Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bordet ble oppgitt til å være 180 cm. uten klaff. Vi leide tilhenger og den kostet kr 460,-. Vi hadde ikke trengt tilhenger dersom vi hadde visst at bordet var 140 og 180 med klaff. Jeg hadde faktisk aldri kjøpt bordet om jeg hadde visst at det var 140 uten klaff. Vi reagerte på at bordet så lite ut i tilhengeren og da vi kom hjem, ville jeg sjekke annonsen igjen, men da var den slettet. Jeg har spurt hvorfor annonsen er slettet og svaret var: Fordi bordet ble solgt. Er dette ok?

Anonymkode: b4e2b...7a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er ok

Anonymkode: 50b67...c64

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ja det er ok

Det er det slettes ikke.

Skrevet
17 minutes ago, Anonym bruker said:

Det er det slettes ikke.

Hva er galt?

Skrevet

Det er mange som sletter annonser når varen er solgt, det må da være ok.

Om det stod at bordet var 180cm uten klaff så er det ikke ok. Da er det gitt feil opplysninger. Men nå blir det ord mot ord.

Neste gang tar du bilde av teksten/bildene i annonsen.

Anonymkode: df6ac...409

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er det slettes ikke.

Du spør, vedkommende svarer også sier du mot? 

At bordet er feil størrelse enn oppgitt er selvsagt ikke greit. At annonsen er slettet er helt vanlig 

Anonymkode: df016...f95

Skrevet

Så dere ikke det da dere hentet bordet?

Det er ikke greit å oppgi feil mål i annonsen, men dere har også et ansvar da dere hentet bordet og dermed aksepterte bordets tilstand og kjøpte det 

Anonymkode: b1c11...4ed

Skrevet

Å gi opp feil mål er selvfølgelig ikke greit. Men hvis  du ikke noen bevis på det så kommer du ingen vei. Men jeg hadde gitt selger sårlig score, og hvorfor,

Anonymkode: ed8c0...735

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Bordet ble oppgitt til å være 180 cm. uten klaff. Vi leide tilhenger og den kostet kr 460,-. Vi hadde ikke trengt tilhenger dersom vi hadde visst at bordet var 140 og 180 med klaff. Jeg hadde faktisk aldri kjøpt bordet om jeg hadde visst at det var 140 uten klaff. Vi reagerte på at bordet så lite ut i tilhengeren og da vi kom hjem, ville jeg sjekke annonsen igjen, men da var den slettet. Jeg har spurt hvorfor annonsen er slettet og svaret var: Fordi bordet ble solgt. Er dette ok?

Du spurte ikke hvorfor hun la ut feil mål?

Anonymkode: ed8c0...735

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Det er det slettes ikke.

Hva lurer du på da?

Skrevet

Selvfølgelig er det greit å slette annonsen når varen er solgt!

Ikke bare greit, men helt normalt.

Anonymkode: dc08e...120

Skrevet

Utrolig kjipt at de oppgir feilt mål. Det er ikke greit ! Spurte du hvorfor? 

Anonymkode: 34a34...571

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Neste gang burde du ta skjermbilde av annonsen. 

Anonymkode: 2367f...466

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Neste gang burde du ta skjermbilde av annonsen. 

Anonymkode: 2367f...466

Og måle bordet når dere henter. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Utrolig kjipt at de oppgir feilt mål. Det er ikke greit ! Spurte du hvorfor? 

Kjøper har jo ansvar når man ser produktet også, HI må jo ha sett om bordet var 140 eller 180 når det ble hentet 

Anonymkode: 45d24...797

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Kjøper har jo ansvar når man ser produktet også, HI må jo ha sett om bordet var 140 eller 180 når det ble hentet 

Ikke alltid man ser slikt på øyemål. Om selger oppgir noe som er feil som mål så er det grunn for heving av kjøpet. Kjøper er pliktig i å sjekke produktets tilstand før kjøpet men mål er faktaopplysninger og ikke akkurat noe man sjekker som om selger er en løgner. 

Anonymkode: 75016...46c

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ikke alltid man ser slikt på øyemål. Om selger oppgir noe som er feil som mål så er det grunn for heving av kjøpet. Kjøper er pliktig i å sjekke produktets tilstand før kjøpet men mål er faktaopplysninger og ikke akkurat noe man sjekker som om selger er en løgner. 

Anonymkode: 75016...46c

Man ser på øyemål om det er 140 eller 180 cm 

Skrevet

Jeg tenker dere burde oppdaget at bordet ikke var 180 cm når dere hentet det, og feilen ligger derfor hos dere. Det er såpass stor forskjell (40 cm!), at det burde oppdages. 

Anonymkode: bf971...212

Skrevet

Hvem faen juger på klaff/ikke klaff?

Er det noe å tjene på å legge ut et bord slik?

Selger er nok mer dum enn svindler. 
Du har jo besiktiget bordet før du dro hjem med det, da har du jo akseptert det. 
Her klarer jeg ikke helt bestemme meg for om det er kjøper eller selger som er dummest. 

Anonymkode: f68ca...2d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...