ae2...6aa
Anonym bruker Skrevet mandag kl 13:08 #42 Skrevet mandag kl 13:08 Skal stemme Frp. På tide at noen voksne tar over. Noe slappere og mer tafatt regjering som sitter nå skal man lete langt etter. Anonymkode: 07ae2...6aa
Anonym bruker Skrevet mandag kl 14:41 #43 Skrevet mandag kl 14:41 pele skrev (På 12.8.2025 den 16.24): Meget bra sagt👍 Eg stemmer FrP men har ikkje finrekna på om eg taper eller vinner økonomisk. Det viktigste er å ha eit land man kan gi videre til kommende generasjoner. Nettopp. Godt skrevet. Anonymkode: 7a55f...43d
Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:49 #44 Skrevet mandag kl 15:49 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Det finnes ingenting som er viktigere enn å opprettholde veldferdsstaten. Anonymkode: ba427...687 Ehhh…jo! Demokrati er omtrent en milliard ganger så viktig som velferd. Anonymkode: feb8a...af1
Anonym bruker Skrevet mandag kl 19:17 #45 Skrevet mandag kl 19:17 Stemte FrP. Har hele mitt voksne liv stemt Høyre. Anonymkode: 04245...fc8
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:17 #46 Skrevet mandag kl 22:17 Anonym bruker skrev (På 12.8.2025 den 0.01): Jeg skal stemme AP fordi de er det eneste reelle valget. Mitt inntrykk er at de aller fleste som stemmer FrP ikke setter seg inn i hva de egentlig står for, men lar seg blende av de store overskriftene som øk fengselsstraff til 50 år, i Sverige er det billigere mat og bensin og kast bøllene ut av skolen. Det er jo betegnelig at den jevne FrP velger beviselig vil få det verre under et rent FrP styre. Anonymkode: 4ac39...45f Litt morsomt dette innlegget. Det er tydelig at enkelte lar seg informere av Støre og Stoltenberg for å vite hva Frp representerer. Da blir det veldig mørkt, og veldig feil. Det som er så komplisert for mange, er at for å forstå Frp så må hver enkelt tenke selv, og ikke vente på å høre hva Støre og Stoltenberg mener om Frp. Støre og Stoltenberg forsøker å tiltrekke seg alle som er usikre og utrygge. Det er utrolig frekt, først gjør de Norges innbyggere livredde, deretter skal de redde oss. Historien om strømprisen som ble så høy at hele nasjonen ble fattig, og deretter innføring av strømstøtte, er egentlig det tydeligste beviset på hva de holder på med. Nøyaktig det samme har skjedd med innvandringen. Først masseinnvandring av fremmedkulturelle og svenske tilstander i landet, deretter skal Ap "redde" oss fra dette. De skal gi oss tryggheten tilbake, etter å tatt den fra oss først. Det klarer de aldri. Det skjønner stadig flere. Det er utrolig viktig å huske på at alt det utrygge som skjer i Norge kommer fra de som påstår å selge trygghet til oss i Norge. Jeg oppsummerer for de som ikke følger godt med, Ap har hovedansvaret i kraft av deres politikk og deres regjeringsansvar for: høye renter, fallende kronekurs, prisstigning, høye strømpriser og barbarisk kriminalitet med gjengoppgjør, skyting og knivstikking, og et eksploderende NAV-budsjett fra masseinnvandring av fremmedkulturelle. Det er alt dette som gjør at Norge er blitt mindre trygt enn noensinne, både økonomisk og sosialt. Så vil du ha tryggheten tilbake, da må Ap så langt unna regjeringsmakt som overhodet mulig. Anonymkode: 8d60e...d7b
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:56 #47 Skrevet mandag kl 22:56 On 8/12/2025 at 12:01 AM, Anonym bruker said: Jeg skal stemme AP fordi de er det eneste reelle valget. Mitt inntrykk er at de aller fleste som stemmer FrP ikke setter seg inn i hva de egentlig står for, men lar seg blende av de store overskriftene som øk fengselsstraff til 50 år, i Sverige er det billigere mat og bensin og kast bøllene ut av skolen. Det er jo betegnelig at den jevne FrP velger beviselig vil få det verre under et rent FrP styre. Anonymkode: 4ac39...45f Det samme kan jo virkelig sies om de som stemmer Rødt, tror ikke det mange av de som har lest Prinsipprogramet deres eller arbeidsprogrammmet Anonymkode: 88415...035
thricane Skrevet onsdag kl 23:24 #48 Skrevet onsdag kl 23:24 Anonym bruker skrev (På 16.8.2025 den 23.00): Høyre og Frp vil gjeninnføre karensår og bygge ned velferdsstaten, er det noe å trakte etter da. Anonymkode: ba427...687 Ja. Kan du gi meg en god grunn til at en ufrivillig arbeidsfør trenger mer i ytelse enn en ufrivillig arbeidsledig? Vi godtar dagpenger langt under 100 %. De har samme forpliktelser som syke, til og med flere når du ser kravene til å komme ut i jobb igjen. Mistenker vi har noen «syke» som kanskje hørte hjemme som arbeidsledig. For den ene satsen er nå mer gunstig enn den andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå