Gå til innhold

Hvilket forsikringsselskap har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd?

Hva har dere forsikret?

Hvor mye betaler dere i måneden?

Selv har vi IF. Vi har forsikring på hus, hytte, katt og fire personer. Betaler ca 40.000 i året. I tillegg kommer to biler i et annet forsikringsselskap og der er jeg litt usikker på summen…

Syns det er mye penger å betale og ser etter alternativer. Takknemlig for alle svar!

Anonymkode: f157f...bcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

If

De er definitivt best på kundebehandling, men ikke billigst på pris.

Du må velge hva som er viktigst for deg.

Men ring dem, eller send mail. Si du går gjennom forsikringene og synes du betaler så mye, er det en måte å få ned prisen på? Ofte klarer de presse litt ned for å unngå miste deg.

Vi betaler ca 70.000.

Hus, innbo, reise, to biler, en båt, en motorsykkel, en hund og fire mennesker. Mannen driver for seg selv og er veldig godt forsikret (sykdom, behandling, ufør osv).

Anonymkode: 4d087...9ae

Skrevet

Jeg har IF, har forsikring for innbo, bil og person. Jeg har hatt to skadesaker det siste året, og er fornøyd med behandlingen, selv om den ene tok for lang tid, men det ble jeg kompensert for. Så jeg er fornøyd, men synes de er litt dyre.

Anonymkode: 3e225...f14

Skrevet

IF. Meget fornøyd.

Bil, hus, livs/uføre, reise, hund.

Fantastisk bra behandling de gangene det har trengtes.

Anonymkode: 439fa...f9c

Skrevet

Har forsikring gjennom fagforening, det er Tryg. Veldig god erfaring med de. Har egen tillegsforsikring på helse i if. 
Betaler betaler om lag 40.000kr i året for bolig, innbo, reise, barn, god uføreforsikring for meg selv, samt bil. 

Skrevet
Optatium skrev (58 minutter siden):

Har forsikring gjennom fagforening, det er Tryg. Veldig god erfaring med de. Har egen tillegsforsikring på helse i if. 
Betaler betaler om lag 40.000kr i året for bolig, innbo, reise, barn, god uføreforsikring for meg selv, samt bil. 

Det var billig! Tok en runde i går med IF, Storebrand og Gjensidige, og havner på rundt 70.000 i året. Det er så mye penger!

HI

Skrevet

Innbo, reise, bil, helse og 1 barneforsikring 25 000 i året 

Anonymkode: d1b33...732

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det var billig! Tok en runde i går med IF, Storebrand og Gjensidige, og havner på rundt 70.000 i året. Det er så mye penger!

HI

Fagforeningen gir nok gode vilkår. I tillegg er det bare en voksen som er forsikret, og to barn. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 11.8.2025 den 10.48):

Jeg har IF, har forsikring for innbo, bil og person. Jeg har hatt to skadesaker det siste året, og er fornøyd med behandlingen, selv om den ene tok for lang tid, men det ble jeg kompensert for. Så jeg er fornøyd, men synes de er litt dyre.

Glemte å skrive hvor mye, betaler ca 1900 i måneden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...