Anonym bruker Skrevet 11. august #1 Skrevet 11. august Må innrømme at jeg føler meg litt som en fjortis som tenker over dette, men dog… Ettet mange år alene, ble jeg kjæreste med en helt super mann, i fjor. Vi er selvfølgelig venner på Facebook, men står ikke oppført som kjærester. Han står faktisk som singel på Facebook…Men det tror jeg faktisk ikke han tenker så mye over. Sånt har vi ikke snakket om. Hvis han legger ut noe hyggelig, f.eks. et bilde, så får han som regel en «like» eller et hjerte fra meg. Motsatt vei? Ingen reaksjon fra han…Som jeg synes er rart, og merkelig nok, litt sårt! Da vi ble venner på FB, fikk jeg etter stund spørsmål fra han, og jeg fikk opp innlegg fra han i feeden min. Det gjorde jeg ikke. Viste seg at jeg måtte trykke på «følger» i tillegg til at vi var venner, og vips, så ble innleggene hans delt i feeden min. Kanskje det samme gjelder motsatt vei? Han er nemlig raus med både likes, hjerter og hyggelige kommentarer hos andre, men aldri på det lille jeg evnt legger ut. Glemme det, eller spørre han? Føler meg som sagt som en fjortis som skriver dette, enda jeg er godt oppi 40-årene…🙄🙈 Anonymkode: 39b12...2f8
Anonym bruker Skrevet 11. august #2 Skrevet 11. august Er han mye på Facebook? Da hadde jeg kanskje tatt det opp. Ellers, la det være. Mannen min er på Facebook to ganger i året omtrent. Han liker aldri noe jeg legger ut. Jeg blir aldri sur for det. Fikk også lyst til å si:" Legg ned telefonen." Den tar altfor mye I plass i livene våre. Gjelder oss alle sammen. Anonymkode: 20202...19e
Anonym bruker Skrevet 11. august #3 Skrevet 11. august Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Er han mye på Facebook? Da hadde jeg kanskje tatt det opp. Ellers, la det være. Mannen min er på Facebook to ganger i året omtrent. Han liker aldri noe jeg legger ut. Jeg blir aldri sur for det. Fikk også lyst til å si:" Legg ned telefonen." Den tar altfor mye I plass i livene våre. Gjelder oss alle sammen. Anonymkode: 20202...19e Han er på Facebook hver dag, flere ganger. Og jeg kan som sagt se at han ellers er raus med likes, hjerter osv hos andre. Nå legger ikke jeg ut særlig mye, så han kan kanskje ha oversett det, men synes det er rart…! Anonymkode: 39b12...2f8
Anonym bruker Skrevet 11. august #4 Skrevet 11. august Jeg ville spurt ham direkte, spurt om han ser dine innlegg på fb. Sier han nei så har du trolig svaret ditt. Sier han ja så ville jeg sagt at jeg lurer på hvorfor han aldri på noen måte kommenterer noen av dine innlegg, mens han ellers er svært så raus med både kommentarer og hjerter til andre. Og da er det vel også et poeng hvorfor han ikke svarer deg, og hvorfor han ikke står som annet enn singel på fb. Anonymkode: ab970...35c
Anonym bruker Skrevet 11. august #5 Skrevet 11. august Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg ville spurt ham direkte, spurt om han ser dine innlegg på fb. Sier han nei så har du trolig svaret ditt. Sier han ja så ville jeg sagt at jeg lurer på hvorfor han aldri på noen måte kommenterer noen av dine innlegg, mens han ellers er svært så raus med både kommentarer og hjerter til andre. Og da er det vel også et poeng hvorfor han ikke svarer deg, og hvorfor han ikke står som annet enn singel på fb. Anonymkode: ab970...35c Jeg har aldri spurt han om hvorfor han står som singel på Facebook, vi har aldri snakket om det. Selv har jeg ingenting om min egen «status» på Facebook, det trenger ingen vite. Jeg tviler ikke på at han vil være kjæresten min, han presenterer meg som kjæresten min til alle vi møter. Men lurer allikevel litt på dette med Facebook sånn ellers… Kanskje jeg får spørre da…! Anonymkode: 39b12...2f8
Anonym bruker Skrevet 11. august #6 Skrevet 11. august Det er ikke sikkert han får det opp. Jeg får ikke opp alt vennene mine på Facebook legger ut, det er bare sånn algoritmene fungerer. Anonymkode: d51a2...f7e
Pobie Skrevet 11. august #7 Skrevet 11. august Hvorfor er du redd for å spørre? Du sitter og lurer nok til at du har skrevet her om det, og det er jo ikke farlig å spørre. Spør i vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå